Surprise schoonmoeder
zaterdag 29 november 2014 om 12:25
Hallo allemaal,
Ik weet dat er al veel topics over zijn. Maar toch wil ik graag om hulp vragen. Het is weer bijna sinterklaas en we hebben weer lootjes getrokken. Ik heb mijn schoonmoeder getrokken maar ik zou niet weten wat voor surprise ik zou kunnen maken.
Ze vraagt:
Chocolade of kaas fondueset
Pure chocolade
Leuke oorbellen
Witte nougat
Make-up
Verder houdt ze van koken. Zit ze in een koor en is ze altijd heel vrolijk en behulpzaam.
Ik heb geen idee wat ik zou kunnen maken. Hebben jullie ideeën?
Alvast bedankt!
Ik weet dat er al veel topics over zijn. Maar toch wil ik graag om hulp vragen. Het is weer bijna sinterklaas en we hebben weer lootjes getrokken. Ik heb mijn schoonmoeder getrokken maar ik zou niet weten wat voor surprise ik zou kunnen maken.
Ze vraagt:
Chocolade of kaas fondueset
Pure chocolade
Leuke oorbellen
Witte nougat
Make-up
Verder houdt ze van koken. Zit ze in een koor en is ze altijd heel vrolijk en behulpzaam.
Ik heb geen idee wat ik zou kunnen maken. Hebben jullie ideeën?
Alvast bedankt!
zaterdag 29 november 2014 om 12:34
zaterdag 29 november 2014 om 14:04
zaterdag 29 november 2014 om 17:14
Ik heb dezelfde hobby's en heb ook wel eens een muzieknoot gehad (vrolijke noot zoals hiervoor genoemd vind ik wel grappig). Inderdaad van zo'n piepschuim bol met een (stevig) kartonnen 'stok'. Bij mij was het een achtste noot, dus niet alleen een recht stokje... (dat maakt het ook duidelijk een muzieknoot en geen golfclub of pollepel o.i.d.)
zaterdag 29 november 2014 om 18:07