Kerstpakket

16-12-2014 20:48 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of rotzooi;)

Elk jaar weer spannend, wat zit erin?!

Wat verraste je positief en wat minder.

(Natuurlijk snap ik 'blij zijn dat je wat krijgt' maar het is dan ook meer nieuwsgierigheid;) )

Positief: eindelijk echt lekker bonbons!

Minder: hertog jan double blehh ken ook niemand die ik daar echt blij mee maak:/
Vanmiddag een RTL Boulevard kerstpakket gekregen van de postbode. Er zat een briefje bij van de persoon die mij heeft opgegeven. Ik was in tranen. Zo lief.

Toevallig kwam ik gisteravond dit topic tegen. Tussen de eerste reacties stonden wat zeur reacties (ragout dat niet voldoende was voor twee bakjes etc.) en ik dacht: 'jemig, al jaaaaaren geen kerstpakket gekregen. Wat zou ik dat weer eens leuk vinden.'

En nu dit!!! Zo gaaf.
quote:whopper schreef op 12 december 2014 @ 22:33:

[...]

Als ik op jouw link klik krijg ik inderdaad een smoothiemaker te zien. En allerlei andere dingen..... Kuch. Whoops! Ik had via google afbeeldingen een plaatje gezocht en duidelijk niet goed genoeg naar de site gekeken!
quote:melbrw schreef op 12 december 2014 @ 22:47:

De smoothiemaker heeft bijzondere reclame..Ik zag het, heb gelijk de link even veranderd.
Mijn moeder werkte tot voor kort voor L'Oréal en die kerstpakketten waren altijd fantastisch! Een mega doos vol make up, geuren, huidverzorging (onder L'Oréal valt o.a. Armani, helena rubenstein, Lancome, YSL, etc, mooie merken dus!). Mijn moeder heeft het wel eens uitgerekend en de winkelwaarde van die producten zou rond de 800 euro liggen totaal.

We gingen er altijd echt voor zitten met een wijntje erbij, open haard aan hihi en ik kreeg altijd ook een hoop van haar, erg fijn ;) (sowieso zijn ze erg vrijgevig daar, ze kreeg heel vaak leuke pakketjes thuis).

Helaas werd de doos elk jaar minder groot en de inhoud ging van heerlijke luxeproducten naar shampoo en gel van merken die je in het kruidvat koopt haha

Maar dát waren nog eens kerstpakketten!!
k heb het rustig rood pakket van de makro. Zitten drie lege flessen in, genaamd: "be creative". Wat ik daar nou mee moet!
Echt?! Lege flessen? Wat een zuur cadeau zeg!
quote:theamuts schreef op 13 december 2014 @ 18:52:

k heb het rustig rood pakket van de makro. Zitten drie lege flessen in, genaamd: "be creative". Wat ik daar nou mee moet!

Maar verder zitten er wel gewoon standaard eet dingen in het pakket, toch?

Dat is altijd wel leuk.
quote:theamuts schreef op 13 december 2014 @ 18:52:

k heb het rustig rood pakket van de makro. Zitten drie lege flessen in, genaamd: "be creative". Wat ik daar nou mee moet!Ik denk zoiets?

Be creative!
Kanon, leuke smoothiemaker. Maar die reclame ernaast...

Dit jaar kunnen de medewerkers en vrijwilligers op mijn vrijwilligerswerk hem zelf samenstellen. Ben benieuwd waar ik uit kan kiezen.
Dat zou ik nou ook wel weer eens een keer leuk vinden, een kerstpakket.

Is jaaaaren geleden.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:LoiseauCoureur schreef op 13 december 2014 @ 19:27:

[...]

Ik denk zoiets?

[img]http://www.becreativewithaction.nl/wp-c ... _42_pm.png[/img]

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... f8ee3b.jpg[/img]

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 60a64c.jpg[/img]

Be creative!

Is niet zo mijn ding, maar gelukkig zat er wel veel snaai in :-)
Wij krijgen van de werkgever zegels om in te ruilen voor producten op een kerstmarkt. Deze organiseren ze zelf, allemaal leuke standjes met oa chocola, servies, hebbedingetjes, gemaakte producten door cliënten, drank, eten enz. Vorig jaar voor het eerst en ontzettend geslaagd!

Moet helaas wel het uitzoeken dit jaar aan een collega overlaten, ik ben vandaag uitgerekend.. helaas nog geen baby te zien, maar vermoedt dat het mij niet lukt om komende vrijdag naar die kerstmarkt te gaan:P

Eerdere jaren van diezelfde werkgever een stampotpakket gehad, barbecuepakket en een keer uitzoeken via zo'n site wat echt flink in duigen viel. Had een wokset uitgezocht, deze kwam in maart..:P
quote:apestaartje30 schreef op 13 december 2014 @ 17:34:

Vanmiddag een RTL Boulevard kerstpakket gekregen van de postbode. Er zat een briefje bij van de persoon die mij heeft opgegeven. Ik was in tranen. Zo lief.

Toevallig kwam ik gisteravond dit topic tegen. Tussen de eerste reacties stonden wat zeur reacties (ragout dat niet voldoende was voor twee bakjes etc.) en ik dacht: 'jemig, al jaaaaaren geen kerstpakket gekregen. Wat zou ik dat weer eens leuk vinden.'

En nu dit!!! Zo gaaf.Wat leuk!! 💝
Ik krijg dit jaar eindelijk ook een kerstpakket! Mijn laatste kerstpakket was van een paar jaar geleden en het was een bon om iets te bestellen online. Alleen je had een beperkte tijd om iets te bestellen en dat wist ik niet. Dus bon was verlopen, toen ik iets wilde bestellen .
Vorig jaar een prachtig italiaans delicatessen pakket (niet van de kerstpakketten gigant, maar echt van een goede delicatessen winkel. DIt jaar mochten we kiezen een vvv bon of een pakket. Weer voor een pakket gekozen. Vind dat heerlijk, ook beetje jeugdsentiment, als pa en ma met pakket thuis kwamen en we alles mochten uitpakken. Pakket heb ik nog niet ontvangen, maar hoop op net zo'n bruikbaar pakket als vorig jaar, toen is alles opgegaan. Alleen de wijn heb ik toen gegeven aan een collega, omdat wij geen alcohol drinken.
Bij 1 klant geen cadeau, maar wel een goede beoordeling.

Ik vraag me af of die persoon de beoordeling wel meent, aangezien gedrag toch anders is. Kortaf reacties en onvriendelijk = regelmatig aan de orde.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Tinteling voor Snoezeman, ik ben benieuwd wat hij gaat kiezen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Een rituals pakketje en een lekkere fleece.

Laatst heb ik een pakket gewonnen, geen kerst. Heerlijk, fluffy fleecedeken, 2 flessen wijn, chocola, chocolademelklolly, drop, dovespul, thee-ei, losse thee, m&m's; dat was een feest!
50 euro VVV-bonnen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hebben jullie je kerstpakket al?

En wat is het dit jaar? Blij mee?

Bieb, hier loopt ergens een topic over, maar ik weet niet op welke pijler.
Oh echt? Ik had gezocht maar niet gevonden.

edit: nog wat doorgezocht maar nee.
Heeft iemand het pakket van Randstad al gehad? En is 't wat?
Krijg hem eind deze week. Geen idee wat. Vind het altijd leuk om iets te krijgen.
Ik mocht zelf wat kiezen en heb een ICI Paris bon gekozen. (¤ 40)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven