Zwanger van drieling

18-05-2014 22:39 734 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, moeilijk verhaal. Ben er 2 weken geleden achter gekomen weer zwanger te zijn. We hebben al 2 dochters van 3 en 10 maanden.

Vrijdag echo gehad en toen we een knipperend lichtje zagen waren we blij en waren wat aan het kletsen. Zegt de echoscopiste opeens: we zijn nog niet klaar er is nog een! En nog eentje, maar die is gestopt met groeien. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

Daarna nog wat extra testjes gehad en doorverwijzing naar de gyneacoloog. Daar kan ik morgen terecht voor een uitgebreidere echo.

De echoscopiste kon niet vertellen wat ons te wachten staat. Blijft het levensloze vruchtje in mijn baarmoeder of gaan ze het eruit halen?

Onze wereld staat op zijn kop en we proberen er zo rustig mogelijk onder te blijven maar het is niet makkelijk.

Iemand anders (ongeveer) hetzelfde meegemaakt? Ben nu trouwens 7.5 weken.
Wauw!

Gefeliciteerd!

Puike gewichten voor een drieling van die termijn en ook best eerlijk verdeeld.

Dat heb je echt goed gedaan.

Heel veel gezondheid, geluk en relatieve rust toegewenst voor jullie alle 7.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.
Gefeliciteerd!
quote:politiehier schreef op 08 november 2014 @ 18:08:

We zijn 3 babies rijker! Vannnacht om 3.32 via keizersnede geboren. Ze maken het naar omstandigheden goed. 1987 gram, 1766 gram en 1789 gram.Wauw, wat een gewichten, mijn zusje was in haar eentje na 39 weken nog lichter! Gefeliciteerd! Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen weet je dat?
Gefeliciteerd! Wat een prestatie!
Ye ken.

Van harte!

En veel "sterkte" de komende tijd
Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd met jullie 3 kindjes. Wat een prachtig en groot gezin hebben jullie nu. Hoop uit de grond van mijn hart dat alles goed mag blijven gaan. Wat een prestatie heb je geleverd. En inderdaad, wat een prachtig gewicht hebben de kleintjes. Ga wel de tijd nemen om van alles te genieten. Fijne kraamtijd toegewenst.
Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met jullie drie wondertjes. Nu vijf kleine wondertjes!

Heel veel liefde naar jullie en geniet ook al is het misschien niet makkelijk!
Waarom vandaag doen wat morgen kan.
Gefeliciteerd! Ik duim dat alles goed mag blijven gaan.
Hier ook een stille meelezer.

Gefeliciteerd knappe politiehier! Wat ontzettend fijn dat je drie prachtige baby's zijn gearriveerd. Heel veel sterkte met het herstel en ik wens jullie waanzinnig veel geluk met z'n 7-en (!).
Today is a good day
Van e gefeliciteerd!

Wat fijn dat alles goed is gegaan!
Stressed is just desserts spelled backwards
Wow ik verwachte hier een update over je dochter en nu dit nieuws... gefeliciteerd! Prima termijn en gewichten voor een drieling... ook ik hoop van harte dat het goed blijft gaan en jullie snel allemaal naar huis mogen! En dat je ondanks alles kunt genieten van deze kraamtijd.
Hoera! Van harte gefeliciteerd!! Wat een prachtig nieuws!

Knijp jezelf maar even, het is echt waar, je bent moeder van 5⃣ kinderen!

Ik hoop dat alles goed gaat en dat je veel lieve mensen hebt om jullie bij te staan in deze enerverende tijd. 💞
Each morning we are born again. What we do today matters most.
Gefeliciteerd voor jullie allemaal, wat geweldig zeg
Gefeliciteerd en wat een prachtige gewichten! Herstel en geniet ze en ook de nodige sterkte gewenst de komende tijd
Gefeliciteerd!
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Gefeliciteerd, ik hoop dat het goed met jullie allemaal gaat.
Gefeliciteerd!! En wat lekker dat je nu niet meer in je eentje verantwoordelijk bent voor alledrie (tenminste zo voelde het met 1 baby voor mij)
Gefeliciteerd met de drie nieuwe wereldburgers. Wat fijn dat ze het naar omstandighden goed maken. Sterkte met je herstel.
Gefeliciteerd! Wat een rijkdom zeg!
Wow! Van harte gefeliciteerd!

Veel sterkte voor de komende tijd maar vooral veel geluk met drie prachtige kinderen erbij.
Van harte met je 3 baby's, heel goed nieuws
wauw wat ongelofelijk bijzonder...! dat zo iets mogelijk is gewoon op een natuurlijke manier... echt heel bijzonder! geniet der van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven