Huh?

15-12-2014 18:25 99 berichten
Vanmiddag zag ik een bejaarde dame uit een Audi TT stappen, aan de bestuurderskant. Echt zo'n dametje met een watergolf-kapsel, gezondheidsschoenen, beige jas. Ze kwam er bijna niet uit, omdat die auto heel laag is. Ik moest gewoon 2 keer kijken, was echt verbaasd en vond het hilarisch, zo'n oude dame, met zo'n flitsende, sportieve auto. Vooral in combinatie met haar kleding. Ik moest zelfs aan de Benidorm Bastards denken

Zijn jullie ook weleens verbaasd, of liggen jullie in een deuk over iets wat jullie in het verkeer, OV, op straat, in winkels of iets dergelijks tegenkomen?

(er zijn natuurlijk ook veel nare situaties op straat, maar ik wilde zelf iets grappigs benadrukken).
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 15 december 2014 @ 19:20:

Ik moet altijd erg lachen op zondagochtend hier in het bos. Dan lopen daar alleen mensen uit de buurt die even snel de hond uitlaten, en zonder uitzondering lopen ze daar ongewassen, ongeschoren, in een "ik schiet dit wel even snel aan"-kloffie. Ik doe daar zelf overigens ook gezellig aan mee O daar maak ik me ook schuldig aan. :-)
quote:Dropje70 schreef op 15 december 2014 @ 19:43:

Zoon: ''Ze heet Miep. Toen ze haar naam zei, zei ik nog tegen haar, mama zei al dat jij Miep heet Ik heb de rest van je bericht maar vast even weggepoetst, maar:
Ik zag ooit in Rome een vrouw bedelen, die aan het eind van de dag wegreed in een maserati.
Leuk!!!!
Hahaha Dropje, echt hilarisch!
quote:Wittelelie143 schreef op 15 december 2014 @ 19:47:

Ik zag ooit in Rome een vrouw bedelen, die aan het eind van de dag wegreed in een maserati.Das nog raarder dan mijn bejaarde in een TT
Ik zat eens in de trein (Leeuwarden - Groningen) en op een bepaald moment stonden we stil: bleek dat er koeien op het spoor stonden. Eerst werd er getoeterd maar de koeien bleven staan. Vervolgens zijn de machinist en conducteur uit de trein gekomen en die deden een poging om de koeien weer de wei in te drijven. Was een soort van slapstick act . Uiteindelijk is het ze (met nog wat passagiers) wel gelukt.

Ze hebben het applaus in ontvangst genomen.
quote:MonteCara schreef op 15 december 2014 @ 19:35:

[...]

Nee, uit Rotterdam. In Heerveen dus ook.... Yup, moet daar regelmatig zijn en heb haar een paar keer zien lopen.
@Dropje
Broeva!!! Haro!!!
Ik stond een keer in de regen op de bus te wachten. Er kwam een bus aan met "geen dienst" erop. De buschauffeur vond het zielig dat ik zo in de regen stond. Hij stopte voor me en bracht me gratis naar mijn bestemming
quote:nerdopviva schreef op 15 december 2014 @ 19:41:

Met de hond uitlaten kom je af en toe wel bijzondere dingen tegen. Een hond in een rolstoel (al een tijdje niet gezien, dus ik vrees het ergste ) en een fret die wordt uitgelaten.

Zielig voor die hond.

Mijn dochter liet weleens haar konijn uit. Aan een tuigje. En mijn dochter was toen 14
quote:labellei schreef op 15 december 2014 @ 19:49:

Ik zat eens in de trein (Leeuwarden - Groningen) en op een bepaald moment stonden we stil: bleek dat er koeien op het spoor stonden. Eerst werd er getoeterd maar de koeien bleven staan. Vervolgens zijn de machinist en conducteur uit de trein gekomen en die deden een poging om de koeien weer de wei in te drijven. Was een soort van slapstick act . Uiteindelijk is het ze (met nog wat passagiers) wel gelukt.

Ze hebben het applaus in ontvangst genomen.Ik zie het helemaal voor me
quote:Grapes schreef op 15 december 2014 @ 19:52:

Ik stond een keer in de regen op de bus te wachten. Er kwam een bus aan met "geen dienst" erop. De buschauffeur vond het zielig dat ik zo in de regen stond. Hij stopte voor me en bracht me gratis naar mijn bestemming Wow, wat een aardige buschauffeurs allemaal! Jullie wonen zeker niet in Rotterdam
Ik kijk sindsdien ook wel beter uit met uitspraken doen waar onze zoon bij is.
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
quote:Grapes schreef op 15 december 2014 @ 19:52:

Ik stond een keer in de regen op de bus te wachten. Er kwam een bus aan met "geen dienst" erop. De buschauffeur vond het zielig dat ik zo in de regen stond. Hij stopte voor me en bracht me gratis naar mijn bestemming Toen ik een jaar of 15 was, is er wel eens een buschauffeur voor mij omgereden langs mijn huis, met de feestdagen was dat, want "zo'n meisje alleen in het donker over straat" vond hij niet kunnen. Echt zo aardig!
quote:Summerdance schreef op 15 december 2014 @ 19:23:

[...]

Dat is niet om te lachen!

Das hartstikke normaal

Ik zet tegenwoordig wel een muts op, in de hoop toch enigszins onherkenbaar te zijn Ik mijn pet, toen ik nog een hond had. Het hielp niet
En oh ja, deze zou ik bijna vergeten.

Ik stond als basisschoolscholiertje in de bus. Ik ging als dorpsmeisje in de stad naar school, vandaar. Een paar reljochies (denk ik) drukten steeds op het knopje terwijl ze er niet uit hoefden.

Na drie haltes werd de buschauffeur heel pissig. Hij zei dat hij zeker wist dat iemand in de achterste helft van de bus steeds zat te drukken, en als de dader(s) zich niet bekend zou(den) maken zou hij de hele achterste helft van de bus eruit zetten.

Ze meldden zich niet, dus iedereen achterin moest eruit. Ik stond in het sta-deel, middenin de bus. Ik vroeg angstig of ik er ook uit moest. En ja, ik moest ook. Ik was een jaar of 10-11, in mijn eentje en absoluut niet het type dat kattenkwaad uit durfde te halen. Stond ik dan, tussen de beduusde mensen langs de provincialeweg

Mijn moeder heeft die middag kwaad naar Connexxion gebeld De chauffeur heeft minstens een dikke waarschuwing gekregen denk ik.
quote:yasmijn schreef op 15 december 2014 @ 19:40:

[...]

Nog nooit gezien hier. Kan nu ook niet meer, hondje is niet meer
quote:lonabonaventura schreef op 15 december 2014 @ 19:35:

Uit de tweede hand: Een kerel van zeker 2 meter lang die uit een Mini (de klassieke) kwam. Hoewel dit gezien werd vanuit het perspectief van iemand die zelf 1,55 m is. Dus kan net zo goed een man van 1,80 m zijn geweest...

Ik deed vakantiewerk in een verzorgingshuis. Er kwam een nieuwe bewoonster, een non (ze droeg geen kap, sluier en habijt meer) die iedereen al kende want ze woonde voorheen naast het verzorgingshuis en kwam al veel daar ivm vrijwilligerswerk en contacten. Absoluut geweldig mens was dat. Ik kreeg haar kleding om deze met een soort pers van naametiketjes te voorzien. Heb helemaal in een stuip gelegen toen ik haar onderbroekjes zag (nieuw gekocht) allemaal roze, of met hartjes erop...Hahaha
quote:Madelynn schreef op 15 december 2014 @ 19:51:

[...]

Yup, moet daar regelmatig zijn en heb haar een paar keer zien lopen.Misschien gaat ze regelmatig van Rotterdam naar Heerenveen, of andersom
Wij hebben het geluk (maar niet heus) regelmatig schapen tegenover ons huis in de wei te hebben.

Als ze gewoon stil zijn, niets aan de hand. Maar wat kunnen die beesten een herrie maken zeg.

Ik was net bevallen van de jongste, zegt mijn oudste tegen de eigenaresse van de schapen: Mama wordt helemaal gek van die schapen''.
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
quote:Wittelelie143 schreef op 15 december 2014 @ 19:47:

Ik zag ooit in Rome een vrouw bedelen, die aan het eind van de dag wegreed in een maserati.Er zijn mensen die echt flink geld verdienen met bedelen. Overal. En er zijn zelfs landen waar kindertjes mishandeld worden, omdat zielige kindjes nog meer opleveren. Daarom in het buitenland liever niets geven of snoep uitdelen.
quote:Grapes schreef op 15 december 2014 @ 20:02:

En oh ja, deze zou ik bijna vergeten.

Ik stond als basisschoolscholiertje in de bus. Ik ging als dorpsmeisje in de stad naar school, vandaar. Een paar reljochies (denk ik) drukten steeds op het knopje terwijl ze er niet uit hoefden.

Na drie haltes werd de buschauffeur heel pissig. Hij zei dat hij zeker wist dat iemand in de achterste helft van de bus steeds zat te drukken, en als de dader(s) zich niet bekend zou(den) maken zou hij de hele achterste helft van de bus eruit zetten.

Ze meldden zich niet, dus iedereen achterin moest eruit. Ik stond in het sta-deel, middenin de bus. Ik vroeg angstig of ik er ook uit moest. En ja, ik moest ook. Ik was een jaar of 10-11, in mijn eentje en absoluut niet het type dat kattenkwaad uit durfde te halen. Stond ik dan, tussen de beduusde mensen langs de provincialeweg

Mijn moeder heeft die middag kwaad naar Connexxion gebeld De chauffeur heeft minstens een dikke waarschuwing gekregen denk ik.Aaahw! Goed dat je moeder heeft gebeld, tssss, wat dacht die eikel buschauffeur wel!
Ik werkte toen ik 15 was in een supermarkt.

Ik was aan het spiegelen met een collega toen een klant voorbij kwam en zich hardop afvroeg

´Wat zal ik toch eens gaan eten vandaag?'

Mijn collega vraagt vriendelijk: 'Nou meneer, waar heeft u zin in?'

Waarop meneer antwoordt: 'In een lekker natte kut.'

Ik stond echt met mijn bek vol tanden. Ik kon niet geloven dat iemand dat zomaar zei.

Mijn collega antwoordde heel scherp: 'Dat hebben we niet meneer, maar we hebben wel kipfilet.'

Met als gevolg dat ik een half uur nodig had om bij te komen van de slappe lach.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:enchantedjewell schreef op 15 december 2014 @ 20:09:

Ik werkte toen ik 15 was in een supermarkt.

Ik was aan het spiegelen met een collega toen een klant voorbij kwam en zich hardop afvroeg

´Wat zal ik toch eens gaan eten vandaag?'

Mijn collega vraagt vriendelijk: 'Nou meneer, waar heeft u zin in?'

Waarop meneer antwoordt: 'In een lekker natte kut.'

Ik stond echt met mijn bek vol tanden. Ik kon niet geloven dat iemand dat zomaar zei.

Mijn collega antwoordde heel scherp: 'Dat hebben we niet meneer, maar we hebben wel kipfilet.'

Met als gevolg dat ik een half uur nodig had om bij te komen van de slappe lach.'droge' collega

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven