vakantieveilingen
zaterdag 22 november 2014 om 19:55
Wij doen wel eens mee. Maar stellen voor onszelf eerst de prijs vast die er normaal betaald moet worden, kijken dan rond of we een aanbieding zien en zetten dan voor onszelf een prijs vast wat we er maximaal aan willen besteden inclusief veilingkosten. Zo hebben we al een paar keer kaartjes 'gewonnen' en dan zijn we goedkoper uit. Maar gaat de prijs door ons maximum bedrag, dan stoppen we.
zaterdag 22 november 2014 om 20:15
zaterdag 22 november 2014 om 22:08
zaterdag 22 november 2014 om 22:13
quote:haakje schreef op 22 november 2014 @ 22:09:
Ik was de laatste en dat zag je ook eventjes, maar de hele veiling was verdwenen. Maarja, mijn woord tegen het hunne, geen screenshot gemaakt oid.Na sluiten worden de laatste biedingen verwerkt, kan je alsnog overboden zijn, heb ik ook weleens gehad. Staat ook in beeld en dan komt het laatste bod pas in beeld, denk dat je op het laatste moment alsnog overboden bent.
Ik was de laatste en dat zag je ook eventjes, maar de hele veiling was verdwenen. Maarja, mijn woord tegen het hunne, geen screenshot gemaakt oid.Na sluiten worden de laatste biedingen verwerkt, kan je alsnog overboden zijn, heb ik ook weleens gehad. Staat ook in beeld en dan komt het laatste bod pas in beeld, denk dat je op het laatste moment alsnog overboden bent.
zaterdag 22 november 2014 om 22:22
quote:renate73 schreef op 22 november 2014 @ 22:13:
[...]
Na sluiten worden de laatste biedingen verwerkt, kan je alsnog overboden zijn, heb ik ook weleens gehad. Staat ook in beeld en dan komt het laatste bod pas in beeld, denk dat je op het laatste moment alsnog overboden bent.
Nietes!!
Mompel, Je zult wel gelijk hebben, mompel...
[...]
Na sluiten worden de laatste biedingen verwerkt, kan je alsnog overboden zijn, heb ik ook weleens gehad. Staat ook in beeld en dan komt het laatste bod pas in beeld, denk dat je op het laatste moment alsnog overboden bent.
Nietes!!
Mompel, Je zult wel gelijk hebben, mompel...
zaterdag 22 november 2014 om 23:51
zondag 23 november 2014 om 00:34
zondag 23 november 2014 om 07:55