Tenerife
zondag 14 december 2014 om 15:32
zondag 14 december 2014 om 15:52
zondag 14 december 2014 om 15:53
http://zon.sunweb.nl/vaka ... en.aspx?N=32%2B4294964952
Iig een 4 sterren (of hoger) app/hotel nemen.
Iig een 4 sterren (of hoger) app/hotel nemen.
zondag 14 december 2014 om 16:34
Waarom wil je naar Tenerife? Houd wel rekening met kakkerlakken en een dor landschap (op het binnenland tussen de bergen na). Minder cultuur. Goed klimaat, dat zeker. Toeristisch ook en goed qua shoppen. Als je daarvoor gaat dus vooral doen en genieten!
Dit vroeg je helemaal niet, sorry. Ik wil het gewoon anderen niet aandoen dat ze verkeerde verwachtingen hebben.
Wij hadden het via een Nederlandse organisatie ook vrij betaalbaar, maar dat was een app. Denk 450 euro pp voor 2 weken met vliegreis inbegrepen.
Dit vroeg je helemaal niet, sorry. Ik wil het gewoon anderen niet aandoen dat ze verkeerde verwachtingen hebben.
Wij hadden het via een Nederlandse organisatie ook vrij betaalbaar, maar dat was een app. Denk 450 euro pp voor 2 weken met vliegreis inbegrepen.
woensdag 17 december 2014 om 11:55
Tenerife heeft vanalles wat. Ik ben in Costa Adeje geweest. Superleuk!
Gezellige boulevard met vele leuke winkeltjes, en genoeg te beleven. Ik ben een dag de zee op gegaan, dolfijnen spotten. Een dag naar de Teide geweest. Super. Loro Parque is ook leuk om naartoe te gaan.
Weet even niet meer de naam van het hotel waar ik zat. Maar dat was een mooi net hotel met leuk zwembad. Niet mega groot, maar als je buiten het seizoen gaat maakt dat niet zo heel veel uit
.
Gezellige boulevard met vele leuke winkeltjes, en genoeg te beleven. Ik ben een dag de zee op gegaan, dolfijnen spotten. Een dag naar de Teide geweest. Super. Loro Parque is ook leuk om naartoe te gaan.
Weet even niet meer de naam van het hotel waar ik zat. Maar dat was een mooi net hotel met leuk zwembad. Niet mega groot, maar als je buiten het seizoen gaat maakt dat niet zo heel veel uit
Carpe Diem!
maandag 5 januari 2015 om 14:40
Mijn ervaring is dat via Duitsland boeken/reizen nauwelijks meer goedkoper is. Was een paar jaar terug een hype, maar de onderlinge concurentie is uitgedraaid op vergelijkbare prijzen. Zelf geboekt via Corendon (hoop niet dat dit vloeken in de kerk is) en onverwachr geupgrade naar Fanabe Costa Sur. Ontbijt, zwembaden en ligging waren echte plussen daar.
dinsdag 20 januari 2015 om 12:38
quote:superjuffie schreef op 05 januari 2015 @ 14:40:
Mijn ervaring is dat via Duitsland boeken/reizen nauwelijks meer goedkoper is. Was een paar jaar terug een hype, maar de onderlinge concurentie is uitgedraaid op vergelijkbare prijzen. Zelf geboekt via Corendon (hoop niet dat dit vloeken in de kerk is) en onverwachr geupgrade naar Fanabe Costa Sur. Ontbijt, zwembaden en ligging waren echte plussen daar.Dat viel mij dus ook al op! Wij vliegen altijd via Duitsland. Nu maar weer via Amsterdam helaas!
Mijn ervaring is dat via Duitsland boeken/reizen nauwelijks meer goedkoper is. Was een paar jaar terug een hype, maar de onderlinge concurentie is uitgedraaid op vergelijkbare prijzen. Zelf geboekt via Corendon (hoop niet dat dit vloeken in de kerk is) en onverwachr geupgrade naar Fanabe Costa Sur. Ontbijt, zwembaden en ligging waren echte plussen daar.Dat viel mij dus ook al op! Wij vliegen altijd via Duitsland. Nu maar weer via Amsterdam helaas!