Huh?

15-12-2014 18:25 99 berichten
Vanmiddag zag ik een bejaarde dame uit een Audi TT stappen, aan de bestuurderskant. Echt zo'n dametje met een watergolf-kapsel, gezondheidsschoenen, beige jas. Ze kwam er bijna niet uit, omdat die auto heel laag is. Ik moest gewoon 2 keer kijken, was echt verbaasd en vond het hilarisch, zo'n oude dame, met zo'n flitsende, sportieve auto. Vooral in combinatie met haar kleding. Ik moest zelfs aan de Benidorm Bastards denken

Zijn jullie ook weleens verbaasd, of liggen jullie in een deuk over iets wat jullie in het verkeer, OV, op straat, in winkels of iets dergelijks tegenkomen?

(er zijn natuurlijk ook veel nare situaties op straat, maar ik wilde zelf iets grappigs benadrukken).
Ik kwam eens een dame tegen die haar hond op een bolderkar met kerstverlichting uitliet.
Ik liep eens met wat vrienden door Amsterdam, een van de jongens kwam uit Spanje en was voor het eerst in Nederland en Amsterdam.

Langs een van de grachten zwalkte een naakte vent met een polsbandje zoals je in zwembaden of sauna's wel hebt om.

Het gezicht van die Spaanse jongen was goud waard, vooral toen hij zag dat niemand ervan op of om keek.
Ik had een keer een buschauffeur die toen het heel warm was ijsjes voor alle passagiers ging kopen:)
quote:Justmaartje123 schreef op 15 december 2014 @ 18:35:

Ik kwam eens een dame tegen die haar hond op een bolderkar met kerstverlichting uitliet.Was dat toevallig in Enschede? Zo ja, dan was het mijn oude aangetrouwde tante
Ik moet altijd erg lachen op zondagochtend hier in het bos. Dan lopen daar alleen mensen uit de buurt die even snel de hond uitlaten, en zonder uitzondering lopen ze daar ongewassen, ongeschoren, in een "ik schiet dit wel even snel aan"-kloffie. Ik doe daar zelf overigens ook gezellig aan mee
quote:Justmaartje123 schreef op 15 december 2014 @ 18:35:

Ik kwam eens een dame tegen die haar hond op een bolderkar met kerstverlichting uitliet.Haha dat is leuk. Zo zullen forummers die in mijn buurt wonen, de vrouw wel herkennen die in de lente/zomer met een buggy vol met papegaaien door het winkelcentrum loopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 15 december 2014 @ 19:20:

Ik moet altijd erg lachen op zondagochtend hier in het bos. Dan lopen daar alleen mensen uit de buurt die even snel de hond uitlaten, en zonder uitzondering lopen ze daar ongewassen, ongeschoren, in een "ik schiet dit wel even snel aan"-kloffie. Ik doe daar zelf overigens ook gezellig aan mee

Dat is niet om te lachen!

Das hartstikke normaal

Ik zet tegenwoordig wel een muts op, in de hoop toch enigszins onherkenbaar te zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:melbrw schreef op 15 december 2014 @ 18:42:

Ik liep eens met wat vrienden door Amsterdam, een van de jongens kwam uit Spanje en was voor het eerst in Nederland en Amsterdam.

Langs een van de grachten zwalkte een naakte vent met een polsbandje zoals je in zwembaden of sauna's wel hebt om.

Het gezicht van die Spaanse jongen was goud waard, vooral toen hij zag dat niemand ervan op of om keek.Daar zou ik ook van opkijken
Ik zat midden in de nacht in de trein. In Utrecht stapte een volledig orkest de trein in, dat besloot dat het wel erg stilletjes was en ons vervolgens de rest van de rit heeft vermaakt met prachtige klassieke muziek
quote:NummerZoveel schreef op 15 december 2014 @ 19:20:

Ik moet altijd erg lachen op zondagochtend hier in het bos. Dan lopen daar alleen mensen uit de buurt die even snel de hond uitlaten, en zonder uitzondering lopen ze daar ongewassen, ongeschoren, in een "ik schiet dit wel even snel aan"-kloffie. Ik doe daar zelf overigens ook gezellig aan mee Ik ook! (toen ik nog een hond had)
quote:fiool schreef op 15 december 2014 @ 19:24:

Ik zat midden in de nacht in de trein. In Utrecht stapte een volledig orkest de trein in, dat besloot dat het wel erg stilletjes was en ons vervolgens de rest van de rit heeft vermaakt met prachtige klassieke muziek Titanictrein?
Hij is niet gezonken
quote:ketller schreef op 15 december 2014 @ 18:59:

Ik had een keer een buschauffeur die toen het heel warm was ijsjes voor alle passagiers ging kopen:)Wow! die kom ik nooit tegen
quote:MonteCara schreef op 15 december 2014 @ 19:23:

[...]

Haha dat is leuk. Zo zullen forummers die in mijn buurt wonen, de vrouw wel herkennen die in de lente/zomer met een buggy vol met papegaaien door het winkelcentrum loopt.Kom jij uit Heerenveen?
quote:ketller schreef op 15 december 2014 @ 18:59:

Ik had een keer een buschauffeur die toen het heel warm was ijsjes voor alle passagiers ging kopen:)Cool! Ik trof een keer een buschauffeur die op een bloedhete zomerdag onder het rijden alle deuren opengooide en omriep "Dames en heren! Frisse lucht! U gratis aangeboden door de onvolprezen NZH!" Tegenwoordig zou hij op zijn flikker hebben gekregen, omdat hij te vrolijk was .
quote:Madelynn schreef op 15 december 2014 @ 19:30:

[...]

Kom jij uit Heerenveen?Nee, uit Rotterdam. In Heerveen dus ook....
Uit de tweede hand: Een kerel van zeker 2 meter lang die uit een Mini (de klassieke) kwam. Hoewel dit gezien werd vanuit het perspectief van iemand die zelf 1,55 m is. Dus kan net zo goed een man van 1,80 m zijn geweest...

Ik deed vakantiewerk in een verzorgingshuis. Er kwam een nieuwe bewoonster, een non (ze droeg geen kap, sluier en habijt meer) die iedereen al kende want ze woonde voorheen naast het verzorgingshuis en kwam al veel daar ivm vrijwilligerswerk en contacten. Absoluut geweldig mens was dat. Ik kreeg haar kleding om deze met een soort pers van naametiketjes te voorzien. Heb helemaal in een stuip gelegen toen ik haar onderbroekjes zag (nieuw gekocht) allemaal roze, of met hartjes erop...
Broeva!!! Haro!!!
quote:fiool schreef op 15 december 2014 @ 19:28:

Hij is niet gezonken Oef, gelukkig maar Wel gaaf trouwens, zo'n treinorkest
quote:lonabonaventura schreef op 15 december 2014 @ 19:35:

Uit de tweede hand: Een kerel van zeker 2 meter lang die uit een Mini (de klassieke) kwam. Hoewel dit gezien werd vanuit het perspectief van iemand die zelf 1,55 m is. Dus kan net zo goed een man van 1,80 m zijn geweest...

Ik deed vakantiewerk in een verzorgingshuis. Er kwam een nieuwe bewoonster, een non (ze droeg geen kap, sluier en habijt meer) die iedereen al kende want ze woonde voorheen naast het verzorgingshuis en kwam al veel daar ivm vrijwilligerswerk en contacten. Absoluut geweldig mens was dat. Ik kreeg haar kleding om deze met een soort pers van naametiketjes te voorzien. Heb helemaal in een stuip gelegen toen ik haar onderbroekjes zag (nieuw gekocht) allemaal roze, of met hartjes erop...Hahaha, dan sta je ook te kijken
quote:NummerZoveel schreef op 15 december 2014 @ 19:19:

[...]

Was dat toevallig in Enschede? Zo ja, dan was het mijn oude aangetrouwde tante Nog nooit gezien hier.
Met de hond uitlaten kom je af en toe wel bijzondere dingen tegen. Een hond in een rolstoel (al een tijdje niet gezien, dus ik vrees het ergste ) en een fret die wordt uitgelaten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 december 2014 @ 19:31:

[...]

Cool! Ik trof een keer een buschauffeur die op een bloedhete zomerdag onder het rijden alle deuren opengooide en omriep "Dames en heren! Frisse lucht! U gratis aangeboden door de onvolprezen NZH!" Tegenwoordig zou hij op zijn flikker hebben gekregen, omdat hij te vrolijk was .Oh ik maak wel vaker grappende chauffeurs, machinisten of conducteurs mee. Meestal flauw maar soms lukt het ze om een volle treincoupé aan het lachen te krijgen ondanks dat er al een half uur vertraging is of erger.
Broeva!!! Haro!!!
quote:fiool schreef op 15 december 2014 @ 19:24:

Ik zat midden in de nacht in de trein. In Utrecht stapte een volledig orkest de trein in, dat besloot dat het wel erg stilletjes was en ons vervolgens de rest van de rit heeft vermaakt met prachtige klassieke muziek

Ik zat es in de trein van Leeuwarden naar Franeker, op de vroege ochtend van de laatste Elfstedentocht. Trein zat helemaal vol gepropt, als je je benen optilde viel je niet eens om. En toch wist er nog een dweilband bij in te stappen, compleet met sousafoon en ze begonnen meteen enthousiast te oefenen, waarop iedereen begon te hossen en de trein nog net niet ontspoorde. Een Engelse jongen, die gewoon per ongeluk in Franeker moest wezen, vroeg ons wat er in godsnaam aan de hand was. Zegt één van mijn reisgezellen met een uitgestreken smoelwerk "It's my birthday today and my party is a bit crowdy this year". En hij loog niet eens, want hij was echt jarig die dag.

Dat gezicht van die arme Engelse jongen... 'huh?' dekte de lading echt niet hoor. Het was meer totale verbijstering .
Weggehaald i.v.m. herkenbaarheid
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven