PB van de NRC
zaterdag 15 november 2014 om 16:32
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 23 november 2014 om 18:05
zondag 23 november 2014 om 19:08
zondag 23 november 2014 om 20:14
quote:c_estelle schreef op 23 november 2014 @ 20:09:
Ik zie het al.... ik ben allang vergeten.....
Valt vast wel mee hoor.
Er zijn 134 lijsten nu, je moet even zoeken op welke je staat.
Je kunt de lijsten terugvinden op de Moederlijst, die kun je aanvragen bij één van de leden van de Core Groep.
Een ledenoverzicht van de Core Groep staat onder nr. 10 op de Algemene Ledennaslaglijst.
Ik zie het al.... ik ben allang vergeten.....
Valt vast wel mee hoor.
Je kunt de lijsten terugvinden op de Moederlijst, die kun je aanvragen bij één van de leden van de Core Groep.
Een ledenoverzicht van de Core Groep staat onder nr. 10 op de Algemene Ledennaslaglijst.
zondag 23 november 2014 om 20:25
quote:duizendbloemen schreef op 23 november 2014 @ 20:14:
[...]
Valt vast wel mee hoor.
Euhhhh, ik kom na een break weer eens kijken op het forum, is het veranderd en ik kan nog niet echt mijn weg vinden.... vroegah liepen we te zeiken op MAX maar eigenlijk was die een stuk simpeler als dit forum
Ja, ook ik ben stiekum een fossiel...
[...]
Valt vast wel mee hoor.
Euhhhh, ik kom na een break weer eens kijken op het forum, is het veranderd en ik kan nog niet echt mijn weg vinden.... vroegah liepen we te zeiken op MAX maar eigenlijk was die een stuk simpeler als dit forum
Ja, ook ik ben stiekum een fossiel...
zondag 23 november 2014 om 20:44
quote:duizendbloemen schreef op 23 november 2014 @ 20:14:
[...]
Valt vast wel mee hoor.
[...]
Valt vast wel mee hoor.
zaterdag 29 november 2014 om 16:55
quote:Rasa* schreef op 29 november 2014 @ 11:10:
Er kwam toch een vervolg? Vandaag wellicht?
Wacht maar af. Er staat heel wat te gebeuren....
Tenminste, ik kreeg een mailtje van de dames dat er ivm 'onverwachte op handen staande gebeurtenissen' nog even wordt gewacht met publiceren.
Er kwam toch een vervolg? Vandaag wellicht?
Wacht maar af. Er staat heel wat te gebeuren....
Tenminste, ik kreeg een mailtje van de dames dat er ivm 'onverwachte op handen staande gebeurtenissen' nog even wordt gewacht met publiceren.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET