PB van de NRC
zaterdag 15 november 2014 om 16:32
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.
Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )
Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 december 2014 om 14:48
Er staat ook dat er 150 vast forum leden 24/7 met het Viva Forum bezig zijn, ik geloof er geen bal van. Daar heeft toch niemand tijd voor. Ook geloof ik de cijfers niet, heb het idee dat het forum populair is, maar niet zo populair als ze het willen doen geloven. Het is volgens mij wel een erg belangrijke bron van inkomsten voor Viva. Bovendien valt de score in google erg tegen, onder het zoekwoord vrouwen blad scoort Viva niet eens in de top 10.
Mod's die overspannen thuis zitten, whahahaha dat geloof je toch niet.....
Mod's die overspannen thuis zitten, whahahaha dat geloof je toch niet.....
maandag 1 december 2014 om 16:44
Wel bijzonder, die cijfers.quote:Anderhalf miljoen unieke bezoekers per maand. 200.000 geregistreerde gebruikers.
Dat zou betekenen dat er 50.000 unieke bezoeker per DAG zouden zijn. En er is toch een tijd geleden een telling gehouden, waarbij iedereen die op Viva was, een berichtje achter liet. Kwamen ze daar niet tot iets van 1000 ofzo? Ook al deed niet iedereen daar mee, dan staat het nog in schril contrast met de 50.000 unieke bezoekers per dag.
Maarja, het is natuurlijk wel rete-interessant van Sanoma om dat te roepen, en zo adverteerders te trekken.
Dat zou betekenen dat er 50.000 unieke bezoeker per DAG zouden zijn. En er is toch een tijd geleden een telling gehouden, waarbij iedereen die op Viva was, een berichtje achter liet. Kwamen ze daar niet tot iets van 1000 ofzo? Ook al deed niet iedereen daar mee, dan staat het nog in schril contrast met de 50.000 unieke bezoekers per dag.
Maarja, het is natuurlijk wel rete-interessant van Sanoma om dat te roepen, en zo adverteerders te trekken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 1 december 2014 om 16:51
quote:ikeaverslaafde schreef op 01 december 2014 @ 16:49:
Pageviews en unieke bezoekers zeker door elkaar gehaald? Via Cubestat.com (een website die trackt hoeveel bezoekers e.d. een website heeft) kom ik op 59.155 pageviews per dag.
Maarja, die cijfers zijn een stuk minder spectaculair, dus ik denk dat het *oeps.. hihi* met opzet zo is doorgegeven.
(hoe is het met het lijf trouwens?)
Pageviews en unieke bezoekers zeker door elkaar gehaald? Via Cubestat.com (een website die trackt hoeveel bezoekers e.d. een website heeft) kom ik op 59.155 pageviews per dag.
Maarja, die cijfers zijn een stuk minder spectaculair, dus ik denk dat het *oeps.. hihi* met opzet zo is doorgegeven.
(hoe is het met het lijf trouwens?)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 1 december 2014 om 17:05
quote:himalaya schreef op 01 december 2014 @ 16:51:
[...]
(hoe is het met het lijf trouwens?)(Ik heb een update gegeven in het topic. http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17234173 )
[...]
(hoe is het met het lijf trouwens?)(Ik heb een update gegeven in het topic. http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17234173 )
maandag 1 december 2014 om 17:55