Netflix - grrrrr
zaterdag 22 november 2014 om 22:17
Is er iemand die mijn netflix kan helpen kickstarten?
Zit ik net helemaal geinstalleerd, voor de tv: bank, dekentje, wijntje, kat op schoot, man de deur uit, om verder te kijken waar ik gisteren ben gebleven, krijg ik netflix niet meer aan de praat.
Als ik mijn aflevering start gebeurt er niks op de tv, alleen op de iPad.
Op de tv staat dat ik backdrop moet kiezen in de navigatielade - wie kan dat voor mij vertalen naar normaal nederlands? ik zie namelijk helemaal geen menu in die stomme netflix-app.
Ik heb al wel verbinding met AIVD-1, volgens mijn tv-scherm, maar daar gebeurt dus verder niks.
wie o wie redt mijn avond?
Zit ik net helemaal geinstalleerd, voor de tv: bank, dekentje, wijntje, kat op schoot, man de deur uit, om verder te kijken waar ik gisteren ben gebleven, krijg ik netflix niet meer aan de praat.
Als ik mijn aflevering start gebeurt er niks op de tv, alleen op de iPad.
Op de tv staat dat ik backdrop moet kiezen in de navigatielade - wie kan dat voor mij vertalen naar normaal nederlands? ik zie namelijk helemaal geen menu in die stomme netflix-app.
Ik heb al wel verbinding met AIVD-1, volgens mijn tv-scherm, maar daar gebeurt dus verder niks.
wie o wie redt mijn avond?
zaterdag 22 november 2014 om 22:50
*voelt zich enorm blond nu*
Gisteravond ben ik begonnen aan een serie en heb toen precies de instructies opgevolgd. geen probleem, 4 afleveringen achter elkaar gezien. Ik probeer dus te bedenken wat ik anders doe dan gisteren maar ik kom er maar niet achter.
Het gaat dus om een normale tv, waar zo'n chromecast gevalletje in zit.
(kat is inmiddels vertrokken, eerste glas wijn is op - gimme more )
Gisteravond ben ik begonnen aan een serie en heb toen precies de instructies opgevolgd. geen probleem, 4 afleveringen achter elkaar gezien. Ik probeer dus te bedenken wat ik anders doe dan gisteren maar ik kom er maar niet achter.
Het gaat dus om een normale tv, waar zo'n chromecast gevalletje in zit.
(kat is inmiddels vertrokken, eerste glas wijn is op - gimme more )
zaterdag 22 november 2014 om 22:57
Deze stappen gevolgd? en op de app op je IPad op het icoontje gedrukt?
https://help.netflix.com/nl/node/10378
https://help.netflix.com/nl/node/10378
zaterdag 22 november 2014 om 23:03
zaterdag 22 november 2014 om 23:10
Ik heb dit ook vaker gehad. Bij mij werkte het om de netflix app even helemaal af te sluiten (dus 2x achter elkaar op de home button van je ipad klikken en vervolgens netflix weg te swipen). Daarna netflix weer opnieuw openen, chromecast selecteren (rechtsboven in netflix opstartscherm) en daarna serie selecteren. Hopelijk helpt dit!
zaterdag 22 november 2014 om 23:19
Kan je je chromecast wel vinden via de Chromecast app op je Ipad?
Hiermee kan je controleren of hij 'm wel vind..
En wat zie je op de TV als je 'm instelt op Chromecast? Als hij namelijk aan staat maar op standby zie je een foto achtergrond en de tijd erop.. Laat maar, lees het al.. Dat is de instellingen voor die achtergrond.. Denk dat je even moet kijken wat ik hierboven zij.. Of hij 'm wel herkent in de chromecast app
Hiermee kan je controleren of hij 'm wel vind..
En wat zie je op de TV als je 'm instelt op Chromecast? Als hij namelijk aan staat maar op standby zie je een foto achtergrond en de tijd erop.. Laat maar, lees het al.. Dat is de instellingen voor die achtergrond.. Denk dat je even moet kijken wat ik hierboven zij.. Of hij 'm wel herkent in de chromecast app