Wii mini, ervaringen?
dinsdag 4 november 2014 om 10:40
We willen voor Sinterklaas een Wii mini op het verlanglijstje zetten voor onze kinderen, dochter is net 7 en zoon net 5. Heeft iemand ervaring met deze Wii mini? Het gaat om een kleine, stuk goedkopere console (rond de 100 euro) waarbij je niet online kunt. Dat lijkt me geen probleem, eerder wel fijn.
De spelletjes die ze willen doen zijn Wii dance en Mario cart enzo, ze gamen wel eens bij een vriendje of vriendinnetje en dan spelen ze zulk soort spellen.
Ik vind online niet echt veel reviews waar ik iets aan heb...misschien hier iemand met positieve of negatieve ervaringen?
De spelletjes die ze willen doen zijn Wii dance en Mario cart enzo, ze gamen wel eens bij een vriendje of vriendinnetje en dan spelen ze zulk soort spellen.
Ik vind online niet echt veel reviews waar ik iets aan heb...misschien hier iemand met positieve of negatieve ervaringen?
dinsdag 4 november 2014 om 21:13
Geen ervaring met een WII mini, maar wel met een gewone WII. Deze hoeft echt zo heel duur te zijn. Zoon heeft er 1 gekregen met een paar spelletjes voor zijn verjaardag. Gewoon even op Marktplaats kijken. Die van zoon was rond de 50 euro.
Zoon is net 6 en hij kan er goed mee overweg. Heeft twee dagen geduurd voor hij door had hoe de controler werkt, maar dat is geen probleem. Voor dochter van vier is het nog net iets te lastig. Spelletjes die ze graag spelen zijn, WII fit en Mario Party.
Zoon is net 6 en hij kan er goed mee overweg. Heeft twee dagen geduurd voor hij door had hoe de controler werkt, maar dat is geen probleem. Voor dochter van vier is het nog net iets te lastig. Spelletjes die ze graag spelen zijn, WII fit en Mario Party.
dinsdag 4 november 2014 om 22:39
Wij hebben eerst een gewone Wii gehad en toen die stuk ging een Wii mini gekocht. Hij werkt voor onze kinderen net zo goed. Online spelen ze hier ook niet en alle accessoires van Disney Infinity en Skylanders werken hier gewoon op. Wij zijn dus erg tevreden. Bij Bart Smit kost hij 89 euro en alleen vandaag gaat er nog 10% extra vanaf.
donderdag 13 november 2014 om 14:32
hehe, eindelijk kan ik weer forummen.
Bedankt voor jullie reacties! De aanbieding bij Bart Smit is nu helaas verlopen
Maar goed, ik heb al in mp gekeken maar dat durf ik toch niet aan. Zelf kan ik absoluut niet zien of het werkt dus ik ga voor een nieuwe wii mini. Nu even wachten op een mooie aanbieding
Bedankt voor jullie reacties! De aanbieding bij Bart Smit is nu helaas verlopen
Maar goed, ik heb al in mp gekeken maar dat durf ik toch niet aan. Zelf kan ik absoluut niet zien of het werkt dus ik ga voor een nieuwe wii mini. Nu even wachten op een mooie aanbieding