Netflix - grrrrr

22-11-2014 22:17 15 berichten
Is er iemand die mijn netflix kan helpen kickstarten?

Zit ik net helemaal geinstalleerd, voor de tv: bank, dekentje, wijntje, kat op schoot, man de deur uit, om verder te kijken waar ik gisteren ben gebleven, krijg ik netflix niet meer aan de praat.

Als ik mijn aflevering start gebeurt er niks op de tv, alleen op de iPad.

Op de tv staat dat ik backdrop moet kiezen in de navigatielade - wie kan dat voor mij vertalen naar normaal nederlands? ik zie namelijk helemaal geen menu in die stomme netflix-app.

Ik heb al wel verbinding met AIVD-1, volgens mijn tv-scherm, maar daar gebeurt dus verder niks.

wie o wie redt mijn avond?
Spelen andere afleveringen wel af?
alls doet t, alleen niet op de tv
Ach. Inmiddels al gelukt? Hoe kijk je dan (bijv. Apple tv, Xbox)? Want daar zal het wel aan liggen, dus hoef je ook niks te zoeken in het menu van Netflix.
*voelt zich enorm blond nu*

Gisteravond ben ik begonnen aan een serie en heb toen precies de instructies opgevolgd. geen probleem, 4 afleveringen achter elkaar gezien. Ik probeer dus te bedenken wat ik anders doe dan gisteren maar ik kom er maar niet achter.

Het gaat dus om een normale tv, waar zo'n chromecast gevalletje in zit.

(kat is inmiddels vertrokken, eerste glas wijn is op - gimme more )
Alle reacties Link kopieren
Deze stappen gevolgd? en op de app op je IPad op het icoontje gedrukt?

https://help.netflix.com/nl/node/10378
thanx kroketje, die had ik al gevonden. het lijkt in de app te zitten, want ik krijg het icoontje ook niet te zien.

pff wat een gedoe. Ik heb besloten toch maar op de iPad verder te kijken en hopen dat ik daar geen denderende koppijn van krijg

ik schenk er nog een in, proost dames, en dank!
Proost, en toch kijkplezier gewenst!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik heb dit ook vaker gehad. Bij mij werkte het om de netflix app even helemaal af te sluiten (dus 2x achter elkaar op de home button van je ipad klikken en vervolgens netflix weg te swipen). Daarna netflix weer opnieuw openen, chromecast selecteren (rechtsboven in netflix opstartscherm) en daarna serie selecteren. Hopelijk helpt dit!
*sneakt stiekum toch even terug*

Ah, sterrenmunt, dat snap ik en dat kan ik dus ga ik nog effies proberen..

I'll be right back...
mmm.. dat chromecast icoontje is spoorloos verschwunden dus...

getteget wat een gedoe,

het blijft/wordt toch de iPad hoor, danmaar vierkantje oogjes morgen
Kan je je chromecast wel vinden via de Chromecast app op je Ipad?

Hiermee kan je controleren of hij 'm wel vind..

En wat zie je op de TV als je 'm instelt op Chromecast? Als hij namelijk aan staat maar op standby zie je een foto achtergrond en de tijd erop.. Laat maar, lees het al.. Dat is de instellingen voor die achtergrond.. Denk dat je even moet kijken wat ik hierboven zij.. Of hij 'm wel herkent in de chromecast app
Als hij het logootje van de chromecast niet vindt, zit daar het probleem. Mss idd even testen wat kroketje88 zegt. Het idee van de chromecast is zo goed, de uitwerking soms iets minder helaas..
inmiddels alles wel een keer gereset en aan en uit gezet, inclusief de tv, maar het lukt nog niet. Chromecast herkent het stickie wel en kondigt heel bij aan dat er ook verbinding is.
Ik had het ook na de eerste keer kijken op de chromecast. Uiteindelijk de hele chromecast uit de tv gehaald (en dacht ook van de stroom), opnieuw erin en tadaaa! Hoop dat het bij jou ook werkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven