Bedankt vreemdelingen

15-11-2014 11:35 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo af en toe post ik hier een vraag. En zo af en toe post ik hier een reactie. Het liefst als een situatie mij bekend voorkomt zodat ik ook echt vanuit ervaring kan spreken. Mijn reacties zijn dan ook vaak persoonlijk van aard.

Op mijn laatste echte belangrijke vraag (geld vragen of niet) haalden sommige hier al snel de ware toedracht naar boven.

Onder andere naar aanleiding van deze reacties ben 2 weken geleden naar de huisarts gegaan en gisteren voor het eerst bij de psycholoog geweest. Het was vermoeiend maar ergens voel ik mij zo fijn. Ik heb nog een lange weg te gaan maar deze vrouw legde in een uurtje de vinger op de zere plek, vond mij niet aanstellerig en oordeelde niet. Ze schrok zelfs een beetje en zei dat dit niet binnen 2 afspraken opgelost zal zijn. Maar dat geeft niet. Ik heb het idee dat ik nu eindelijk aan mezelf denk en ook echt hieraan ga werken en dit pak ik dan ook met beide handen aan. Niet alleen voor mij maar ook voor dochter.

Voor iedereen die de drempel ook altijd zo hoog vindt: ga!

Zo. Nu ga ik pannenkoeken bakken voor dochter voor bij de intocht.
Wat goed dat je over de drempel bent gestapt! Fijn dat het goed voelt.
Wat knap! Gaat je zeker lukken!
Leef een leuk leven
Wat goed van jou! Ik wens je heel veel kracht toe de komende tijd, zet hem op!
Goed zo! Je mag trots op jezelf zijn.
Wat goed dat je hebt doorgepakt, je mag trots zijn op jezelf!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Wat goed TO! De drempel lijkt hoog maar vanaf hier gaat het alleen maar beter, dat weet ik zeker. Dikke knuffel en veel respect voor jou!
Why own a room when you can build a house?
voor jezelf!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kijk, en mede door dit soort reacties komt dat dus. Zeker omdat er verder niet veel mensen zich om ons bekommeren. (Overigens niet zielig bedoeld). Zelfs anonieme reacties helpen. Alleen.....als het dadelijk weer goed met mij gaat, wie moet ik dan een bloemetje sturen?

Jezelf! Een heeeele grote bos!
Haha. Dankjewel Lamamma.

Zal Elvis de kat ook leuk vinden. Vindt hij heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven