Arrogante mensen
zondag 2 november 2014 om 17:00
Als er 1 ding is waar ik NIET tegen kan dan zijn het arrogante mensen. Laatst was ik op een date met een man (hij is een dokter en was vloeiend in een aantal talen) en wat was hij toch arrogant. Niemand was goed genoeg en hij zei dat ik ''geluk'' had dat hij mij aandacht gaf en mij had gekozen uit alle dames die achter hem aan zijn. Ik heb daarna het contact afgebroken want dat pik ik niet. Ook al ben je de president ....arrogantie maakt je een lelijk mens. Wat vinden jullie daarvan?
zondag 2 november 2014 om 19:55
ja klopt Enn , je hebt wel gelijk. Maar geloof me dit was een arrogant geval. Hij dacht dat ik arrogant was omdat ik geen sex met hem wilden maar dat was gewoon puur om het feit dat ik gewoon geen respect had voor die man. Ja leuk dat je lekker slim bent en meisjes achter je aan heb zitten maar ik ga dat NIET doen. Ik heb meer respect voor een bescheiden man en hij had ook de neiging om iedereen iets ''uit te leggen'' van hoe of wat en dan ik echt ''mens, haal het uit je hoofd...''
zondag 2 november 2014 om 19:58
Goh, hij dacht het zo leuk met jou te hebben en had dus helemaal niet door dat je hem een mega eikel vond?
Iemand met een plaat voor zijn kop hóeft niet arrogant te zijn maar de kans is wel aanwezig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 2 november 2014 om 20:07
Nahja... ik lees eigenlijk niet dat het zich arrogant gedragen speciaal voor artsen op zou gaan. Ik lees meer dat de persoon die TO beschrijft dus een arts is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 2 november 2014 om 21:03
zondag 2 november 2014 om 22:13
quote:maria3442 schreef op 02 november 2014 @ 22:10:
Maar... kom op, hoe zou jij het vinden als een man zegt ''je hebt geluk dat je met mij mag omgaan ''?
Ik zou denken dat hij humor heeft.
Maar... kom op, hoe zou jij het vinden als een man zegt ''je hebt geluk dat je met mij mag omgaan ''?
Ik zou denken dat hij humor heeft.
maandag 3 november 2014 om 14:02
Ik vind het een afknapper, zowel bij mannen als vrouwen. Ik ken er best veel, mensen die zichzelf geweldig vinden en dat ook steeds moeten horen. Zo heb ik een collega die rapper is. Hij kan over niks anders praten dan zijn muziek en wil ook dat je meehelpt rijmpjes voor zijn teksten te verzinnen. Nou, daar heb ik dus geen zin in. Hij vraagt ook vaak: "Ik ben toch best goed"? Ja tuurlijk. Leuk voor hem, die hobby, maar mij interesseert het niet. Val mij er dan ook niet mee lastig.
maandag 3 november 2014 om 15:34
maandag 3 november 2014 om 15:36
Ik ken wel een aantal arrogante mensen. Misschien niet heel arrogant, kan ook zijn dat ze mij gewoon niet mogen natuurlijk .
Ik hoor ook wel eens dat mensen 'dachten 'dat ik vast wel arrogant was, dat zal te maken hebben met de manier hoe ik kan kijken denk ik.
Achteraf blijk ik nooit zo arrogant hoor
Dus TO niet zo oordelen, deze man was vond zichzelf gewoon een vette vangst! Jij dacht daar anders over, tsja.
Ik hoor ook wel eens dat mensen 'dachten 'dat ik vast wel arrogant was, dat zal te maken hebben met de manier hoe ik kan kijken denk ik.
Achteraf blijk ik nooit zo arrogant hoor
Dus TO niet zo oordelen, deze man was vond zichzelf gewoon een vette vangst! Jij dacht daar anders over, tsja.
.
maandag 3 november 2014 om 15:45
Ooit op een belastingkantoor gewerkt waar een adviseur erg neerkeek op de supportstaf, toen had ik tegen hem gezegd dat zolang hij geen personeel had om zijn kont af te vegen hij niets meer of minder was dan ik. Ik was 21 en nog compleet nat achter de oren, dus gaf toen nog mijn mond een douw. Het had me wel een date met hem opgeleverd
maandag 3 november 2014 om 15:57
quote:maria3442 schreef op 02 november 2014 @ 19:55:
Maar geloof me dit was een arrogant geval. Hij dacht dat ik arrogant was omdat ik geen sex met hem wilden maar dat was gewoon puur om het feit dat ik gewoon geen respect had voor die man. ''Misschien wilde hij tintje grijs met je spelen.
Maar geloof me dit was een arrogant geval. Hij dacht dat ik arrogant was omdat ik geen sex met hem wilden maar dat was gewoon puur om het feit dat ik gewoon geen respect had voor die man. ''Misschien wilde hij tintje grijs met je spelen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
maandag 3 november 2014 om 16:00
dinsdag 4 november 2014 om 08:43
Bij mij denken mensen ook vaak dat ik arrogant ben. Dat komt volgens mij omdat ik een grote woordenschat heb waardoor ik niet snel naar woorden hoef te zoeken, daarnaast weet ik ook vrij snel wat ik vind of wat ik wil. Dat vinden mensen soms bedreigend en dat snap ik ook wel. Wat ik níet snap is dat mensen op zo'n punt afhaken en besluiten 'dat ik dus wel heel arrogant zal zijn'. Je kunt er namelijk ook zo doorheen prikken.
Natte tosti..
dinsdag 4 november 2014 om 09:00