Vakantie 2015

11-12-2014 20:43 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie mooie vakantie hotels/campings ?

(Wel warme landen...)

Iemand ervaring met ibiza/mallorca?

Vertel je leuke vakantie ideeen:)
Thailand

Ik ga in maart naar Thailand en doe er 'n dagje Bangkok, daarna pak ik de trein naar Cambodja en ga 5 dagen naar Angkor Wat en daarna vlieg ik nog naar Ko Samui (Thailand) voor 'n relaxt verblijf aan 't strand.
Allebei, op Mallorca zijn vooral de minder toeristische plekken mooi, de bergen Soller en Puerto de soller. Ibiza idem vooral het minder toeristische noorden is mooi met paradijselijke stranden zoals agua blanca.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mallorca is mooi en als je Spaans spreekt heb je daar een heerlijke tijd
Ik vind Ibiza leuker. En als je geen Spaans spreekt heb je daar ook een heerlijke tijd.
Waar is het uitgaansleven en de winkels meer? en waar zijn de bezienswaardighedenmooier? hotel all in goed daar? of beter een stacaravan ? uiteten duur ?
Is een appartementje in Tenerife niet meer iets voor jou bijv in Playa de las Americas of in Los Christianos. Er zijn winkels, leuke uitgaansgelegenheden, tentjes om te eten (evt ook supermarkt), stranden zijn prima en je kunt allerlei uitstapjes maken: http://vakantiespanje.nl/tenerife/playa ... -americas/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ibiza is prima voor zon en strand als je niet lang wilt vliegen maar ik vond het tegenvallen. Er valt verder niet zo veel te zien. Formentera vond ik wel leuk om naar toe te gaan.

Lanzarote vond ik ook een leuker eiland en ik heb me op diverse plekken op het vasteland van Spanje ook prima vermaakt.

Uit eten kan voor elke beurs,wij zaten op Ibiza in Santa Eulalia en dat was een stuk goedkoper dam in Ibiza stad.
quote:salinarosseno schreef op 11 december 2014 @ 21:25:

Ik vind Ibiza leuker. En als je geen Spaans spreekt heb je daar ook een heerlijke tijd. entogheeftuteenbeetjemeerwaardealsjwatspaansspreekt
quote:salinarosseno schreef op 11 december 2014 @ 21:25:

Ik vind Ibiza leuker. En als je geen Spaans spreekt heb je daar ook een heerlijke tijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Formentera is leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Ma_Griffe schreef op 11 december 2014 @ 22:10:

[...]

entogheeftuteenbeetjemeerwaardealsjwatspaansspreekt

Dat is altijd leuk en handig. Vooral in landen als bijvoorbeeld Cuba waar ze amper Engels spreken. Ik was blij dat ik net een cursus Spaans achter de rug had toen ik een dokter moest bezoeken. Anders had ik niet geweten hoe het moest want die vent sprak geen woord Engels.

Maar ik ben inmiddels een hoop weer vergeten
Tenerife is leuk! Je kunt er dingen bezichtigen of lekker een standvakantie ervan maken.

Ehm ik heb plannen om volgend voorjaar of naar Marokko of weer naar Amerika (NY, Washington, Niagara Waterfalls) te gaan. Groepsreis.

En dan de zomer weet ik nog niet.

Ligt er sowieso aan of ik dan nog een baan heb :p.
Carpe Diem!
Mijn vakantieplannen veranderen zowat met de week. Eigenlijk meer plannen dan ik vakantiedagen(en geld!) heb.

Wel al gepland en geboekt een weekend Valencia in januari met een vriendin.

Ruwe planning maar nog niet geboekt,wil komend jaar naar Rome met man. Ik ben er al eens geweest maar hij nog niet. Eventueel in combinatie met Napels(vanwege vlucht van Eindhoven naar Napels).

En ergens een week of wat naar de zon,kan in maart zijn naar 1 van de Canarische eilanden of pas in oktober.

Zou ook wel weer naar de VS willen (NY of Boston of Chicago)maar het jaar erop gaan we weer naar Hawaii.
Mooie plannen Dolfje ;). Lekker genieten!
Carpe Diem!
Altijd leuk om plannen te maken voor uitjes en vakanties! Zeker met dit weer!
quote:dolfje schreef op 12 december 2014 @ 11:21:

Mijn vakantieplannen veranderen zowat met de week. Eigenlijk meer plannen dan ik vakantiedagen(en geld!) heb.

Wel al gepland en geboekt een weekend Valencia in januari met een vriendin.

Ruwe planning maar nog niet geboekt,wil komend jaar naar Rome met man. Ik ben er al eens geweest maar hij nog niet. Eventueel in combinatie met Napels(vanwege vlucht van Eindhoven naar Napels).

En ergens een week of wat naar de zon,kan in maart zijn naar 1 van de Canarische eilanden of pas in oktober.

Zou ook wel weer naar de VS willen (NY of Boston of Chicago)maar het jaar erop gaan we weer naar Hawaii.OpschepperT.
Ik wil eind mei misschien een weekje naar Ibiza. Even snel ertussenuit. voor de rest ga ik naar Indonesië en misschien naar Griekenland dit jaar.
..popcorn?
quote:nola schreef op 12 december 2014 @ 14:16:

Ik wil eind mei misschien een weekje naar Ibiza. Even snel ertussenuit. voor de rest ga ik naar Indonesië en misschien naar Griekenland dit jaar.Die staat ook nog hoog op mijn lijstje Indonesië.Lijkt me schitterend!
Carpe Diem!
Indonesie is inderdaad heel bijzonder
quote:Nouschi schreef op 12 december 2014 @ 12:16:

[...]

OpschepperT.

Ja lekker toch

En het zijn maar plannen he.
quote:dolfje schreef op 12 december 2014 @ 21:17:

[...]

Ja lekker toch

En het zijn maar plannen he.Ah gelukkig
Ik denk Rockanje aan zee!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wij gaan ook bijna elk jaar naar Zoutelande in Zeeland, heerlijk!
Ameland vind ik leuk

@Dolfje vond jij Ibiza echt tegenvallen. Die staat op mijn lijstje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven