Geld & Recht alle pijlers

vakantieveilingen

22-11-2014 19:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet er nog aan mee?

Volgens mij is het meestal doorgestoken kaart.
ja ik

ik ben nu 5x voor rond de 100,- naar een park geweest (bungalowpark), wat altijd nog een paar tientjes goedkoper was dan via andere sites.

en 1x paintballen, viel erg in de smaak bij zoon
Ik denk wel dat er een minimum prijs "ingebouwd" is oid.
Wij doen wel eens mee. Maar stellen voor onszelf eerst de prijs vast die er normaal betaald moet worden, kijken dan rond of we een aanbieding zien en zetten dan voor onszelf een prijs vast wat we er maximaal aan willen besteden inclusief veilingkosten. Zo hebben we al een paar keer kaartjes 'gewonnen' en dan zijn we goedkoper uit. Maar gaat de prijs door ons maximum bedrag, dan stoppen we.
Ik ga binnenkort uiteten met iemand voor 10 euro. Ook gewonnen via vakantieveiling.

Ik ben laatst via vakantieveilingen in een hotel geweest voor 45 euro voor 2 personen, net buiten Parijs.

Voor mij werkt het prima
Ik heb een tijdje geleden onbeperkt pannenkoeken gegeten voor E10,00 voor 2 personen. Prima! Dat was incl. kosten voor vakantievielingen.
Ik heb laatst kaartjes voor dierenpark Emmen gekocht. 2 Kaartjes voor de prijs van 1 ongeveer (was 2 euro duurder dan 1 kaartje). Maar ik kijk niet regelmatig ofzo. Alleen als ik echt iets wil hebben.
Regelmatig, vooral sauna entree, prijzen steeds verschillend, meestal tussen de 10 en 13 euro voor 2 personen incl. Veilingkosten. (Steeds dezelfde sauna)
Gewoon kijken wat normale kaartjes kosten, of je nog ergens korting kunt krijgen, en wat je uiterste bod is voor een veiling.

Ik zie soms mensen bedragen bieden waarvan ik denk 'had even 3 minuten gegoogled, dan was je goedkoper uit geweest.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ga altijd naar de sauna via vakantieveilingen, betaal voor twee personen nooit meer dan 15 euro.
2 kaartjes voor bobbejaanland in 2015 $35 incl veilingkosten
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Ik had een keer iets 'gewonnen'. Voor een idioot laag bedrag, niks meer gehoord. Geen email niks. Zo'n actie per kwartier. Dus idd niet geloofwaardig.
quote:haakje schreef op 22 november 2014 @ 21:46:

Ik had een keer iets 'gewonnen'. Voor een idioot laag bedrag, niks meer gehoord. Geen email niks. Zo'n actie per kwartier. Dus idd niet geloofwaardig.Dan heb je dus niet gewonnen, als je wint krijg je gelijk een mail met betaalgegevens
Ik was de laatste en dat zag je ook eventjes, maar de hele veiling was verdwenen. Maarja, mijn woord tegen het hunne, geen screenshot gemaakt oid.
quote:haakje schreef op 22 november 2014 @ 22:09:

Ik was de laatste en dat zag je ook eventjes, maar de hele veiling was verdwenen. Maarja, mijn woord tegen het hunne, geen screenshot gemaakt oid.Na sluiten worden de laatste biedingen verwerkt, kan je alsnog overboden zijn, heb ik ook weleens gehad. Staat ook in beeld en dan komt het laatste bod pas in beeld, denk dat je op het laatste moment alsnog overboden bent.
2 nachten in een goed hotel op Ameland voor 36 euro voor 2 personen.

Niet slecht.

Das ook de enige keer dat ik heb meegedaan, ik deed het voor de gein en pats, voor 36 euro had ik het.

Vond het wel lachen.
quote:renate73 schreef op 22 november 2014 @ 22:13:

[...]

Na sluiten worden de laatste biedingen verwerkt, kan je alsnog overboden zijn, heb ik ook weleens gehad. Staat ook in beeld en dan komt het laatste bod pas in beeld, denk dat je op het laatste moment alsnog overboden bent.

Nietes!!

Mompel, Je zult wel gelijk hebben, mompel...
Weekendje stacaravan in België voor ¤1,00. Slechte caravan maar prima zwembad en prima weekend voor die ene euro!
Cool hotel in Amsterdam voor 50 ipv 200 euro. En zo nog meer gewonnen.

Wat is doorgestoken kaart dan to?
Regelmatig festivalkaartjes voor weinig.

Is niks doorgestoken aan hoor
Wie wind zaait zal storm oogsten
Mijn man heeft een vakantieveiling periode gehad.

Heeft toen 4 kaartjes voor iets met auto's in beekse bergen geregeld voor een paar euro.

Het enige wat leuk was aan die dag was een puntzak patat.

Kaartjes voor de dierentuin waren het leukste waar hij op geboden heeft.
Vind Vakantieveilingen een stuk minder leuk dan in het begin.

Er wordt erg vaak meegeboden door de bedrijven zelf om de prijs op te drijven. Gaat een bedrag ineens van 7 euro naar 35. In die zin is het wel doorgestoken kaart.

EN altijd vantevoren de veilingkosten meerekenen!
Ik heb er regelmatig leuke abonnementen vandaan gehaald.

Maar wat ik de laatste tijd jammer vind , is dat je sowieso a begint bij 7.50 euro(administratie kosten en bijdrage in de verzendkosten)....dan gaat de lol er wel een beetje af bij mij.
En wat ze aan administratiekosten en verzendkosten hebben vraag ik me af: alles gaat automatisch en via de mail. Ik vind die 7,50 niet in verhouding staan met de kosten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat bedoel ik dus idd Himalaya.

Heb je een goedkoop dvd pakket , is het dus helemaal niet meer zo goedkoop.

Zij moeten toch ook merken dat ze minder omzet hebben sinds ze die 7.50 standaard rekenen lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven