Avondvermaak?

13-11-2014 20:20 28 berichten
Gekke vraag. Wat doen jullie zoals 's avonds na het eten en voor het slapen?

Ik zat vaak op Facebook en het Vivaforum, maar dat doe ik eigenlijk uit verveling en ik zoek iets om offline te doen. Mijn vriend kijkt vaak tv, maar dat vind ik niet zo boeiend. En voor lezen heb ik niet altijd de concentratie.

Weet iemand iets? Ik verveel me een beetje haha...
Alle reacties Link kopieren
Handwerken of vroeg naar bed met een digitaal tijdschrift.

En ik vind het ook lekker om nog even een uurtje of twee uurtjes te werken 's avonds.
Ook tv en/of forummen. Na een lange werkdag ben ik vaak te moe om actieve dingen te doen.
Hmm handwerken lijkt me wel leuk... breien houd ik nooit vol, maar haken lijkt me wel leuk... of weet iemand nog iets anders dat niet te hoogdrempelig is dat leuk is om te doen?
Iets handwerken of kleuren. Een serie volgen samen of lekker hardlopen. In bad of op bed met een tijdschrift en masker.
Kleuren! Lijkt me ook leuk! Goeie tip. En een tijdschrift ook, morgen maar gelijk eentje halen :-)
Als je haken leuk vind dan zijn er bij Hema of Action een hoop leuke kleine haakpakketten die je kan haken. Kleuren voor volwassenen is ook helemaal hip.
Luxeprobleem hihi! Ik heb na een lange stagedag op woensdagavond koorrepetitie, dinsdagavobd vaak vergadering van het vrijwilligerswerk wat ik doe, en donderdagavond werk ()bijbaan). Ben dan vrijdagavond vaak wel toe aan een avondje niks . maandagavond speel ik vaak piano of lezen/tv kijken
Mozaïeken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kleuren of puzzelen. In ieder geval iets niet-digitaals

In mijn fantasie vind ik het heerlijk om 's avonds te kleuren, maar op de een of andere manier zet ik me er toch niet doe.
Ik heb net geprobeerd te kleuren in mijn kleurboek voor volwassenen... maar dat was hem toch niet. Ik ga eens kijken voor die haakpakketjes! En voor puzzels. Dat vind ik ook wel leuk, goede tip!
Forummen, televisie kijken, serie op dvd kijken (momenteel Lost), foto's uitzoeken, kranten lezen of word on spelen.
Afwassen, kindjes badderen en naar bed doen, speelgoedontploffing in de woonkamer opruimen, en mocht er dan nog tijd over zijn een stukje breien.
Neuken..
Meestal zit ik te lezen, of te breien bij de tv. Kleuren doe ik ook wel, maar niet zo veel; ik doe nu al twee weken over een kleurplaat haha.
Kan het allemaal nog saaier?
Na een lange dag, als je alles hebt gehad, een klein jointje opsteken. En dan het liefst een zacht polmpje.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
piep is hier
Beetje huishoudelijke klusjes, met vrienden/familie zijn of andere sociale bezigheden, 1x p week yogaklasje, ik doe nog vaak dingen voor mijn werk (de leuke/makkelijke klusjes die met een muziekje op de achtergrond doe) of lekker lui op de bank hang en niks doen, behalve tv of een film kijken en wat internetten.

Maar ik ben al twee avonden in de week niet thuis en dan eten wij vaak ook laat (werken tot 6, dan lekker ergens met de hond lopen, rustig boodschappen doen + koken en dan is het zo 9 uur als we het eten op hebben) en gaan redelijk op tijd naar bed, dus zo heel veel avond heb ik nou ook weer niet te vullen.
Jan van Haasteren legpuzzels, lange wandeling met de hond, gamen, tv/film, of gewoon een goed muziekje op en lekker luieren/lezen.
Ik verveel me echt nooit. Ik moet vaak nog van alles doen voor mijn studie of stage. Of ik ga sporten. (al heb ik dat nu al 2 maanden niet kunnen doen) Een avond les tot 22.00, een avond toneel. In het weekend werk ik 's avonds. Of ik spreek met vrienden af.

Mocht ik echt niets weten, kijk ik een film of ik lees een boek.
Geen idee, het loopt zoals het loopt. Ik heb geen vaste activiteit maar het is in ieder geval niet breien of anderszins getruttel. Het is bij ons thuis nogal zoete inval dus hebben vaak vrienden over de vloer, of we gaan door stad slenteren, nieuwe plekken of zaakjes ontdekken, bakkie doen ergens. In de zomer liggen we eigenlijk altijd in het park, beetje voetballen of tennissen ( of gewoon doezelen natuurlijk ). Kan anderzijds ook heel prima een hele avond op de bank liggen maar dat gebeurt niet vaak, dat kan straks nog lang genoeg als ik oud en verlept ben.
Na het eten de afwas en de keuken poetsen, soms even wat spul strijken, of een was aanzetten, brood voor mijn man smeren voor de volgende dag.

Als ik niet aan de poets ben, kijk ik tv, zit ik te forummen, kijk ik een tijdschrift door, lak ik m'n nagels of ik pruts een beetje in huis of wat ketller zegt, neuken.
Ja valt me op dat er hier zoveel wordt gehaakt en dergelijke, ik dacht dat dat toch meer iets was voor mijn oma. Niet dat ik het afkeur hoor, ieder zijn ding. Vind het alleen opvallend, omdat ik mijn moeder dan nog niet zie doen
Ik vind het leuk om lekker te koken. Muziekje aan mee dansen/zingen ( woon alleen), nagels doen, gezichtsmasker, neusstrip, haarmasker. Klerenkast uitruimen en outfits samenstellen. Dus veel passen, dan heb je smorgens niet de wat trek ik nu aan stress.

Chatten is ook leuk, bijv randomchat met vreemde mensen uit de hele wereld, stukje fietsen met mijn ipod, naar de sportschool, films kijken met vriendinnen of alleen. Keukenkastjes uitruimen en kijken wat ik nog allemaal heb, wat weg kan en dan mijn voorraad bijvullen. Lezen is ook leuk.

Verveel me eigenlijk nooit.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven