Vakantie 2015

11-12-2014 20:43 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie mooie vakantie hotels/campings ?

(Wel warme landen...)

Iemand ervaring met ibiza/mallorca?

Vertel je leuke vakantie ideeen:)
quote:dolfje schreef op 13 december 2014 @ 00:18:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar wij gaan ook bijna elk jaar naar Zoutelande in Zeeland, heerlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fientje1982 schreef op 13 december 2014 @ 00:36:

Ameland vind ik leuk

@Dolfje vond jij Ibiza echt tegenvallen. Die staat op mijn lijstje.

Ja dat vond ik inderdaad tegenvallen. Vond het eiland niet bijzonder mooi en wij waren er buiten de Nederlandse schoolvakanties en nog was het verschrikkelijk druk overal.

En er zijn best leuke baaitjes etc te vinden maar verder vond ik er niet veel te zien.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 09:56:

[...]

[afbeelding]Ben je jaloers? Hoeft niet hoor,we logeren dan in de voortent bij schoonouders en meestal regent het als wij er zijn.
Ameland wil ik ook nog een keertje heen. Lijkt me heerlijk uitwaaien daar, zou dan echt in het voorjaar willen ofzo.

Rockanje aan zee klinkt ook aanlokkelijk hahaha.

De vakantie´s bij ons zijn definitief geboekt.

Komt ie, we gaan een weekend naar Frankrijk, een weekend naar Belgie, een paar weken Indonesiè en eind van de zomer naar Spanje.

mijn nieuwe jaar is officieel goed begonnen, ben platzak, dertiende maand is al op.. maar gelukkig met het vooruitzicht.
..popcorn?
quote:dolfje schreef op 13 december 2014 @ 15:48:

[...]

Ben je jaloers? Hoeft niet hoor,we logeren dan in de voortent bij schoonouders en meestal regent het als wij er zijn.Ohw gelukkig
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ibiza is super mooi! Vorig jaar met gezin geweest en ook dat kan prima! Hotel osiris is heerlijk. Huur een auto en onder de mooiste standjes. Ibiza is niet duur alleen het ligt er net aan waar je heen gaat!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-06-2015 22:42
Reden: Spam
% gewijzigd
Doe leuke dingen & geniet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven