Werk & Studie alle pijlers

Werk tandartsassistente

08-12-2014 14:35 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben gediplomeerd tandartsassistente maar wegens mijn verhuizing van Gelderland naar Overijssel werd mijn contract bij mijn vorige werkgever niet verlengt, dit is inmiddels ruim 1.5 jaar geleden, ik ben een beetje radeloos want ik kom hier dus echt niet aan het werk als tandartsassistente, wat ik erg jammer vind, heb me kapot gesolliciteerd maar nog steeds niks gevonden. Nu is mijn vraag, hebben jullie misschien nog tips, etc. Ik wil echt zo graag weer aan het werk bij een tandarts.
Ben je gebonden aan de regio waar je nu woont?
Nee ik heb een auto dus maakt mij niet veel uit. Mijn maximale reistijd is 1 uur
In welke regio woon je?
Ik woon in Overijssel, in raalte dat ligt bij deventer in de buurt
www.Dentalstaffing.nl

www.Sodental.nl

www.Dentalcareprofessionals.nl

www.Rovidam.nl

http://www.dentalinfo.nl/artikelen/t58/ ... raktijken/

Moet vast wat tussen zitten!
Super bedankt voor de sites er zit helaas niks tussen
Stuur ze een mailtje, of bel ze op! Heeft mij in het verleden goed geholpen. Niet alles staat op de site 😉
Bedankt! Weet je wat het is, ik werk nu in een supermarkt omdat ik geen baan als assistente kan vinden en ik word er zo moedeloos van ik heb het in de supermarkt totaal niet na mijn zin. Ben jij ook tandartsassistente?
quote:rossy2013 schreef op 08 december 2014 @ 21:55:

Bedankt! Weet je wat het is, ik werk nu in een supermarkt omdat ik geen baan als assistente kan vinden en ik word er zo moedeloos van ik heb het in de supermarkt totaal niet na mijn zin. Ben jij ook tandartsassistente?Heb 't diploma wel, maar ben nu 11jr mondhygienist.
Ik wil even laten weten dat ik eindelijk een leuke baan bij een tandarts heb gevonden!! De aanhouder wint
Fijn joh! Veel plezier op de praktijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven