Leuke online magazines?
zaterdag 6 december 2014 om 20:05
Hoi,
Ik ben op zoek naar leuke online magazines. Dus die echt wel twee of meer artikelen per dag plaatsen en niet 1 blog om de twee dagen.
Mijn lijstje:
Amayzine
IloveFashionnews
Fashionchick
Dit zijn allemaal fashion websites, maar ik vind ook alles op het gebied van lifestyle en kinderen leuk. Ik lees gewoon graag.
Iemand nog leuke tips?
Ik ben op zoek naar leuke online magazines. Dus die echt wel twee of meer artikelen per dag plaatsen en niet 1 blog om de twee dagen.
Mijn lijstje:
Amayzine
IloveFashionnews
Fashionchick
Dit zijn allemaal fashion websites, maar ik vind ook alles op het gebied van lifestyle en kinderen leuk. Ik lees gewoon graag.
Iemand nog leuke tips?
zondag 7 december 2014 om 11:12
Qua Nederlandse bloggers vind ik misslipgloss en veracamilla (beiden met .nl erachter) heel leuk. Gaan allebei in hoofdzaak over mode/beauty maar maken ook uitstapjes naar lifestyle artikelen over bijvoorbeeld eten of inrichting.
Ik weet niet of je ook geïnteresseerd bent in Engelstalig? Maar in dat geval is de site van Lisa Eldridge wel een aanrader, al weet ik niet zeker hoe vaak zij nieuwe artikelen plaatst.
Ik weet niet of je ook geïnteresseerd bent in Engelstalig? Maar in dat geval is de site van Lisa Eldridge wel een aanrader, al weet ik niet zeker hoe vaak zij nieuwe artikelen plaatst.