Topics op het form

22-10-2014 12:08 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier nog niet zo lang, maar verbaas me echt soms over bepaalde topics, en daarom heb ik nu een topic gemaakt omdat ik graag van de ´´ouwe garde´´ wil weten wat de leuke roddels, verhalen, rare topic of gewoon alles wat je kwijt wil over het viva forum...

Post het hier !
Om de paar maanden is er zo`n topic. Misschien leuk om even bij de zoekfunctie te kijken? Alle leuke en grappige topics en verhalen erachter zijn al een keer langsgekomen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
+ dat is nu al je 2e meta-topic is. Kun je niet gewoon achter dingen komen door zelf een tijdje rond te snuffelen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 oktober 2014 @ 12:09:

Om de paar maanden is er zo`n topic. Misschien leuk om even bij de zoekfunctie te kijken? Alle leuke en grappige topics en verhalen erachter zijn al een keer langsgekomen.Goeie tip dank je wel !
quote:zomaardus schreef op 22 oktober 2014 @ 12:11:

+ dat is nu al je 2e meta-topic is. Kun je niet gewoon achter dingen komen door zelf een tijdje rond te snuffelen?meta topic, maar zal ik doen dank
FORUM !!! jeetje kan dat nog aangepast worden in de titel hahaha
FORUM !!! jeetje kan dat nog aangepast worden in de titel hahaha
quote:zomaardus schreef op 22 oktober 2014 @ 12:11:

+ dat is nu al je 2e meta-topic is. Kun je niet gewoon achter dingen komen door zelf een tijdje rond te snuffelen?

Ik dacht dat je het hier niet leuk vond Mousson trouwens, en een ander from form ging zoeken?
Dan heb je denk ik niet goed gelezen....
Wie zijn de oude garde?
Ah de leukste aanwinst sinds deze week op het forum
quote:Egidius, 8 minuten geleden

Wie zijn de oude garde?

Het groepje. En Yasmijn is de forumkoningin.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Anyco schreef op 22 oktober 2014 @ 12:19:

Ah de leukste aanwinst sinds deze week op het forum pardon
Even gekeken of ik via Google de post met een grappig rijtje vaakvoorkomende topics kon vinden, maar helaas... Niet gelukt! Maar blijf hangen en je wordt vanzelf een forummer die daar meer van op de hoogte is.
quote:mousson schreef op 22 oktober 2014 @ 12:44:

[...]

pardonJa, wat is er met pardon?
Lekker stoken... Laat toch gaan, allebei.
quote:ikeaverslaafde schreef op 22 oktober 2014 @ 12:44:

Even gekeken of ik via Google de post met een grappig rijtje vaakvoorkomende topics kon vinden, maar helaas... Niet gelukt! Maar blijf hangen en je wordt vanzelf een forummer die daar meer van op de hoogte is. dank je wel, lief!
Ongeschreven regel is hier dat de TO begint. En aangezien jij niet zo nieuw bent als je doet voorkomen lijkt mij dat best haalbaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven