Loopfiets

11-11-2014 13:40 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij willen graag een loopfiets of fiets voor onze zoon van bij 2,5 jaar oud.Welk merk is aan te raden,en zal ik beginnen met een loopfiets of direct een driewieler?Wat raden jullie mij aan wat hebben jullie gedaan?

Groet, Loesje
Mijn zoon is ook iets van 95 cm (al een tijd niet gemeten) en 15.5 kilo. HIj heeft de LR1. Als hij buiten is moét zijn fiets mee. Express niet de kleinste gekocht zodat nog een tijd mee kan en daarna hopelijk gelijk een gewone fiets.
quote:bibaatje schreef op 11 november 2014 @ 14:06:

Hier meer dan tevreden met een loopfiets van Kettler. Qua budget vond ik die wat leuker.

Onze beide kinderen vonden het de eerste maanden ook niks, tot het kwartje valt en dan zijn ze er niet meer af te slaan. Vind het een goede investering, want ze oefenen echt goed met evenwicht en fietsen daarna makkelijker.

http://www.baby-walz.nl/index.php?a833& ... 767121Haha, hier precies hetzelfde!!
Bedankt voor jullie reacties!

Klopt het dat die fiets dan 87cm is voor 3 tm 6 jaar?

Wil hem bij bol.com bestellen.
Meiden,

Ze hebben van kettler speedy bij bol.com een loopfiets van 93 cm van kinderen van 2 tm 5 jaar zou dat wat kunnen zijn? voor 49,95 leuke prijs ook!

Wat vinden jullie?
Iemand?
Loesje ik zou hem gewoon bestellen. Kun je hem terugsturen als het echt niet past oid? En anders kan het fietsje beter iets te groot zijn dan iets te klein.
Hoi meiden,

Ik zal nog even vertellen welke loopfiets het uiteindelijk is geworden.

De puky loopfiets de LR1.En hij fiets er zo op weg,gaat heel goed!

Bedankt voor het mee denken.

Loesje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven