Stiltetopic

16-12-2014 18:50 86 berichten
Hier kunt u stil zijn van het stil zijn.

Alles mag, niets moet, zolang u het maar stil doet
Alle reacties Link kopieren
.............👂
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

*denkt in kerstfeer*
* schrikt geruisloos van Oldwoods baby *
*gooit de ui door naar LV zodat ze makkelijker kan ademen*
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 18:59:

*gooit de ui door naar LV zodat ze makkelijker kan ademen** houd lach in want stil zijn
*Bijt op lip om niet te lachen*
quote:consuelabananahammok schreef op 16 december 2014 @ 19:02:

[...]

* houd lach in want stil zijn*Wijst enthousiast maar stil want ongeveer zelfde post en steekt duim omhoog*
quote:Dystania schreef op 16 december 2014 @ 19:02:

[...]

*Wijst enthousiast maar stil want ongeveer zelfde post en steekt duim omhoog** doet high five maar raakt net niet je hand want stil.
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 18:59:

*gooit de ui door naar LV zodat ze makkelijker kan ademen**slaag er niet in de ui te vangen, de ui rolt over de grond en de kat gaat er achteraan waardoor de kerstboom omvalt en ik mij genoodzaakt zie het beest in stilte een schoen naar zijn kop te gooien, die helaas doel mist en met veel gerinkeldekinkel dwars door het keukenraam gaat. Sorry *
quote:Steinbeck schreef op 16 december 2014 @ 18:59:

* schrikt geruisloos van Oldwoods baby **baby trekt nog gekkere kop om je op de kast de jagen*
* kijkt naar Conny en Dystania en vraagt zich verschrikt af of ze plotseling doof is geworden *
*ademt in ademt uit*
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 december 2014 @ 19:04:

[...]

*slaag er niet in de ui te vangen, de ui rolt over de grond en de kat gaat er achteraan waardoor de kerstboom omvalt en ik mij genoodzaakt zie het beest in stilte een schoen naar zijn kop te gooien, die helaas doel mist en met veel gerinkeldekinkel dwars door het keukenraam gaat. Sorry ** hoop dat je kan liplezen want ik spreek zonder geluid..je hebt een ban

[...]

*slaag er niet in de ui te vangen, de ui rolt over de grond en de kat gaat er achteraan waardoor de kerstboom omvalt en ik mij genoodzaakt zie het beest in stilte een schoen naar zijn kop te gooien, die helaas doel mist en met veel gerinkeldekinkel dwars door het keukenraam gaat. Sorry **Vraagt zich af wat anderen in deze situatie zouden doen want ik maak me zorgen*
* gooit LV, inclusief kat, kerstboom en schoenen de kamer uit, maar wil in alle stilte *
quote:consuelabananahammok schreef op 16 december 2014 @ 19:03:

[...]

* doet high five maar raakt net niet je hand want stil.

[...]

*slaag er niet in de ui te vangen, de ui rolt over de grond en de kat gaat er achteraan waardoor de kerstboom omvalt en ik mij genoodzaakt zie het beest in stilte een schoen naar zijn kop te gooien, die helaas doel mist en met veel gerinkeldekinkel dwars door het keukenraam gaat. Sorry *Foei, teveel zinnen!
* denkt erover een lawaaitopic te starten *

[...]

*slaag er niet in de ui te vangen, de ui rolt over de grond en de kat gaat er achteraan waardoor de kerstboom omvalt en ik mij genoodzaakt zie het beest in stilte een schoen naar zijn kop te gooien, die helaas doel mist en met veel gerinkeldekinkel dwars door het keukenraam gaat. Sorry **slaat in stilte de armen om anoniem2014 heen die stille snikjes uitstoot*
Fluistert toch....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:oldwood schreef op 16 december 2014 @ 19:05:

[...]

*baby trekt nog gekkere kop om je op de kast de jagen*

*zonder geluid*

quote:consuelabananahammok schreef op 16 december 2014 @ 19:06:

[...]

* hoop dat je kan liplezen want ik spreek zonder geluid..je hebt een banRaapt zachtjes kaak op van de grond
quote:StoraHuntur schreef op 16 december 2014 @ 19:07:

[...]

*slaat in stilte de armen om anoniem2014 heen die stille snikjes uitstoot** wenkt twerky naderbij om deze ontrouw te aanschouwen *
quote:Dystania schreef op 16 december 2014 @ 19:06:

[...]

*Vraagt zich af wat anderen in deze situatie zouden doen want ik maak me zorgen** schrijft '144' op een papiertje, vouwt daar een vliegtuigje van en gooit dat geruisloos naar Dystania *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven