Kinderopvang
zaterdag 20 december 2014 om 20:30
zaterdag 20 december 2014 om 20:36
zaterdag 20 december 2014 om 20:37
zaterdag 20 december 2014 om 20:42
Als je bedragen op internet vergelijkt is het in ieder geval belangrijk of het om de bruto of netto kosten gaat.
Voor jezelf kun je het gewoon uitrekenen: op site van opvangorganisatie kosten per uur opzoeken en samen met totaal aantal uren per maand en je (gezamenlijke) jaarsalaris invoeren in de berekenmodule op toeslagen.nl.
Voor jezelf kun je het gewoon uitrekenen: op site van opvangorganisatie kosten per uur opzoeken en samen met totaal aantal uren per maand en je (gezamenlijke) jaarsalaris invoeren in de berekenmodule op toeslagen.nl.
zaterdag 20 december 2014 om 20:44
zaterdag 20 december 2014 om 20:46
quote:Kerstmutsje777 schreef op 20 december 2014 @ 20:44:
Is het verschil voor bijvoorbeeld 1 dag werken en 1 dag opvang heel groot. Ik bedoel stel dat je bijvoorbeeld die dag 100 euro zou verdienen. Voor het gemak 4 dagen in een maand dus 400 euro. En voor de opvang betaald je bijvoorbeeld 195. Is die 200 euro het dan de moeite waard?
Dat bepaal jij toch zelf of het de moeite waard is? Opvang is nu eenmaal niet gratis.
Beetje aparte vragen stel je.
Is het verschil voor bijvoorbeeld 1 dag werken en 1 dag opvang heel groot. Ik bedoel stel dat je bijvoorbeeld die dag 100 euro zou verdienen. Voor het gemak 4 dagen in een maand dus 400 euro. En voor de opvang betaald je bijvoorbeeld 195. Is die 200 euro het dan de moeite waard?
Dat bepaal jij toch zelf of het de moeite waard is? Opvang is nu eenmaal niet gratis.
Beetje aparte vragen stel je.
zaterdag 20 december 2014 om 20:49
quote:Kerstmutsje777 schreef op 20 december 2014 @ 20:41:
Ik snap dat het van ons inkomen afhangt inderdaad. Ligt het ook nog in welke regio je woond? En wat is het verschil tussen kdv en bso?Wat?
Ik snap dat het van ons inkomen afhangt inderdaad. Ligt het ook nog in welke regio je woond? En wat is het verschil tussen kdv en bso?Wat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 december 2014 om 20:49
Je zult inderdaad de uurprijs moeten opzoeken en je belastingteruggave moeten bekijken op basis van je inkomen, daar bestaan handige tabellen voor. Wat wel belangrijk is om in de gaten te houden: hoeveel uren neem je af en hoeveel moet je er betalen. Bij de meeste kdv's betaal je per dagdeel, 11 uur voor een hele dag. Bij een gastouder betaal je vaak echt per uur. Bovendien betalen wij vakanties niet door, dat verschilt per contract. Als kind ziek is, betalen we wel.
zaterdag 20 december 2014 om 20:50