handtas
dinsdag 18 november 2014 om 13:23
dinsdag 18 november 2014 om 14:07
dinsdag 18 november 2014 om 15:04
ik ruim mijn ras ook 1x in de week op. anders vind ik overal koek papiertjes.
- zakdoeken
- deodorant
- parfum
- portemonnee
- labello
- sleutels
- armbandjes
- lippenstift
- aansteker
- pakje sap (kind)
- haar elastiekjes
wat een hoop eigenlijk. haha
ik kan ook niks met een clutch ofzo. veel te klein.
- zakdoeken
- deodorant
- parfum
- portemonnee
- labello
- sleutels
- armbandjes
- lippenstift
- aansteker
- pakje sap (kind)
- haar elastiekjes
wat een hoop eigenlijk. haha
ik kan ook niks met een clutch ofzo. veel te klein.
A woman with class is timeless
dinsdag 18 november 2014 om 15:58
dinsdag 18 november 2014 om 16:27
quote:jules schreef op 18 november 2014 @ 15:58:
Bij mij zit er vaak ook speelgoed van de kinderen in. Auto's enzo. Laatst moest ik iets onder uit mijn tas halen. Zonder er erg in te hebben haal ik er een set handboeien uit. Van de kinderen, maar ja dat wist de persoon die er bij was niet. hahaha ...geweldig !
Bij mij zit er vaak ook speelgoed van de kinderen in. Auto's enzo. Laatst moest ik iets onder uit mijn tas halen. Zonder er erg in te hebben haal ik er een set handboeien uit. Van de kinderen, maar ja dat wist de persoon die er bij was niet. hahaha ...geweldig !
Wees jezelf....
dinsdag 18 november 2014 om 16:33
Telefoon, portemonnee, lippenbalsem, zakdoekjes (ik ben altijd wel een beetje verkouden), elastiekjes, mini-haarborstel, plastic zak (komt altijd van pas als je het niet verwacht).
Eh oh ja. Momenteel twee Loom-armbandjes die ik van een vriendin heb gekregen. Dat is totaal m'n ding niet, maar weggooien geeft me gewetensbezwaren omdat ze ze voor mij gemaakt heeft. Nu loop ik ermee rond tot ik het voor mezelf oké vind om ze weg te gooien
Eh oh ja. Momenteel twee Loom-armbandjes die ik van een vriendin heb gekregen. Dat is totaal m'n ding niet, maar weggooien geeft me gewetensbezwaren omdat ze ze voor mij gemaakt heeft. Nu loop ik ermee rond tot ik het voor mezelf oké vind om ze weg te gooien