Rare reactie sollicitatie
woensdag 5 november 2014 om 11:57
Enige tijd terug, heb ik gereageerd op een vacature voor administratief medewerker. Nu kreeg ik gister een reactie, ik was door de voorselectie. Ze willen as donderdag en telefonisch kennismakingsgesprek van enkele minuten, om mijn telefoonstem te beoordelen. Na dit gesprek zullen ze besluiten met wie ze uit eindelijk in gesprek willen. Tot zo ver heel normaal, maar....
Ze willen dat ik voor dit gesprek een duur 0900 nummer bel (80ct per minuut) en inlog met een speciale toegangscode. Ik heb er een raar gevoel bij, wat zouden jullie doen.
Ze willen dat ik voor dit gesprek een duur 0900 nummer bel (80ct per minuut) en inlog met een speciale toegangscode. Ik heb er een raar gevoel bij, wat zouden jullie doen.
woensdag 5 november 2014 om 12:52
Ik kreeg dit
Naar aanleiding van uw sollicitatie delen wij u mee dat er massaal gesolliciteerd is op deze vacature. Van de duizenden sollicitaties hebben we een kleine selectie gemaakt van potentiele geschikte kandidaten waar wij een eerste korte telefonische sollicitatiegesprek mee willen voeren. U bent één van deze kandidaten. Van deze kleine groep van sollicitanten blijven er uiteindelijk enkele over waar we verder mee willen gaan.
We nodigen u uit om op
Vrijdag 17 oktober a.s. om 10:30 te bellen naar:
0909 - 200 20 02 boxnummer: 118873 ¤ 0,80 p/m.
Tijdens dit gesprek willen we iets meer te weten komen over uw motivatie en tegelijkertijd uw telefoonstem beoordelen. Dit gesprek zal slechts enkele minuten in beslag nemen.
Let op: Het is belangrijk dat u dit gesprek bevestigd! Indien wij binnen 24 uur geen bevestiging krijgen dan komt deze afspraak automatisch te vervallen.
Indien u een persoonlijk gesprek op locatie prefereert dan verzoeken wij u een email te sturen zodat wij een afspraak kunnen inplannen. Houdt u er rekening mee dat dit gesprek circa 1 – 1,5 uur in beslag zal nemen.
Met vriendelijke groet,
Miranda Joosten
More Shoes
www.moreshoes.nl
Disclaimer: We respecteren uw privacy en gaan zorgvuldig om met uw gegevens en uw sollicitatie. Mocht u desondanks een klacht hebben dan verzoeken wij u dit per e-mail kenbaar te maken zodat wij dit kunnen onderzoeken.
Naar aanleiding van uw sollicitatie delen wij u mee dat er massaal gesolliciteerd is op deze vacature. Van de duizenden sollicitaties hebben we een kleine selectie gemaakt van potentiele geschikte kandidaten waar wij een eerste korte telefonische sollicitatiegesprek mee willen voeren. U bent één van deze kandidaten. Van deze kleine groep van sollicitanten blijven er uiteindelijk enkele over waar we verder mee willen gaan.
We nodigen u uit om op
Vrijdag 17 oktober a.s. om 10:30 te bellen naar:
0909 - 200 20 02 boxnummer: 118873 ¤ 0,80 p/m.
Tijdens dit gesprek willen we iets meer te weten komen over uw motivatie en tegelijkertijd uw telefoonstem beoordelen. Dit gesprek zal slechts enkele minuten in beslag nemen.
Let op: Het is belangrijk dat u dit gesprek bevestigd! Indien wij binnen 24 uur geen bevestiging krijgen dan komt deze afspraak automatisch te vervallen.
Indien u een persoonlijk gesprek op locatie prefereert dan verzoeken wij u een email te sturen zodat wij een afspraak kunnen inplannen. Houdt u er rekening mee dat dit gesprek circa 1 – 1,5 uur in beslag zal nemen.
Met vriendelijke groet,
Miranda Joosten
More Shoes
www.moreshoes.nl
Disclaimer: We respecteren uw privacy en gaan zorgvuldig om met uw gegevens en uw sollicitatie. Mocht u desondanks een klacht hebben dan verzoeken wij u dit per e-mail kenbaar te maken zodat wij dit kunnen onderzoeken.
woensdag 5 november 2014 om 12:55
woensdag 5 november 2014 om 12:57
Ik kreeg deze, zoek de verschillen
Naar aanleiding van uw sollicitatie voor de functie van financieel administratief medewerker (m/v) bij een webshop (sieraden en trouwringen) hebben wij een eerste selectie gemaakt van potentiele geschikte kandidaten waar wij een eerste korte telefonische sollicitatiegesprek mee willen voeren. U bent één van deze kandidaten. Van deze kleine groep van sollicitanten blijven er uiteindelijk enkele over waar we verder mee willen gaan.
We nodigen u daarom uit om op
Donderdag 6 november a.s. om 11:00 uur te bellen naar:
0909 - 200 20 02 boxnummer: 117421 ¤ 0,80 p/m.
Indien u een persoonlijk gesprek op locatie prefereert dan verzoeken wij u een email te sturen zodat wij een afspraak kunnen inplannen.
Met vriendelijke groet,
Simone Vermeulen
Premium Winkels
Naar aanleiding van uw sollicitatie voor de functie van financieel administratief medewerker (m/v) bij een webshop (sieraden en trouwringen) hebben wij een eerste selectie gemaakt van potentiele geschikte kandidaten waar wij een eerste korte telefonische sollicitatiegesprek mee willen voeren. U bent één van deze kandidaten. Van deze kleine groep van sollicitanten blijven er uiteindelijk enkele over waar we verder mee willen gaan.
We nodigen u daarom uit om op
Donderdag 6 november a.s. om 11:00 uur te bellen naar:
0909 - 200 20 02 boxnummer: 117421 ¤ 0,80 p/m.
Indien u een persoonlijk gesprek op locatie prefereert dan verzoeken wij u een email te sturen zodat wij een afspraak kunnen inplannen.
Met vriendelijke groet,
Simone Vermeulen
Premium Winkels
woensdag 5 november 2014 om 12:58
quote:LoiseauCoureur schreef op 05 november 2014 @ 12:55:
Was het een vacature zoals deze?
http://www.workinglife.nl/cgi-bin/searc ... 17020991Zo iets ja
Was het een vacature zoals deze?
http://www.workinglife.nl/cgi-bin/searc ... 17020991Zo iets ja
woensdag 5 november 2014 om 12:59
woensdag 5 november 2014 om 13:10
http://www.fraudehelpdesk.nl/contact
Ik zou het hier even melden, zodat ze die mail op hun website kunnen zetten. Als je dan googelt kom je er sneller achter dat het vals is.
Ik zou het hier even melden, zodat ze die mail op hun website kunnen zetten. Als je dan googelt kom je er sneller achter dat het vals is.
woensdag 5 november 2014 om 13:12
Ik heb het telefoonnummer even gegoogled en toen kwam ik hier op uit: http://www.get-voice.com/ ... t-nummer.php/0909-2002002
Over dit bedrijf 'TargetMedia' zijn al vele topics op de website van Radar aangemaakt, waaronder deze: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5&t=110954
Kijk dus alsjeblieft uit!
Over dit bedrijf 'TargetMedia' zijn al vele topics op de website van Radar aangemaakt, waaronder deze: https://forum.www.radartv.nl/viewtopic. ... 5&t=110954
Kijk dus alsjeblieft uit!
woensdag 5 november 2014 om 13:33
Dit heb ik ook gehad, ik ben er niet meer op in gegaan omdat ik het niet vertrouwde.
(Misschien was het wel dezelfde vacature? In Arnhem was die van mij..)
Bij de vacature zelf stond al heel weinig informatie en verder geen eisen of iets eigenlijk waar je aan moest voldoen.
Heb toen het bedrijf op Google opgezocht, niets over te vinden.
Toch maar sollicitatie verstuurd, want ja, je weet maar nooit..
Maar na de reactie met deze vreemde sollicitatieprocedure heb ik het er maar bij gelaten.
(Misschien was het wel dezelfde vacature? In Arnhem was die van mij..)
Bij de vacature zelf stond al heel weinig informatie en verder geen eisen of iets eigenlijk waar je aan moest voldoen.
Heb toen het bedrijf op Google opgezocht, niets over te vinden.
Toch maar sollicitatie verstuurd, want ja, je weet maar nooit..
Maar na de reactie met deze vreemde sollicitatieprocedure heb ik het er maar bij gelaten.