Aantrekkelijk

14-12-2014 14:37 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie partners jullie nog aantrekkelijk als jullie onderstaande dragen :

winterjas / wollen jas / lange leren jas / regen kleding voor op fiets / vinyl jas / lakjas . . . .

Ik bedoel, is er dan nog zin in vrijpartij / sex.
Leef zoals je bent
Euhmm.....ja

Hoezo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mijn man draagt alleen een winterjas uit dat rijtje. En ja, dan vind ik hem nog steeds aantrekkelijk.
Mijn man hoeft geen leren jas en lakjas aan...
Sorry verkeerd gelezen. Of hij mij nog aantrekkelijk vindt...dat denk ik wel (omdat hij weet wat er onder zit?). Maar waarom vraag je je dat af?
quote:Relaxingatthelake schreef op 14 december 2014 @ 14:40:

Mijn man draagt alleen een winterjas uit dat rijtje. En ja, dan vind ik hem nog steeds aantrekkelijk.Onderstaande jassen draag JIJ, vind hij je nog aantrekkelijk.
Leef zoals je bent
Maar waarom wil je weten of onze mannen ons nog aantrekkelijk vinden dan?
quote:Relaxingatthelake schreef op 14 december 2014 @ 14:41[/message]:

Sorry verkeerd gelezen. Of hij mij nog aantrekkelijk vindt...dat denk ik wel (omdat hij weet wat er onder zit?). Maar waarom vraag je je dat af?to heeft een jassen fetish.
wij slapen nooit.
quote:maurice_ schreef op 14 december 2014 @ 14:43:

[...]

Onderstaande jassen draag JIJ, vind hij je nog aantrekkelijk.Gewoon interesse. Het valt mij op dat er de meeste vrouwen niet zich kleden naar het seizoen of weertype.
Leef zoals je bent
TO kickt op ranzige jassen. Op de foto draagt hij zelf zo'n naar ding.
TO heeft een jassenfetish of jassenfobie en begrijpt kennelijk niet dat zo'n 99.99% van de Nederlanders echt helemaal niets met jassen hebben en het ze werkelijk helemaal niets doet als iemand wel of geen jas draagt.
Ja, hij zou me maar raar vinden wanneer ik geen jas zou dragen in de winter of in de regen. Ik mezelf ook trouwens. Veel te koud.
En ik vond het al zo gek dat het op de Sekspijler stond
nou ja, ik heb wel een enorme jassentic.

mijn fortuin hangt aan de kapstok, maar er zitten geen glimmende dingen bij.
wij slapen nooit.
quote:NummerZoveel schreef op 14 december 2014 @ 14:49:

TO heeft een jassenfetish of jassenfobie en begrijpt kennelijk niet dat zo'n 99.99% van de Nederlanders echt helemaal niets met jassen hebben en het ze werkelijk helemaal niets doet als iemand wel of geen jas draagt.Nou, met dit weer doet het me wel wat als ik geen jas draag
quote:NummerZoveel schreef op 14 december 2014 @ 14:49:

TO heeft een jassenfetish of jassenfobie en begrijpt kennelijk niet dat zo'n 99.99% van de Nederlanders echt helemaal niets met jassen hebben en het ze werkelijk helemaal niets doet als iemand wel of geen jas draagt.Bedoel ik toch. Regenjassen thuis laten als het regent, zomerjas dragen in wintertijd, in zomertijd te weinig aan doen.
Leef zoals je bent
quote:eldorado schreef op 14 december 2014 @ 14:51:

[...]

Nou, met dit weer doet het me wel wat als ik geen jas draagJa, maar krijg jij sexuele gevoelens bij het zien van iemand in een jas of juist geen jas, puur op basis van het feit dat de jas er wel of niet is?
quote:NummerZoveel schreef op 14 december 2014 @ 14:54:

[...]

Ja, maar krijg jij sexuele gevoelens bij het zien van iemand in een jas of juist geen jas, puur op basis van het feit dat de jas er wel of niet is?Ligt er aan of er wel een jas wordt gedragen en hoe.
Leef zoals je bent
Als mijn man een lakjas aan gaat trekken, ga ik zeker weten op de loop...
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Aantrekkelijkheid staat of valt niet met een jas. Een megadikke winterjas met blozende wangen en een verzorgd uiterlijk doet het vast beter dan een Ma Flodder met lak/leer.
quote:maurice_ schreef op 14 december 2014 @ 14:53:

[...]

Bedoel ik toch. Regenjassen thuis laten als het regent, zomerjas dragen in wintertijd, in zomertijd te weinig aan doen.Uhh.. en wat bedoel je dan? Is dat in jouw wereld goed of slecht?
Nou, uh, niet met de jas nog aan, nee.
Bedoel je als iemand alleen een jas draagt?

Dus met verder niks eronder?

Vind ik heel aantrekkelijk bij vrouwen
Geniet elke dag
Ik vind jassen levensgevaarlijk!

Speechless
quote:muzemeisje schreef op 14 december 2014 @ 18:57:

Ik vind jassen levensgevaarlijk!

[img]http://media.giphy.com/media/HEZHkmTXOXrc4/giphy.gif[/img]

Ik wist niet dat Panda's zo agressief waren. Weer een illusie armer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven