Kerstcadeau
dinsdag 9 december 2014 om 11:50
dinsdag 9 december 2014 om 11:55
Iets wat iemand die het harder nodig heeft dan ik goed kan gebruiken, geen onzin als blikjes kaviaar of een chocoladefondueset (ik heb er intussen al vier uit kerstpakketten weggegeven), design kandelaars of slakkenvorkjes maar iets voor een smakelijke en voedzame kerstmaaltijd.
verba volant, scripta manent.
dinsdag 9 december 2014 om 12:15
quote:GateKeeper schreef op 09 december 2014 @ 12:11:
[...]
[img]http://www.tattoostime.com/images/404/t ... y-back.jpg[/img]
Nijntje tattoo krijgt hij dan voor zn verjaardag. Hoef ik daar ook niet meer over na te denken
[...]
[img]http://www.tattoostime.com/images/404/t ... y-back.jpg[/img]
Nijntje tattoo krijgt hij dan voor zn verjaardag. Hoef ik daar ook niet meer over na te denken
donderdag 11 december 2014 om 06:30
quote:blommit schreef op 09 december 2014 @ 13:00:
Wat een saaie baas! Kan hij het net zo goed op je rekening storten .
Misschien vijf mc Donaldsbonnen, als die zouden bestaan.
Waarom is het saai trouwens? Er word altijd wel door iemand gezeken over het kerstpakket. Zo'n eet-pakket lust de helft van de mensen het meeste niet. Een bon van X winkel is niet goed, want daar komen ze nooit en als de baas dan specifiek vraagt wat je wil en je dus zelf iets kan kiezen is het saai
Ik snap niet dat er altijd zo moeilijk gedaan moet worden over het kerstpakket. Ben er gewoon blij mee, het is een kado he
Ik vind het altijd weer leuk! Maakt me niet uit wat het is, ik ben er blij mee iig!
Wat een saaie baas! Kan hij het net zo goed op je rekening storten .
Misschien vijf mc Donaldsbonnen, als die zouden bestaan.
Waarom is het saai trouwens? Er word altijd wel door iemand gezeken over het kerstpakket. Zo'n eet-pakket lust de helft van de mensen het meeste niet. Een bon van X winkel is niet goed, want daar komen ze nooit en als de baas dan specifiek vraagt wat je wil en je dus zelf iets kan kiezen is het saai
Ik snap niet dat er altijd zo moeilijk gedaan moet worden over het kerstpakket. Ben er gewoon blij mee, het is een kado he
Ik vind het altijd weer leuk! Maakt me niet uit wat het is, ik ben er blij mee iig!