Geld & Recht alle pijlers

hulp nodig

25-10-2014 13:00 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
goeden middag

ik zit sinds een week zonder inkomen ik heb een uitkering proberen aan te vragen maar zit dan in een 4 weken zoek termijn voor werk of school. ook krijg ik geen voorschot.

nu kan ik dus geen kant meer op en moet afwachten.

heb een zoon en een poes in huis.

nu heb ik al een voedsel pakket gekregen waar ik super blij mee ben maar daar heb ik nog niks voor de poes.

zijn er mensen die ons kunnen helpen daarmee? ook dingen zoals wc papier en schoonmaak middel.

wij zouden u heel dankbaar zijn..
wie goed doet goed ontmoet
Vrouw heel veel succes met je gesprek en een fijn weekend bij je zusje..
quote:vrouw1989 schreef op 14 november 2014 @ 10:14:

goede morgen met een stukje minder zorgen

was net bij de voedselbank voor de officiele inschrijving die is goed gekeurd toen ze de lijst met alle schulden zag schrok ze wel is ook behoorlijk wat!

maar goed vanmiddag dan weer een pakketje halen als we dat niet hadden was het echt nog moeilijker.

vanmiddag om 2 uur een gesprek bij de wbv als dat ook goed afloopt hebben we een top weekend we gaan weer bij me zusje logeren.Wat TOP weekend??? Overal kun je op zaterdag op de markt helpen, nu je kind toch bij je zus is kun je die zaterdag besteden om zeker zo'n 100 euro alleen al overdag te verdienen en als je een beetje rondkijkt kun je s'avonds in het weekend ook makkelijk aan de slag!
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 12:15:

[...]

Wat TOP weekend??? Overal kun je op zaterdag op de markt helpen, nu je kind toch bij je zus is kun je die zaterdag besteden om zeker zo'n 100 euro alleen al overdag te verdienen en als je een beetje rondkijkt kun je s'avonds in het weekend ook makkelijk aan de slag!Tuurlijk, die marktlui zitten te wachten op een aanloper die ze ook nog moeten betalen. Ten eerste hebben die helemaal geen hulp nodig en ten tweede hebben ze daar het geld helemaal niet voor. Je denkt zeker dat marktlui schatrijk worden van hun verkoop? Dat je nog niet adviseert dat TO wel als hobbyhoer aan de slag kan. Lijkt mij ook echt zo'n "advies" van jou.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 12:15:

[...]

Wat TOP weekend??? Overal kun je op zaterdag op de markt helpen, nu je kind toch bij je zus is kun je die zaterdag besteden om zeker zo'n 100 euro alleen al overdag te verdienen en als je een beetje rondkijkt kun je s'avonds in het weekend ook makkelijk aan de slag!

Reageer eens normaal of reageer niet.

Achterlijf mens met je domme reacties elke keer.

.
Ja Tallyho, op de markt is echt plenty werk te vinden!!

De opmerking over hobbyhoer laat ik voor jouw rekening, dat zegt meer van jou dan van mij.
quote:isa__88 schreef op 14 november 2014 @ 12:31:

[...]

Reageer eens normaal of reageer niet.

Achterlijf mens met je domme reacties elke keer.

Er is echt genoeg werk, dat kindje is in het weekend bij haar zus dus kan TO werken !!!
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 12:33:

[...]

Er is echt genoeg werk, dat kindje is in het weekend bij haar zus dus kan TO werken !!!Genoeg werk? Waar?
.
...dubbel
.
En de vader van het kindje kan ook een krantenbaantje nemen om in het onderhoud van zijn zoon te voorzien! Waarom moet dat op de maatschappij afgewenteld worden?
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 12:35:

En de vader van het kindje kan ook een krantenbaantje nemen om in het onderhoud van zijn zoon te voorzien! Waarom moet dat op de maatschappij afgewenteld worden?

Vader is niet in de picture en wat de reden daarvan is weten we niet.

Dus daar heeft TO op dit moment helemaal niets aan.

Ik vind dat ze het goed doet.

Ik weet niet waarom je in haar berichtje het bericht 'voedselpakketje ophalen' onderstreepte?!

Ik ben blij dat het een beetje de goede kant op gaat TO.
.
isa_88 op de markt is genoeg werk, schoonmaak werk is er ook genoeg en betaald in het weekend extra uit, snackbars zoeken ook vaak weekendhulpen, restaurants in dierentuinen ed zoeken ook inval krachten in het weekend.
TO heeft aangegeven dat ze geen contact met de vader wil, die vader zou eerst in het buitenland verblijven en 'men ' was naar hem op zoek. In dit topic bleek de vader wel in Nederland te zijn maar heeft geen geld.

Waarom ik pakketje afhalen onderstreept heb? Omdat het zo makkelijk is een pakketje af te halen.
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 12:31:

De opmerking over hobbyhoer laat ik voor jouw rekening, dat zegt meer van jou dan van mij.Nou geef dan eens concrete informatie. TO woont in Rijnmond begrijp ik dus bij welke marktkoopman kan zij zich melden? Graag naam, markt en standplaatsnummer.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 12:31:

De opmerking over hobbyhoer laat ik voor jouw rekening, dat zegt meer van jou dan van mij.Nee hoor, jij praat over makkelijk geld verdienen in de avonduren en in het weekend dus 1+1= 2
aub zeg ik heb eindelijk een beetje rust in me hoofd op sommige berichten reageer ik echt niet hoor en blokkeer ik lekker alleen maar afkraken word je zelf niet beter van hoor.
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 12:38:

isa_88 op de markt is genoeg werk, schoonmaak werk is er ook genoeg en betaald in het weekend extra uit, snackbars zoeken ook vaak weekendhulpen, restaurants in dierentuinen ed zoeken ook inval krachten in het weekend.Nogmaals, namen en rugnummers, dame. In plaats van dit generaliserend geklets.
persoon denkt dat ik al heel de dag niks doe als ik al zoveel solliciteer zou ik opeens morgen al kunnen beginnen uhhu zeker ja geef maar adresje door dan had je wel eerder kunnen melden zit al zo lang zonder inkomen...quote:tallyho schreef op 14 november 2014 @ 12:44:

[...]

Nou geef dan eens concrete informatie. TO woont in Rijnmond begrijp ik dus bij welke marktkoopman kan zij zich melden? Graag naam, markt en standplaatsnummer.
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 12:43:

TO heeft aangegeven dat ze geen contact met de vader wil, die vader zou eerst in het buitenland verblijven en 'men ' was naar hem op zoek. In dit topic bleek de vader wel in Nederland te zijn maar heeft geen geld.

Waarom ik pakketje afhalen onderstreept heb? Omdat het zo makkelijk is een pakketje af te halen.Jij loopt ook bij de voedselbank? Dat kan niet anders want je weet precies dat het zo makkelijk is. Dat kun je alleen weten als je zelf daar ook pakketjes haalt...........
nou zo makkelijk is het niet hoor ze controleren alles als je maar 1.50 te veel verdiend word je al niet toegelaten.

ik heb net een hele stapel papier bij hun langs moeten brengen.

quote:tallyho schreef op 14 november 2014 @ 12:49:

[...]

Jij loopt ook bij de voedselbank? Dat kan niet anders want je weet precies dat het zo makkelijk is. Dat kun je alleen weten als je zelf daar ook pakketjes haalt...........
quote:vrouw1989 schreef op 14 november 2014 @ 12:52:

nou zo makkelijk is het niet hoor ze controleren alles als je maar 1.50 te veel verdiend word je al niet toegelaten.

ik heb net een hele stapel papier bij hun langs moeten brengen.

[...]

Dat weet ik vrouw1989, ook dat er in sommige plaatsen zelfs een wachtlijst is omdat er te weinig pakketten zijn. Forummer Ma Griffe wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, dat is wel duidelijk.
Tallyho, er is genoeg werk in het weekend! TO zal naar de markt moeten gaan en informeren, denk je nou werkelijk dat als je maar zielig genoegt bent men de baantjes wel aan komt dragen?

Wie werk wil zal het moeten gaan zoeken!

Vrouw1989, ik WERK !!! en dan verdien je maar 1.50 teveel en knap je je eigenzaakjes maar op, doen heel veel mensen hoor, ik ook!!
quote:vrouw1989 schreef op 14 november 2014 @ 12:46:

aub zeg ik heb eindelijk een beetje rust in me hoofd op sommige berichten reageer ik echt niet hoor en blokkeer ik lekker alleen maar afkraken word je zelf niet beter van hoor.Het is geen afkraken, de vader van je kind kan zijn verantwoordelijkheid nemen! De maatschappij hoeft daar niet voor op te draaien! En zoek werk voor het weekend, je kind is bij je zus dus geen excuus dat je geen oppas hebt!
Voor de meeste baantjes die jij noemt ben je met 20 jaar al te oud.
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 13:04:

Tallyho, er is genoeg werk in het weekend! TO zal naar de markt moeten gaan en informeren, denk je nou werkelijk dat als je maar zielig genoegt bent men de baantjes wel aan komt dragen?

Wie werk wil zal het moeten gaan zoeken!

Vrouw1989, ik WERK !!! en dan verdien je maar 1.50 teveel en knap je je eigenzaakjes maar op, doen heel veel mensen hoor, ik ook!!

Zolang jij niet met concrete informatie komt waar dat zogenaamde werk in het weekend te doen is, klets je gewoon uit je nek. Ik vraag je niet om baantjes aan te dragen, ik vraag je aan te tonen dat wat je stelt waar is. Met onzin beweren en kletsverhaaltjes ophangen kom je niet weg want je hebt geen enkele concrete informatie voor TO.

En fijn voor je dat jij je eigen zaakjes op kunt knappen, doe er je voordeel mee.
quote:Ma_Griffe schreef op 14 november 2014 @ 13:08:

[...]

Het is geen afkraken, de vader van je kind kan zijn verantwoordelijkheid nemen! De maatschappij hoeft daar niet voor op te draaien! En zoek werk voor het weekend, je kind is bij je zus dus geen excuus dat je geen oppas hebt!Denk je dat als je maar genoeg uitroeptekens gebruikt je opeens wel gelijk hebt? Schreeuw je er ook nog bij? En stamvoet je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven