Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.

Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.

Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Och politiehier, wat ontzettend rot!! Heel veel sterkte gewenst en veel beterschap voor je dochter!!!
Politie: heel veel sterkte met je dochter. Ik hoop dat ze snel weten wat er aan de hand is en dat ze snel weer gezond mag worden..hug..
Ach meissie toch! Zo'n kleine meid in het ziekenhuis, die andere dame is gelukkig bij jou. Gelukkig hebben jullie dochters behalve een geweldige moeder ook een geweldige vader. Het is vast een hele moeilijke periode maar prijs jezelf gelukkig met het liefdevolle gezin dat jullie zijn (en straks nog meer gezinsleden gaat tellen).

En hoort misschien een beetje raar maar vertel je man af en toe ook dat hij een prima vader is. Mijn egaa moest in een periode veel voor onze kids doen en iedereen vond dat meer een taak voor oma's maar hij was en is een geweldige vader en dat is voor kinderen ook heel veel waard.
Doe ik hoor jsv. Herken wat jij zegt ook wel. Mijn man is echt een lieverd en heel rustig. Ik ben zelf wat drukker en denk soms niet voor ik iets doe. Man doet veel met / voor de kinderen. Hoop Dat er morgen meer zicht is op wat dochter mankeert.
Herken dat een beetje, (hier maar twee kinderen) maar door omstandigheden was ik niet altijd bij de meiden aanwezig maar papa (zeer betrokken en in ploegen werkend) was en is nog altijd hun held. Ik smelt nog altijd weg als ik ze zie lopen paps in het midden en beide volwassen meiden elk aan een kant een arm over hun schouder.

Ach, kan er nu alweer sentimenteel over worden, hier maar twee en bij jullie straks vijf bloedjes van kinderen.

En die kleine? komt vast goed haar held is bij haar......
Jee Politiehier, wat naar dat ze zo ziek is en in het ziekenhuis is. Ik vond het zo fijn dat de huisartsenpost aangaf dat jullie wel af konden wachten, daardoor dacht ik dat het wel mee viel. Maar toch niet en dat nu je hoog zwanger bent. Ik hoop dat het met de juiste antibiotica snel onder controle is.
Oh bah PH, dat kun je nu toch helemaal niet hebben. Hopelijk slaat de AB snel aan en heb je je dochter snel weer lekker thuis .
Pfff, heel veel sterkte hoor Politiehier! Ik hoop dat je dochter snel weer mee naar huis mag!
Count your blessings...
Ach wat sneu zeg, Politiehier. Je kleine meid in het ziekenhuis. Wanneer horen jullie meer? Sterkte voor jullie.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Beterschap met je dochter!
Beterschap.
Potverdorie, dat wil je toch niet hebben zeg... beterschap voor je meisje.

en idd, hoera voor helden van papa's
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Beterschap voor je meisje! Hopelijk knapt ze snel op.
Procrastinate now and panic later.
Politiehier, is er al nieuws over je dochter? Ik hoop dat ze zich al wat betee voelt?

En hoe gaat het met jou? Voor jou ook heftig dat je nu thuis voor je dochter zorgt en dan ook nog de zorgen om je andere dochter in het ziekenhuis. Sterkte hoor!
Jeetje politiehier, dat is schrikken!

Gelukkig is ze in goede handen maar een kind in het ziekenhuis hakt er wel in.

Ik wens je heel veel sterkte!
Each morning we are born again. What we do today matters most.
Wat naar van je dochter. Weten jullie inmiddels wat meer?
ik kruip ff uit meeleesmodus om jullie beterschap & sterkte te wensen! Super dat je man zo betrokken is, maar pas ook goed op jezelf he. Hoogzwanger van een drieling, zorg voor een kind & zorgen om een ander kind is niet niks!
Ach wat een schrik van je dochter. Hopelijk wordt snel duidelijk wat ze heeft en voelt ze zich snel weer beter.

Veel sterkte!
Jeetje wat schrikken zeg. Heel veel sterkte voor jullie. Hopelijk weten ze snel wat ze heeft!
Sterkte, politiehier.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Dochter had een gedraaide darm. Ze is vandaag geopereerd. Ze heeft na de operatie heel veel geslapen. Kwam tegen de avond weer een beetje tot leven. Ik lig in bed naast 2 slapende dames, mijn dochter en mijn mama.

Ben heel blij dat het nu weer goed gaat. Zal morgen meer schrijven, ga nu ook lekker slapen. De babies in mijn buik doen het ook goed. Dank jullie wel lieve meiden voor de lieve berichtjes!!
Politie: jeetje, ik schrik ervan. Ik hoop dat je dochter weer snel helemaal de oude is. Wat lief dat je moeder en andere dochter bij je slapen. Denk aan je hoor. Wat een ontzettende schrik..
Gelukkig is de oorzaak gevonden, klinkt erg vervelemd en pijnlijk, bah zeg. Veel beterschap voor je dochter en op naar een goed herstel.
veel beterschap en rust toegewenst, sterkte! gelukkig gaat het weer wat beter met je dochtertje.
Getsie!!, Beterschap voor jullie meisje! !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven