Tenerife

14-12-2014 15:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met een vriendin willen we naar Tenerife toe. Nu willen we wel wat luxe hebben. Vaak hoor je dat je via duitsland goedkoper kunt vliegen. Hebben er mensen ervaring mee? Of mensen die een mooi hotel weten en betaalbaar? We gaan rond augustus.
Je hebt ook mooi appartementen op tenerife vaak in een tropische tuin, vaak leuker dan een hotel.

De Sunset harbour club is erg goed.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wij hebben een paar jaar geleden via duitse touroperator Alltours geboekt. Scheelde toen enorm veel. We konden overigens wel gewoon vanaf Amsterdam vliegen.
http://zon.sunweb.nl/vaka ... en.aspx?N=32%2B4294964952

Iig een 4 sterren (of hoger) app/hotel nemen.
Waarom wil je naar Tenerife? Houd wel rekening met kakkerlakken en een dor landschap (op het binnenland tussen de bergen na). Minder cultuur. Goed klimaat, dat zeker. Toeristisch ook en goed qua shoppen. Als je daarvoor gaat dus vooral doen en genieten!

Dit vroeg je helemaal niet, sorry. Ik wil het gewoon anderen niet aandoen dat ze verkeerde verwachtingen hebben.

Wij hadden het via een Nederlandse organisatie ook vrij betaalbaar, maar dat was een app. Denk 450 euro pp voor 2 weken met vliegreis inbegrepen.
andere tips dan haah?
Ik ben ooit naar Park Santiago IV geweest. Maar dat is bijna 20 jaar geleden

Toen was het een prachtige accommodatie. Hoe het nu is weet ik echt niet.
Tenerife heeft vanalles wat. Ik ben in Costa Adeje geweest. Superleuk!

Gezellige boulevard met vele leuke winkeltjes, en genoeg te beleven. Ik ben een dag de zee op gegaan, dolfijnen spotten. Een dag naar de Teide geweest. Super. Loro Parque is ook leuk om naartoe te gaan.

Weet even niet meer de naam van het hotel waar ik zat. Maar dat was een mooi net hotel met leuk zwembad. Niet mega groot, maar als je buiten het seizoen gaat maakt dat niet zo heel veel uit ;).
Carpe Diem!
quote:CrepeDeFromage schreef op 14 december 2014 @ 18:19:

Ik ben ooit naar Park Santiago IV geweest. Maar dat is bijna 20 jaar geleden

Toen was het een prachtige accommodatie. Hoe het nu is weet ik echt niet.Die ziet er nog mooi uit!
Ik vond Tenerife een super bestemming, zon, gezellige boulevards, van alles te doen, maar ik vind het ook een erg mooi eiland. De verschillende landschappen rond de vulkaan vond ik echt mooi.
Mijn ervaring is dat via Duitsland boeken/reizen nauwelijks meer goedkoper is. Was een paar jaar terug een hype, maar de onderlinge concurentie is uitgedraaid op vergelijkbare prijzen. Zelf geboekt via Corendon (hoop niet dat dit vloeken in de kerk is) en onverwachr geupgrade naar Fanabe Costa Sur. Ontbijt, zwembaden en ligging waren echte plussen daar.
quote:superjuffie schreef op 05 januari 2015 @ 14:40:

Mijn ervaring is dat via Duitsland boeken/reizen nauwelijks meer goedkoper is. Was een paar jaar terug een hype, maar de onderlinge concurentie is uitgedraaid op vergelijkbare prijzen. Zelf geboekt via Corendon (hoop niet dat dit vloeken in de kerk is) en onverwachr geupgrade naar Fanabe Costa Sur. Ontbijt, zwembaden en ligging waren echte plussen daar.Dat viel mij dus ook al op! Wij vliegen altijd via Duitsland. Nu maar weer via Amsterdam helaas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven