Zwanger van drieling
zondag 18 mei 2014 om 22:39
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.
Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.
De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?
Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.
Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.
De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?
Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.
Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.

dinsdag 4 november 2014 om 18:18
Nee, ze is nog niet thuis. De arts denkt dat ze een darminfectie had en dat daardoor de darm gedraaid is. Dat verklaart de groene poep in ieder geval. Ze zal ook last gehad hebben van pijn en daardoor niet goed hebben kunnen poepen wat verstopping veroorzaakt. Ze poepte ook vaak kleine beetjes. Dochter is nu wel aan de betere hand maar moet nog tot vrijdag blijven. Vandaag zijn er weer fotos gemaakt en het ziet er nu goed uit. Ze heeft al wel eerder last van haar darmen gehad, zal wel een zwakke plek zijn. Ze kan in ieder geval weer een beetje lachen.
Ik voel me nu ook weer een stuk beter, de zorgen zijn minder. Mijn vader blijft vannacht bij mijn dochter in het ziekenhuis.
Ik voel me nu ook weer een stuk beter, de zorgen zijn minder. Mijn vader blijft vannacht bij mijn dochter in het ziekenhuis.

dinsdag 4 november 2014 om 18:41

woensdag 5 november 2014 om 15:22
Vandaag weer een echo gehad en alles ziet er nog steeds goed uit. Wel lastig om alles op te meten met 3 babies maar vooralsnog geen tekenen voor een aankomende bevalling.
ik ga zo naar het ziekenhuis en blijf daar ook slapen. Zal we niet veel slapen maar wil graag daar zijn. Vind het echt moeilijk dat dochter niet thuis is. Ze was blij met haar vader en opa in het ziekenhuis maar ze blijft maar om mij vragen, mijn hart is gebroken.
ik ga zo naar het ziekenhuis en blijf daar ook slapen. Zal we niet veel slapen maar wil graag daar zijn. Vind het echt moeilijk dat dochter niet thuis is. Ze was blij met haar vader en opa in het ziekenhuis maar ze blijft maar om mij vragen, mijn hart is gebroken.

vrijdag 7 november 2014 om 13:02
Jaa!! Mijn dochter is weer thuis!! Ze is nog wat lusteloos en slaapt veel maar ze heeft weer wat kleur op de wangen. Vandaag 32 weken dus dubbel feest. Merk nu ineens wel dat het heel zwaar begint te worden. zal wel zijn omdat de spanning voor dochter weg is nu. Doe echt helemaal niks meer, vind de trap oplopen al een hele opgave. Voel me ook uit balans met die dikke buik.