Persbericht

30-11-2014 12:24 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals jullie in het PB van de NRC topic wellicht hebben gelezen, staat er iets te gebeuren hier op het Vivaforum.

Al weet ik van de hoed en de rand, het is niet aan mij om daar mededelingen over te doen. Echter, er is mij door hogerhand wel verzocht om jullie aandacht te vragen voor het feit dat er iets gaande is.

Vandaar deze aankondiging dat er binnen nu en afzienbare een persbericht verspreid zal worden over de toekomst van ons geliefde forum.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Spannend hoor!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Forumgenoten

Zoals u weet hebben wij, Yasmijn, Koningin van het Vivaforum, onlangs aan u medegedeeld dat er heden sprake zou zijn van een abdicatie. Wij zijn u allen zeer dankbaar voor de vele dankbetuigingen die wij na deze mededeling hebben mogen ontvangen. Het heeft ons diep geraakt. Maar wat ons vooral heeft getroffen zijn de vele, vele, vele smeekbedes die u heeft geformuleerd ten einde ons te doen bewegen het koningsschap nog niet over te laten aan een opvolger. U deed dit beroep om twee verschillende redenen die wij zullen noemen:

1. U gaf aan dat er momenteel teveel onderhuidse spanningen zijn. Dit hebben wij ook geconstateerd en dit baart ons zorgen. Het nieuwe forum moet nog verder ingeburgerd worden en het is begrijpelijk dat dit gepaard gaat met conflicten en een gespannen sfeer. U gaf aan dat straffe, betrouwbare en neutrale leiding belangrijk is. U gaf aan geen vertrouwen te hebben in een ander behalve ons.

2. U heeft u zorgen geuit ten aanzien van een geschikte opvolger. U noemde velen. En zonder hen hier allemaal bij naam te noemen willen wij een paar voorbeelden geven.

Nouschi - zij is heel bekwaam maar natuurlijk bezit zij niet de juiste koninklijke uitstraling. Zij zou een flater slaan bij staatsbezoeken en op staatsieportretten

Elninjoo - zij is zeer bekwaam en welbespraakt maar op koninginnedag zal zij zich onprettig voelen tijdens het zaklopen en blikgooien met de jongste generatie

Very Cherry - bezit het juiste charisma, maar zou met haar lossere zeden de natie al snel in de problemen brengen.

Meds en BGB dienen hun functie van adjudant voort te zetten.

Al met al hebben uw reacties ons doen besluiten voorlopig niet af te zien van de troon. Wij offeren onszelf op in het belang van het forum en uw aller welzijn. Ons welzijn is van ondergeschikt belang. Wij zullen met trots en plichtsgevoel onze verantwoordelijkheid blijven nemen totdat het moment daar is dat een abdicatie zonder al teveel rumoer kan plaatsvinden.

Uw Forumqueen,

Yasmijn R
Ik wist het natuurlijk al vanaf vannacht en heb er al menig XO opgedronken. Wat ontzettend fijn en goed dat de abdicatie is afgeblazen!!!
ZIjne koningklijke hoogheid, wat prettig dat u uw heerschap verlengt!

Kunt u mij verklaren waar de R voor staat in jullie ondertekening?
quote:yasmijn schreef op 30 november 2014 @ 12:28:

Forumgenoten

Zoals u weet hebben wij, Yasmijn, Koningin van het Vivaforum, onlangs aan u medegedeeld dat er heden sprake zou zijn van een abdicatie. Wij zijn u allen zeer dankbaar voor de vele dankbetuigingen die wij na deze mededeling hebben mogen ontvangen. Het heeft ons diep geraakt. Maar wat ons vooral heeft getroffen zijn de vele, vele, vele smeekbedes die u heeft geformuleerd ten einde ons te doen bewegen het koningsschap nog niet over te laten aan een opvolger. U deed dit beroep om twee verschillende redenen die wij zullen noemen:

1. U gaf aan dat er momenteel teveel onderhuidse spanningen zijn. Dit hebben wij ook geconstateerd en dit baart ons zorgen. Het nieuwe forum moet nog verder ingeburgerd worden en het is begrijpelijk dat dit gepaard gaat met conflicten en een gespannen sfeer. U gaf aan dat straffe, betrouwbare en neutrale leiding belangrijk is. U gaf aan geen vertrouwen te hebben in een ander behalve ons.

2. U heeft u zorgen geuit ten aanzien van een geschikte opvolger. U noemde velen. En zonder hen hier allemaal bij naam te noemen willen wij een paar voorbeelden geven.

Nouschi - zij is heel bekwaam maar natuurlijk bezit zij niet de juiste koninklijke uitstraling. Zij zou een flater slaan bij staatsbezoeken en op staatsieportretten

Elninjoo - zij is zeer bekwaam en welbespraakt maar op koninginnedag zal zij zich onprettig voelen tijdens het zaklopen en blikgooien met de jongste generatie

Very Cherry - bezit het juiste charisma, maar zou met haar lossere zeden de natie al snel in de problemen brengen.

Meds en BGB dienen hun functie van adjudant voort te zetten.

Al met al hebben uw reacties ons doen besluiten voorlopig niet af te zien van de troon. Wij offeren onszelf op in het belang van het forum en uw aller welzijn. Ons welzijn is van ondergeschikt belang. Wij zullen met trots en plichtsgevoel onze verantwoordelijkheid blijven nemen totdat het moment daar is dat een abdicatie zonder al teveel rumoer kan plaatsvinden.

Uw Forumqueen,

Yasmijn R

Yasmijn R????

R???

Als in Peter R?
quote:hatsetats schreef op 30 november 2014 @ 12:34:

Ik wist het natuurlijk al vanaf vannacht en heb er al menig XO opgedronken. Wat ontzettend fijn en goed dat de abdicatie is afgeblazen!!!vind je? ik had de vlaggetjes al uit de doos gehaald.
Koningen ondertekenen met Rex en Koninginnen met Regina.

Afgekort R

Dat betekent regeerder.
In vroegere tijden dan.

Wij houden van tradities dus hebben wij hem weer gebruikt.
quote:yasmijn schreef op 30 november 2014 @ 12:38:

Koningen ondertekenen met Rex en Koninginnen met Regina.

Afgekort R

Dat betekent regeerder.ik dacht dat het voor Rudolph stond
Wat een fantastisch nieuws, HKH Yasmijn Repelsteeltje!
verstandig dat je mijn pb's ter harte hebt genomen R.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 november 2014 @ 12:39:

[...]

ik dacht dat het voor Rudolph stondDat is een rendier met een rode neus.
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 november 2014 @ 12:39:

verstandig dat je mijn pb's ter harte hebt genomen R.

Vele, vele forummers hebben gemaild, gefacebookt en ge-appt.

Wij moeten erg wennen aan die nieuwerwetse fratsen. Wij houden ervan om alles met een veer en inkt op een dik vel papier te schrijven.

Edoch, het digitale tijdperk heeft ook in ons paleis zijn intrede gedaan.
krijg ik opslag als adjudant?

en als BGB ook adjudant is, wat is Tats dan? de Hofnar?
U is stafadjudant, Meds. Dat is een status aparte en dat betekent geen opslag, slechts de eer.

BGB blijft in haar rol van adjudant en Hatsetats beheert het secretariaat.
quote:yasmijn schreef op 30 november 2014 @ 12:46:

U is stafadjudant, Meds. Dat is een status aparte en dat betekent geen opslag, slechts de eer.

quote:yasmijn schreef op 30 november 2014 @ 12:46:

U is stafadjudant,Meds. Dat is een status aparte en dat betekent geen opslag, slechts de eer.

Zie hier, het gaat al mis met het digitale gebeuren.
Spreekt U in meervoud of met driedubbele tong?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Eerlijk gezegd vind ik het inmiddels een beetje te veel van het goede worden, dit hele gedoe.
Mijn dochter van vijf speelt hetzelfde, maar dan in minder chique beweurdingen.
Ik hou ervan dat alles bij het oude blijft. Ik bibberde al bij de gedachte aan de opvolger. Slapeloze nachten gehad. Stel je voor dat het plebs Xxxxxxx kiest. Of XxxxX. Of die ene die zich voordoet als man. Of.... Nouja, je begrijpt wat kk bedoel.
quote:Thordis2.0 schreef op 30 november 2014 @ 12:53:

Eerlijk gezegd vind ik het inmiddels een beetje te veel van het goede worden, dit hele gedoe.Het staat u geheel en al vrij om dit niet te lezen alswel te becommentariseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven