IS Canada

22-10-2014 18:42 32 berichten
Blehh IS heeft zijn eerste stappen tegen Canada genomen. In canada gebeurd nooit iets.

Laf hoor om soldaten die wacht staan dood te schieten.

Zal dit een voorbode voor meer naars in deelnemende landen zijn??
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 24 oktober 2014 @ 08:04:

Deze persoon was Gewoon een Canadees. Dus een verscherping Van de immigratiepolitiek gaat dan toch niet helpen tegen bekeerlingen?Niet in alle gevallen nee, dat klopt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:liubi schreef op 24 oktober 2014 @ 08:04:

Deze persoon was Gewoon een Canadees. Dus een verscherping Van de immigratiepolitiek gaat dan toch niet helpen tegen bekeerlingen?

Vader van de dader kwam uit Libie.

Dader zijn paspoort was afgepakt omdat hij naar midden oosten wilde afreizen.

Spullen van de dader zijn gevonden in een daklozenopvang.
Als je geen paspoorten meer afpakt maar ze laat gaan, zul je toch minimaal de opvang van vluchtelingen beter moeten regelen dan nu, en meer mensen moeten opvangen dan nu gebeurt.
De vader van de schutter woonde eind jaren 70 al in Canada en was succesvol volgens cbc. Ik zie niet zo goed de correlatie tussen een Libier die in de jaren 70 naar Canada is geemigreerd en een zoon met mentale problemen die het foute pad op ging toen hij uit huis was. Dus deze Libier had in de jaren 70 niet het land in gemogen omdat hij wel eens een zoon zou kunnen krijgen die 32 jaar later van het padje is?
Heb niet alle reacties gelezen, maar jullie geven IS echt way too much credits hoor. Ik weet het niet. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Ik weet het eigenlijk wel, maar ik weet nog niet hoe ik het moet formuleren. Dus laat eigenlijk maar. Ik ben moe. Ik ga slapen.
quote:liubi schreef op 24 oktober 2014 @ 23:43:

De vader van de schutter woonde eind jaren 70 al in Canada en was succesvol volgens cbc. Ik zie niet zo goed de correlatie tussen een Libier die in de jaren 70 naar Canada is geemigreerd en een zoon met mentale problemen die het foute pad op ging toen hij uit huis was. Dus deze Libier had in de jaren 70 niet het land in gemogen omdat hij wel eens een zoon zou kunnen krijgen die 32 jaar later van het padje is?+1
Ik moest wel een beetje lachen om een column in de Globe and Mail: "Canada is geen hobbitland" omdat iedereen net doet of er in Canada nooit wat gebeurt en of iedereen er altijd huppelend door de straten gaat.

Wat gebeurt is is natuurlijk heel erg... Ook een bekeerde moslim, net zoals een dag of twee dagen later in Jamaica, NY: bekeerde moslim hakt met een hakbijl op politieagenten in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven