Zaterdag!!
zaterdag 20 december 2014 om 17:19
Ik plof nu net op de bank met een kop thee. Hele dag laatste dozen uitgepakt van de verhuizing. Hebben sinds 3 weken een koophuis.
Daarna lekker alles schoongemaakt, en nu is echt alles klaar.
Net de kerstboom aangezet en de verwarming hoog en kaarsjes aan. Vriend is over ongeveer 10 minuten thuis. We gaan lekker pizza bestellen, dus nu met de iPad op schoot om te kijken welke pizza ik neem
Ohja en het laatste wasje staat net aan... Vanavond met dit grauwe weer lekker films kijken!
Daarna lekker alles schoongemaakt, en nu is echt alles klaar.
Net de kerstboom aangezet en de verwarming hoog en kaarsjes aan. Vriend is over ongeveer 10 minuten thuis. We gaan lekker pizza bestellen, dus nu met de iPad op schoot om te kijken welke pizza ik neem
Ohja en het laatste wasje staat net aan... Vanavond met dit grauwe weer lekker films kijken!
zaterdag 20 december 2014 om 18:25
zaterdag 20 december 2014 om 18:33
zaterdag 20 december 2014 om 18:57
quote:merano schreef op 20 december 2014 @ 18:25:
Mij is op het forum geadviseerd om vandaag een koppie thee te zetten. Dus dat doe je dan.
En nu kijk ik of Patty nog een leuke millionair in de aanbieding heeft.
Wat een bizar ergerlijk programma is dat zeg! Heerlijk
Anyway, ik zit met een biertje op de bank, dat mag ook wel naar mijn polar-survival-tocht.
Verder, forummer van het jaar, sorry dat ik niet eerder reageerde
Mij is op het forum geadviseerd om vandaag een koppie thee te zetten. Dus dat doe je dan.
En nu kijk ik of Patty nog een leuke millionair in de aanbieding heeft.
Anyway, ik zit met een biertje op de bank, dat mag ook wel naar mijn polar-survival-tocht.
Verder, forummer van het jaar, sorry dat ik niet eerder reageerde
zaterdag 20 december 2014 om 19:12
quote:StoraHuntur schreef op 20 december 2014 @ 18:57:
[...]
Verder, forummer van het jaar, sorry dat ik niet eerder reageerde Gatsie Stora, ik ben blij dat ik niet in jouw land woon.......niets voor mij die echte dikke winters.
[...]
Verder, forummer van het jaar, sorry dat ik niet eerder reageerde Gatsie Stora, ik ben blij dat ik niet in jouw land woon.......niets voor mij die echte dikke winters.
zaterdag 20 december 2014 om 19:24
Ik liep om 9.30 uur al in de stad. Kleren gekocht met en voor dochter, ook een nieuwe winterjas. Daarna thuis gelunched, en naar de sporthal. Onze zoons speelden een wedstrijd samen en de oudste daarna nog met zijn eigen team. Eenmaal thuis soep gemaakt en cake gebakken, en nu is de zaterdag weer bijna om!
zaterdag 20 december 2014 om 19:41
quote:Steinbeck schreef op 20 december 2014 @ 19:26:
Haha, die Sandt, altijd weer druk bezig op zaterdag.
Hoe is het verder? Werk je alweer of nog steeds geen geluk met het vinden van een baan?Hoi, nu weet ik wie jij was! Ik werk nu als vrijwilliger weer. Tot de kerst in een kleuterklas, veel ervaring op gedaan met groep 1 kleuters en NT2 problematiek. Ook met een meisje dat helemaal geen NL sprak. Na de vakantie ga ik naar groep 3/4, ervaring opdoen met gedragsproblemen. Helaas ook weer als vrijwilliger. Wel nog sollicitaties gehad. Word steeds een prima tweede! Afgewezen op reisafstand en laatste keer, nam de school een leerkracht aan tegen het salaris van een onderwijsassistent. Pech voor mij!
Haha, die Sandt, altijd weer druk bezig op zaterdag.
Hoe is het verder? Werk je alweer of nog steeds geen geluk met het vinden van een baan?Hoi, nu weet ik wie jij was! Ik werk nu als vrijwilliger weer. Tot de kerst in een kleuterklas, veel ervaring op gedaan met groep 1 kleuters en NT2 problematiek. Ook met een meisje dat helemaal geen NL sprak. Na de vakantie ga ik naar groep 3/4, ervaring opdoen met gedragsproblemen. Helaas ook weer als vrijwilliger. Wel nog sollicitaties gehad. Word steeds een prima tweede! Afgewezen op reisafstand en laatste keer, nam de school een leerkracht aan tegen het salaris van een onderwijsassistent. Pech voor mij!