Avondvermaak?
donderdag 13 november 2014 om 20:20
Gekke vraag. Wat doen jullie zoals 's avonds na het eten en voor het slapen?
Ik zat vaak op Facebook en het Vivaforum, maar dat doe ik eigenlijk uit verveling en ik zoek iets om offline te doen. Mijn vriend kijkt vaak tv, maar dat vind ik niet zo boeiend. En voor lezen heb ik niet altijd de concentratie.
Weet iemand iets? Ik verveel me een beetje haha...
Ik zat vaak op Facebook en het Vivaforum, maar dat doe ik eigenlijk uit verveling en ik zoek iets om offline te doen. Mijn vriend kijkt vaak tv, maar dat vind ik niet zo boeiend. En voor lezen heb ik niet altijd de concentratie.
Weet iemand iets? Ik verveel me een beetje haha...
donderdag 13 november 2014 om 20:29
donderdag 13 november 2014 om 22:11
Beetje huishoudelijke klusjes, met vrienden/familie zijn of andere sociale bezigheden, 1x p week yogaklasje, ik doe nog vaak dingen voor mijn werk (de leuke/makkelijke klusjes die met een muziekje op de achtergrond doe) of lekker lui op de bank hang en niks doen, behalve tv of een film kijken en wat internetten.
Maar ik ben al twee avonden in de week niet thuis en dan eten wij vaak ook laat (werken tot 6, dan lekker ergens met de hond lopen, rustig boodschappen doen + koken en dan is het zo 9 uur als we het eten op hebben) en gaan redelijk op tijd naar bed, dus zo heel veel avond heb ik nou ook weer niet te vullen.
Maar ik ben al twee avonden in de week niet thuis en dan eten wij vaak ook laat (werken tot 6, dan lekker ergens met de hond lopen, rustig boodschappen doen + koken en dan is het zo 9 uur als we het eten op hebben) en gaan redelijk op tijd naar bed, dus zo heel veel avond heb ik nou ook weer niet te vullen.
donderdag 13 november 2014 om 22:13
Ik verveel me echt nooit. Ik moet vaak nog van alles doen voor mijn studie of stage. Of ik ga sporten. (al heb ik dat nu al 2 maanden niet kunnen doen) Een avond les tot 22.00, een avond toneel. In het weekend werk ik 's avonds. Of ik spreek met vrienden af.
Mocht ik echt niets weten, kijk ik een film of ik lees een boek.
Mocht ik echt niets weten, kijk ik een film of ik lees een boek.
donderdag 13 november 2014 om 22:15
Geen idee, het loopt zoals het loopt. Ik heb geen vaste activiteit maar het is in ieder geval niet breien of anderszins getruttel. Het is bij ons thuis nogal zoete inval dus hebben vaak vrienden over de vloer, of we gaan door stad slenteren, nieuwe plekken of zaakjes ontdekken, bakkie doen ergens. In de zomer liggen we eigenlijk altijd in het park, beetje voetballen of tennissen ( of gewoon doezelen natuurlijk ). Kan anderzijds ook heel prima een hele avond op de bank liggen maar dat gebeurt niet vaak, dat kan straks nog lang genoeg als ik oud en verlept ben.
donderdag 13 november 2014 om 22:15
Na het eten de afwas en de keuken poetsen, soms even wat spul strijken, of een was aanzetten, brood voor mijn man smeren voor de volgende dag.
Als ik niet aan de poets ben, kijk ik tv, zit ik te forummen, kijk ik een tijdschrift door, lak ik m'n nagels of ik pruts een beetje in huis of wat ketller zegt, neuken.
Als ik niet aan de poets ben, kijk ik tv, zit ik te forummen, kijk ik een tijdschrift door, lak ik m'n nagels of ik pruts een beetje in huis of wat ketller zegt, neuken.
donderdag 13 november 2014 om 22:16
Ik vind het leuk om lekker te koken. Muziekje aan mee dansen/zingen ( woon alleen), nagels doen, gezichtsmasker, neusstrip, haarmasker. Klerenkast uitruimen en outfits samenstellen. Dus veel passen, dan heb je smorgens niet de wat trek ik nu aan stress.
Chatten is ook leuk, bijv randomchat met vreemde mensen uit de hele wereld, stukje fietsen met mijn ipod, naar de sportschool, films kijken met vriendinnen of alleen. Keukenkastjes uitruimen en kijken wat ik nog allemaal heb, wat weg kan en dan mijn voorraad bijvullen. Lezen is ook leuk.
Verveel me eigenlijk nooit.
Chatten is ook leuk, bijv randomchat met vreemde mensen uit de hele wereld, stukje fietsen met mijn ipod, naar de sportschool, films kijken met vriendinnen of alleen. Keukenkastjes uitruimen en kijken wat ik nog allemaal heb, wat weg kan en dan mijn voorraad bijvullen. Lezen is ook leuk.
Verveel me eigenlijk nooit.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt