Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.

Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.

Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Oei wat spannend, maar 32 weken is met een drieling echt heel goed van jouw lijf. Zet hem op!
Ik duim ook mee, hoop dat ze nog even blijven zitten. Maar, zoals eerder al gezegd, 32 weken is al een mooie termijn voor een drieling.

Veel sterkte!
Je hebt het allemaal al super gedaan!

Ik hoop dat de baby's nog even blijven zitten. Elke dag is er 1! Maar mocht het niet zo zijn... Heel veel sterkte en succes met alles wat komen gaat.
Procrastinate now and panic later.
Wat spannend allemaal, heel veel sterkte, ik duim voor je en je babietjes
Wat spannend!!
Nog een tip voor straks: blijf ook goed voor jezelf zorgen. Ik ben een half jaar terug met 34 weken bevallen van een tweeling. Ik ben toen, mede uit schuldgevoel, als een gek gaan kolven en wilde ook bij elke voeding aanwezig. Lag de eerste week in het ziekenhuis en dacht: waarom zou ik gaan rusten als ik ook bij de jongens kan zijn. Ook toen ik weer thuis ben, ging ik zo vaak als mogelijk naar het ziekenhuis. Ik heb net als jij nog twee kinderen en die misten me ook erg. Als ik dan weer naar het ziekenhuis ging, vroegen ze: ga je al weer weg. Kortom schuldgevoel alom. Ben na anderhalf week teruggefloten door een verpleegster van de high care afdeling die zei: het is een marathon en geen sprint. Dit is nog maar het begin, straks komen ze thuis en dan moet je nog een lange weg. Zorg goed voor jezelf, voordat je zelf instort. Ik heb daar naar geluisterd en ben toen minder vaak heen gegaan. Het is heel moeilijk, maar wel noodzakelijk om het vol te kunnen houden.

Nogmaals veel sterkte de komende tijd.
Oh politiehier wat een spannende dagen heb jij achter de rug... Stiekem hoop ik voor je dat de weeën zijn afgenomen, dat je nog wat rust hebt kunnen vinden... Maar als ze geboren worden moet dat helemaal goed komen want 32 weken is een geweldige prestatie!

Ik vrees dat hierboven weinig mensen naar deze atheïst zullen luisteren maar toch hierbij een schietgebedje!
Oh wat spannend politiehier! Ik las dat de meeste drieling zwangerschappen al met 30 weken bevallen dus wat een prestatie lever jij!

Ik stuur met liefde alle positieve energie die je nodig hebt naar jullie toe!

Heel veel succes en hopelijk ook heel veel genieten van deze wonderlijke gebeurtenis. 💗
Each morning we are born again. What we do today matters most.
Spannend! Veel sterkte
Heel veel sterkte dat ze gezond en veilig op de wereld mogen komen
Succes met het op de wereld zetten van drie mooie mensjes.

Heel veel goede gezondheid gewenst!
Tjezes vrouw ik heb net je gehele topic van achter naar voren gelezen en wat spannend is het nu!

Gefeliciteerd met het behalen van 32 weken en wat fijn dat je dochter weer thuis is. En jij nu in het ziekenhuis, er wordt goed op je gepast. Wat fijn ook dat je zo'n goeie vent thuis hebt en een stevig netwerk.

Ik vind het ook heel mooi om al die steuntjes van de mensen hier te lezen, er wordt echt met je meegeleefd! Ik wens je heel veel sterkte en blijf je hier ook volgen.

Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Oh wat spannend!

Ik blijf je volgen. Ik ben heel benieuwd!

Sterkte daar in het ziekenhuis...
Ik heb vandaag je verhaal in een keer gelezen.

Heel veel sterkte met alles dat komen gaat. Ik blijf je volgen!

X
Ook ik bid voor jullie, mogen alle 3 gezond en wel op deze wereld komen!

Succes, politiehier.

32 weken is een heel acceptabele termijn.

Ik hoop dat ze nog even kunnen blijven zitten, maar mocht het doorzetten wens ik jullie een goede bevalling en een voorspoedige gezonde start voor je 3 jongste meisjes.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Wat spannend voor jullie. Heel veel kracht, energie en sterkte gewenst! Krijg je weeënremmers of laten ze het op zijn beloop? 32 weken is vroeg, maar ook al een prachtige termijn, dus hoe het dan ook verder zal gaan nu, het zal vast helemaal goed komen! Liefs
Oh, wat ontzettend spannend zeg!

Ik bid en duim met je mee voor een goede start voor je kindjes.

Mijn tweeling is met 33 weken geboren, en zijn inmiddels twee ondernemende dreumessen. Maar toen ze net geboren waren, en klein en kwetsbaar in hun couveuse lagen, met allerlei slangetjes en toeters en bellen. Ik werd gek van alle goedbedoelde, sussende woorden.. "oh zijn ze al bijna twee kilo".. "joh.. ik ken iemand die had ook van die kleintjes, en het is helemaal goed gekomen".

Ik wilde die mensen met die lieve woorden wel door elkaar rammelen, en tegen ze schreeuwen. Míjn kinderen lagen te vechten voor hun leven. De artsen gaven geen garantie voor een uur, of een dag, laat staan voor een lang leven. Ze waren zó klein en kwetsbaar, en iedereen lachte dat maar een beetje weg in mijn beleving.

Ik kon wel janken van ellende (en deed dat ook regelmatig), ik voelde me schuldig dat ik ze niet langer kon dragen.

En wat hierboven al beschreven werd, ik rende ook zo hard ik kon heen en weer tussen mijn bed en de couveuse-afdeling. En werd ook teruggefloten door mijn man, en de verpleging. Gelukkig.

Wat ik met dit verhaal wil zeggen.. eigenlijk alleen een dikke knuffel, en veel kracht voor de komende periode gewenst. <3
Succes en sterkte, ik duim voor jullie mee!
Heel herkenbaar wat Pop77 schrijft!

En je wordt heel erg geleefd. Ik hoop dat je mensen in je omgeving hebt die af en toe voor jullie willen koken en misschien een keertje stofzuigen. Wij hebben toen geleefd op snickers en patat in het ziekenhuis.
Procrastinate now and panic later.
Sterkte! Ik duim iig mee.
Life is short. Eat dessert first.
quote:olijfgroen schreef op 08 november 2014 @ 16:34:

Heel herkenbaar wat Pop77 schrijft!

En je wordt heel erg geleefd. Ik hoop dat je mensen in je omgeving hebt die af en toe voor jullie willen koken en misschien een keertje stofzuigen. Wij hebben toen geleefd op snickers en patat in het ziekenhuis.Durf idd hulp te vragen. Ik moest echt een drempel over, maar heb uiteindelijk wel hulp gevraagd. En toen hebben vrienden twee maanden voor ons gekookt. Dat was erg fijn. Ik had daar niet de energie voor en zo stond er toch nog iets fatsoenlijks op tafel. En het is voor mensen een kleine moeite en mensen vinden het ook fijn om je op die manier te kunnen helpen, is mijn ervaring.
We zijn 3 babies rijker! Vannnacht om 3.32 via keizersnede geboren. Ze maken het naar omstandigheden goed. 1987 gram, 1766 gram en 1789 gram.
Wat geweldig! Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!

Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven