sterke vibrator
zaterdag 20 december 2014 om 14:24
Hallo,
Mijn vrouw gebruikt medicijnen en die zijn bepaald niet bevorderlijk voor haar libido.
Het lukt meestal net niet. En dat leidt soms (begrijpelijk) tot frustratie.
Ik wil haar graag helpen, en ben op zoek naar een krachtige vibrator.
Veel positieve verhalen heb ik gelezen over de Wand. En ik overweeg om die voor haar te kopen.
Maak ik een goede keuze, of zijn er betere te vinden?
Groeten, Taeke
Mijn vrouw gebruikt medicijnen en die zijn bepaald niet bevorderlijk voor haar libido.
Het lukt meestal net niet. En dat leidt soms (begrijpelijk) tot frustratie.
Ik wil haar graag helpen, en ben op zoek naar een krachtige vibrator.
Veel positieve verhalen heb ik gelezen over de Wand. En ik overweeg om die voor haar te kopen.
Maak ik een goede keuze, of zijn er betere te vinden?
Groeten, Taeke
zaterdag 20 december 2014 om 15:14
De Hitachi is errug krachtig ja.
Op www.climaximaal.nl staan allemaal reviews van speeltjes.
Misschien kun je daar ook even tussen neuzen?
Op www.climaximaal.nl staan allemaal reviews van speeltjes.
Misschien kun je daar ook even tussen neuzen?
zaterdag 20 december 2014 om 15:41
quote:Pil0u schreef op 20 december 2014 @ 15:36:
Nou, stel je voor dat hij haar verrast. Dat kan natuurlijk niet
Onzin. Het gaat er om dat ik wil weten of HIJ een krachtige vibrator heeft bedacht, of zij. Het is nogal heftig he?
Misschien voelt ze zich ontzettend opgelaten als hij met zo'n powertool aankomt, en dat lijkt me helemaal niet bevorderlijk voor haar libido.
Nou, stel je voor dat hij haar verrast. Dat kan natuurlijk niet
Onzin. Het gaat er om dat ik wil weten of HIJ een krachtige vibrator heeft bedacht, of zij. Het is nogal heftig he?
Misschien voelt ze zich ontzettend opgelaten als hij met zo'n powertool aankomt, en dat lijkt me helemaal niet bevorderlijk voor haar libido.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 20 december 2014 om 15:42
Dank voor de reacties. Daar kan ik wel wat mee.quote:himalaya schreef op 20 december 2014 @ 15:18:quote:Ik wil haar graag helpen, en ben op zoek naar een krachtige vibrator.En dat wil zij ook? Denkt ZIJ dat het met een krachtige vibrator wel gaat lukken, of is dat jouw idee?
Terechte vraag. Het is mijn idee en het is een verrassing. Als ze het leuk vindt en het bevalt dan is het prachtig. En anders gooi ik 'm in de kliko. Ik ga haar niet dwingen.
Taeke
Terechte vraag. Het is mijn idee en het is een verrassing. Als ze het leuk vindt en het bevalt dan is het prachtig. En anders gooi ik 'm in de kliko. Ik ga haar niet dwingen.
Taeke
zaterdag 20 december 2014 om 15:57
quote:himalaya schreef op 20 december 2014 @ 15:41:
[...]
Misschien voelt ze zich ontzettend opgelaten als hij met zo'n powertool aankomt, en dat lijkt me helemaal niet bevorderlijk voor haar libido.En misschien ook niet en is het juist heel bevorderlijk voor haar libido
[...]
Misschien voelt ze zich ontzettend opgelaten als hij met zo'n powertool aankomt, en dat lijkt me helemaal niet bevorderlijk voor haar libido.En misschien ook niet en is het juist heel bevorderlijk voor haar libido
zaterdag 20 december 2014 om 16:07
Ik zou gaan voor de fairy wand.
Heeft als voordeel dat hij traploos regelbaar is. Een hitachi heeft alleen keuze tussen hard en harder.
De standaard fairy heeft eventueel ook opzet stukken. Je hebt ook een mini. Die is net zo krachtig, maar kleiner en daardoor geconcentreerdee en heftiger dan de gewone. Een wand heeft wel een nadeel, het motortje is zo krachtig dar ze niet werken op batterijen maar dat je dus een stopcontact in de buurt moet hebben.
Heeft als voordeel dat hij traploos regelbaar is. Een hitachi heeft alleen keuze tussen hard en harder.
De standaard fairy heeft eventueel ook opzet stukken. Je hebt ook een mini. Die is net zo krachtig, maar kleiner en daardoor geconcentreerdee en heftiger dan de gewone. Een wand heeft wel een nadeel, het motortje is zo krachtig dar ze niet werken op batterijen maar dat je dus een stopcontact in de buurt moet hebben.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 20 december 2014 om 16:16
zondag 21 december 2014 om 08:29
Lief dat je dit doet voor je vrouw, ik heb zelf ook problemen op dat vlak, waarschijnlijk ook door medicatie. Mijn man vindt het vooral vervelend voor mij en denkt vaak ook mee in oplossingen, hij ziet dat het mij frustreert. Ik ga me nu ook verdiepen in deze vibrator.
Only you can change your life. No one can do it for you.