Happy topic!!

12-11-2014 18:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je zo het forum eens doorleest, dan lees je genoeg problemen en ellende, en dat is logisch want ieder huisje heeft z'n kruisje en geen enkel leven gaat over roosjes. (Dus ik wil niemand voor de borst stoten) Maar nu leek het me leuk een topic te hebben waar iedereen in kan zetten waar hij/zij happy mee is.

Ik zal aftrappen!

Op het moment ben ik heel erg happy dat ik een gezonde en gelukkige zoon heb, een schat van een vriend en 3 heerlijke poezers in huis heb rondlopen.

Wie volgt?
ik ga aanstaande zaterdag 9 jongeren die het niet makkelijk hebben, een beetje blij maken met wat Sint cadeautjes :-)

misschien ben ik wel net zo blij als die jongeren haha
Ik stuiter van de ene vervelende situatie naar de andere maar blijf positief. Een jaar geleden was ik compleet uit het veld geslagen door alle tegenslagen, nu kan ik ze veel beter verwerken, voel ik me rustiger en zelfs trots dat ik het zo goed aan blijf pakken.
Ps. Wat een fijn topic!
Ik ben wel happy met mijn lieve katjes en mijn huisje en met mijn zelf gelegde laminaat
Heerlijke nieuwe baan, nieuwe stad, hints van m'n lief dat het tijd wordt voor huisje boompje beestje.. Alles gaat (eindelijk) bijna van een leien dakje. Ik geef het ongeveer dertig seconden, maar het voelt wel lekker!
Why own a room when you can build a house?
Happy dingen

1. Toestemming om mijn appartement te mogen verhuren van de bank zodat we geen dubbele woonlasten meer hebben.

2. Akkoord op de verkoop van een bedrijfspand waar geen hypotheek op rust (katsjing)

3. Heerlijk gewerkt vandaag, eigenlijk de laatste weken. Ik voel me als een vis in het water en vind het zelfs jammer als de klok weer 17.00 uur slaat.

itsme, wat lief van je! Geniet ervan!
quote:multomap schreef op 12 november 2014 @ 19:03:

Ik stuiter van de ene vervelende situatie naar de andere maar blijf positief. Een jaar geleden was ik compleet uit het veld geslagen door alle tegenslagen, nu kan ik ze veel beter verwerken, voel ik me rustiger en zelfs trots dat ik het zo goed aan blijf pakken.Wat goed van je! En blijf positief want dan ineens keert het tij en komen alle goede dingen jouw kant op.
Ik heb er gelukkig een heleboel, maar een hele leuke is wel m'n date van afgelopen maandag.

Hij was wel heel erg leuk, en hij vond mij ook nog eens leuk.

Hoe is het mogelijk, zou het, misschien, wie weet, nee toch, help, ja, nou ja zeg.

Vrijdag deel twee :-)
Wat een leuk topic! Ik ben happy, omdat mijn man er altijd voor me is en ik veel van hem hou. Zonder hem was het niet zo goed met me gegaan. En ik ben happy, omdat ik gisteren een nieuw boek heb gekocht.
Spannend SillySill! Ben benieuwd naar vrijdag.
Happy dingen

-Dat ik eindelijk mijn eigen huis heb.

-Dat ik ondanks alles er nog ben, clean ben en aan mezelf ga werken.

-Dat ik voor het eerst hoop heb op een beter leven, hoop maakt happy
Wat fijn om zoveel happy dingen te lezen!

@zwerversuitkering: kom je kan het! Geloof in jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven