Zaterdag!!

20-12-2014 16:57 33 berichten
Ik moet vandaag nog heel veel kado's kopen voor de kerst, ppff en bij sommige winkels is al uitverkocht wat ik wilde kopen.

Wat gaan jullie doen deze zaterdag??
Jeetje tis al heel lang zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Haha, mijn zaterdag loopt al richting zijn einde.
Nou zaterdagavond dan, ik ben geen ochtendmens
Straks Harry Potter kijken en friet eten.

En later een glaasje whiskey drinken en muziek luisteren.

En forummen tussendoor.
Breed begrip van ochtend

Ik ga vanavond met mijn vriend naar Run The Jewels in Utrecht.

De dag is bijna om!
Matilda kijken met mijn kinderen, lekker knus zo op de eerste vakantiedag.
Lekker lang uitgezakt op de bank "Ik vertrek kijken" (als het komt).
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Als je om drie minuten voor vijf nog cadeaus moet kopen, ben je vrij laat.

De winkels zijn nu vrijwel allemaal dicht of gaan zometeen dicht.

Morgen weer een dag.

Ik ga zo met vriendinnen naar het theater.
quote:lizlotte schreef op 20 december 2014 @ 17:12:

Lekker lang uitgezakt op de bank "Ik vertrek kijken" (als het komt).Jaa ik ook plus dr kado's die ik wel heb gekocht nog inpakken..
Ik plof nu net op de bank met een kop thee. Hele dag laatste dozen uitgepakt van de verhuizing. Hebben sinds 3 weken een koophuis.

Daarna lekker alles schoongemaakt, en nu is echt alles klaar.

Net de kerstboom aangezet en de verwarming hoog en kaarsjes aan. Vriend is over ongeveer 10 minuten thuis. We gaan lekker pizza bestellen, dus nu met de iPad op schoot om te kijken welke pizza ik neem

Ohja en het laatste wasje staat net aan... Vanavond met dit grauwe weer lekker films kijken!
ik kijk altijd series de hele week ook en af en toe een film er bij
Wees gewoon jezelf
Mij is op het forum geadviseerd om vandaag een koppie thee te zetten. Dus dat doe je dan.

En nu kijk ik of Patty nog een leuke millionair in de aanbieding heeft.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

1000 km naar oostenrijk rijden. Ben net aangekomen en zit nu ff heerlijk in het appartement met de voetjes omhoog.
Ik hoef gelukkig geen kadoos te kopen voor de kerst, maar ik moet nog wel een nieuwe winterjas.Dit heb ik gelukkig nog kunnen verdringen grr

Vandaag heb ik boodschappen gedaan bij de Aldi, (lidl is me veel te druk) en de regionale krant gelezen.Verder lekker niksen.
quote:merano schreef op 20 december 2014 @ 18:25:

Mij is op het forum geadviseerd om vandaag een koppie thee te zetten. Dus dat doe je dan.

En nu kijk ik of Patty nog een leuke millionair in de aanbieding heeft.

Wat een bizar ergerlijk programma is dat zeg! Heerlijk

Anyway, ik zit met een biertje op de bank, dat mag ook wel naar mijn polar-survival-tocht.

Verder, forummer van het jaar, sorry dat ik niet eerder reageerde
quote:_blabla_ schreef op 20 december 2014 @ 18:33:

1000 km naar oostenrijk rijden. Ben net aangekomen en zit nu ff heerlijk in het appartement met de voetjes omhoog.Hé, je bent mij vergeten!
quote:_blabla_ schreef op 20 december 2014 @ 18:33:

1000 km naar oostenrijk rijden. Ben net aangekomen en zit nu ff heerlijk in het appartement met de voetjes omhoog.Oehh lekker skieen??
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 18:57:

[...]

Wat een bizar ergerlijk programma is dat zeg! Heerlijk

Anyway, ik zit met een biertje op de bank, dat mag ook wel naar mijn polar-survival-tocht.

Verder, forummer van het jaar, sorry dat ik niet eerder reageerde Gatsie Stora, ik ben blij dat ik niet in jouw land woon.......niets voor mij die echte dikke winters.
Ik heb gewerkt vandaag! En heb daardoor de 24e vrij moet nu maandag nog werken en dan pas de week erop weer! Ga heerlijk de hele week naar Duitsland
Ik liep om 9.30 uur al in de stad. Kleren gekocht met en voor dochter, ook een nieuwe winterjas. Daarna thuis gelunched, en naar de sporthal. Onze zoons speelden een wedstrijd samen en de oudste daarna nog met zijn eigen team. Eenmaal thuis soep gemaakt en cake gebakken, en nu is de zaterdag weer bijna om!
Haha, die Sandt, altijd weer druk bezig op zaterdag.

Hoe is het verder? Werk je alweer of nog steeds geen geluk met het vinden van een baan?
Ik heb alle boodschappen gedaan t/m 1 januari. Dus ook het eten voor 8 personen met kerst. Opluchting van de dag
quote:Steinbeck schreef op 20 december 2014 @ 19:26:

Haha, die Sandt, altijd weer druk bezig op zaterdag.

Hoe is het verder? Werk je alweer of nog steeds geen geluk met het vinden van een baan?Hoi, nu weet ik wie jij was! Ik werk nu als vrijwilliger weer. Tot de kerst in een kleuterklas, veel ervaring op gedaan met groep 1 kleuters en NT2 problematiek. Ook met een meisje dat helemaal geen NL sprak. Na de vakantie ga ik naar groep 3/4, ervaring opdoen met gedragsproblemen. Helaas ook weer als vrijwilliger. Wel nog sollicitaties gehad. Word steeds een prima tweede! Afgewezen op reisafstand en laatste keer, nam de school een leerkracht aan tegen het salaris van een onderwijsassistent. Pech voor mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven