Het vertrek van de Sint

06-12-2014 11:48 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het toch dat we zijn aankomst zo uitgebreid aandacht schenken, en dat laten we hem tegenwoordig met stille trom vertrekken. Dat was vroeger wel anders.

https://www.youtube.com/watch?v=-l8THbDrLig

"De jeugd van Nederland betreurt zijn vertrek, op enkele ondergedoken stoute kinderen na".
Is er niet ook een soort inititief geweest een tijd geleden om het vertrek weer te gaan vieren? Volgens mij van een groep ouders van kinderen die compleet in de war raakten omdat de beste man altijd met veel bombarie aankwam, elk jaar weer, maar nooit meer vertrok?
Geen idee. Ik vind het in ieder geval wel een beetje respectloos naar Sinterklaas. Met volle zakken is ie welkom, heeft ie alles afgegeven kijken we niet meer naar hem om.
Er worden wel uittochten georganiseerd, in elk geval in Hoek van Holland en Haarlem.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hier in het dorp doen we wel een uittocht hoor. Complete lichtjes optocht terug naar de haven. Super leuk altijd. Dus dat is maar net wat ze waar vieren denk ik.
http://www.sinterklaas-in ... hp/sinterklaas-uittochten
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Kun je hem dan even fouilleren prulletje? Ik mis nog een paar pakjes. Vooral die mooie nieuwe veel te dure winterlaarzen die ik hem had gevraagd.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Wel jammer dat de zwarte pieten discussie dan weer voor een paar maanden in de ijskast wordt gezet
Ja wat moeten al die mensen nu met hun tijd?
De kerstman is ook wit
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dierenbescherming voor die zielige rendieren inschakelen?
quote:Frizz schreef op 06 december 2014 @ 12:22:

Ja wat moeten al die mensen nu met hun tijd?Geen idee. Weet er nog iemand iets te mauwen?
Laten we die in godsnaam ergens eind november pas weer opduikelen, die discussie

Hij is weg, Daahaag, Sinterklaas!
Beter nog, laten we het er noooooit meer over hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven