Slaapzak
donderdag 30 oktober 2014 om 16:56
donderdag 30 oktober 2014 om 16:59
Hij heeft het warm. Ik doe in de avond altijd de kachel rond 17 graden en het raam op een kier en dan nog trap ik de dekens van af. Ik zeg niet dat je bij jou kind het zelfde moet doen, maar het klinkt alsof hij het heet heeft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 30 oktober 2014 om 21:24
Baby's trappen graag dekens weg. Ze hebben die handigheid nog niet. Ik zou hem nu nog niet te warm kleden. De zak zonder mouwen en eronder een dunne pyama, of als dat te warm is alleen shirtje.
Bij koud weer de dikke zak met mouw en pyama. Bij kinderen werk je met laagjes bij koud weer. Maar te warm is nooit goed. Beter te koud want dan melden ze zich vanzelf.
Bij koud weer de dikke zak met mouw en pyama. Bij kinderen werk je met laagjes bij koud weer. Maar te warm is nooit goed. Beter te koud want dan melden ze zich vanzelf.
donderdag 30 oktober 2014 om 21:49
Alleen een romper lijkt mij wat koud. Wat heb je zelf aan in bed? Ik neem aan dat je zelf ook niet met een hemdje onder een dun katoenen dekentje ligt? Ik bedenk dus meestal wat ik zelf comfortabel vind en pas dat toe op m'n kind.
Nu is het bij ons wat kouder dan 20 graden, maar mijn zoontje ligt in een dunne slaapzak, met pyjama en nog onder een dekbed. Lekker warm
Ik merkte dat hij wakker werd van de kou toen ik hem minder dik aankleedde.
Nu is het bij ons wat kouder dan 20 graden, maar mijn zoontje ligt in een dunne slaapzak, met pyjama en nog onder een dekbed. Lekker warm
Ik merkte dat hij wakker werd van de kou toen ik hem minder dik aankleedde.
vrijdag 31 oktober 2014 om 22:22
Ik heb onder de dunnere slaapzak, de dunnere van 2 lagen jersey katoen van puckababy, wel met mouwen een dun shirt met lange mouw en een katoenen broekje en onder de dikke slaapzak met mouwen alleen een shirtje en een romper dan. Over de dunne slaapzak heb ik wel een laken en 1 of 2 dekentjes nog.Het is hier vrij koel in de slaapkamer.Mijn zoontje is 6 weken trouwens.
zaterdag 1 november 2014 om 08:03
Hebjehaarookweer : sowieso word een deken of dekbed over een slaapzak afgeraden. Als de slaapzak alleen niet warm genoeg is, kan je beter een dikkere slaapzak nemen. De slaapzak moet voldoende zijn zonder iets erover
Hier ook 20 graden en dochter had een romper, pyjama en slaapzak. In de winter een dikkere slaapzak, altijd zonder mouwen. Als het echt koud was, kreeg ze een badstoffen pyjama aan. Eventueel met voetjes.
Hier ook 20 graden en dochter had een romper, pyjama en slaapzak. In de winter een dikkere slaapzak, altijd zonder mouwen. Als het echt koud was, kreeg ze een badstoffen pyjama aan. Eventueel met voetjes.