Surprise schoonmoeder

29-11-2014 12:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik weet dat er al veel topics over zijn. Maar toch wil ik graag om hulp vragen. Het is weer bijna sinterklaas en we hebben weer lootjes getrokken. Ik heb mijn schoonmoeder getrokken maar ik zou niet weten wat voor surprise ik zou kunnen maken.

Ze vraagt:

Chocolade of kaas fondueset

Pure chocolade

Leuke oorbellen

Witte nougat

Make-up

Verder houdt ze van koken. Zit ze in een koor en is ze altijd heel vrolijk en behulpzaam.

Ik heb geen idee wat ik zou kunnen maken. Hebben jullie ideeën?

Alvast bedankt!
kookgerei make, microfoon
Een microfoon en dan geef je make-up en schrijf je een gedicht over dat elke superster er goed uit moet zien?

Een grote reep chocolade van karton met alles van chocolade erin en dan rijm je alles op chocola?
quote:sorende schreef op 29 november 2014 @ 12:29:

Een microfoon en dan geef je make-up en schrijf je een gedicht over dat elke superster er goed uit moet zien?

Een grote reep chocolade van karton met alles van chocolade erin en dan rijm je alles op chocola?Jaa! Leuk idee!! Bedankt
De fondueset geven als surprise, er een substantie in doen en dat ze dan met die vorkjes de overige cadeautjes eruit moet vissen (wel goed inpakken in plastic).
Een muziekboek als surprise. Kaafondue geven en als surprise een stuk kaas. Gele driehoek met rondjes erop als gaten.
Een vrolijke noot als surprise, zo'n zwart bolletje met een stok.

In die bol kun je van alles kwijt.

Wat vind jij van haar, ik lees wat zij leuk vind, maar vind jij dat ze lekker kookt, mooi zingt, etc?
Een flesje nagellak.. hebben wij zojuist geknutseld voor suprise op school. Makkelijk en leuk.
quote:raindrop57 schreef op 29 november 2014 @ 13:12:

Een muziekboek als surprise. Kaafondue geven en als surprise een stuk kaas. Gele driehoek met rondjes erop als gaten.

JA! Van geel karton een 'stuk kaas' maken.

Je kan ook een grote zwarte muzieknoot maken.
Of van een doos en plakken met geel papier ;)
Ik heb dezelfde hobby's en heb ook wel eens een muzieknoot gehad (vrolijke noot zoals hiervoor genoemd vind ik wel grappig). Inderdaad van zo'n piepschuim bol met een (stevig) kartonnen 'stok'. Bij mij was het een achtste noot, dus niet alleen een recht stokje... (dat maakt het ook duidelijk een muzieknoot en geen golfclub of pollepel o.i.d.)
Je zou ook een cupcake kunnen maken, bodem van karton waar je je cadeau in kunt verstoppen (bijv. de fondue set) en dan afdichten met een ander stuk karton en dit op spuiten met purschuim. Heb ik een paar jaar geleden gemaakt en erg leuke reacties op ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven