Bedankt!!!
zondag 21 december 2014 om 20:54
Graag jullie mening.
2 jaar geleden had mijn broer problemen met het financieren van zijn huis.
Ik heb toen een lening afgesloten en dat geld aan hem geleend zodat hij toch de hypotheek rond kreeg.
Al die tijd heeft hij netjes zijn maandelijks afbetaling aan mij voldaan.
Nu heeft hij een geldsom ontvangen en hiermee de lening in een x afbetaald.
Maar nu komt het.
Ik verwachte nu dat allemaal achter de rug is, dat hij wel ff langs zou komen met een bloemetje om me persoonlijk te bedanken voor de toch wel flinke geldsom, die mij weliswaar niets gekost heeft, maar die toch op mijn naam stond.
Hij vond het voldoende om een bloemetje te bezorgen.
Ik ben hier best kwaad over, vervolgens is hij kwaad omdat ik kwaad ben.
Help aub , stel ik me aan of heb ik gelijk?
2 jaar geleden had mijn broer problemen met het financieren van zijn huis.
Ik heb toen een lening afgesloten en dat geld aan hem geleend zodat hij toch de hypotheek rond kreeg.
Al die tijd heeft hij netjes zijn maandelijks afbetaling aan mij voldaan.
Nu heeft hij een geldsom ontvangen en hiermee de lening in een x afbetaald.
Maar nu komt het.
Ik verwachte nu dat allemaal achter de rug is, dat hij wel ff langs zou komen met een bloemetje om me persoonlijk te bedanken voor de toch wel flinke geldsom, die mij weliswaar niets gekost heeft, maar die toch op mijn naam stond.
Hij vond het voldoende om een bloemetje te bezorgen.
Ik ben hier best kwaad over, vervolgens is hij kwaad omdat ik kwaad ben.
Help aub , stel ik me aan of heb ik gelijk?
zondag 21 december 2014 om 21:02
hij heeft de lening terugbetaald, zelfs eerder dan afgesproken.
hij heeft zelfs nog een bloemetje laten bezorgen, keurig.
en nu ga jij miepen dat hij het niet zelf gebracht heeft en je nogmaals hartelijk bedankt heeft voor je hulp?
sjonge zeg, deed je het om hem te helpen of moet je per sé die veer in je reet?
hij heeft zelfs nog een bloemetje laten bezorgen, keurig.
en nu ga jij miepen dat hij het niet zelf gebracht heeft en je nogmaals hartelijk bedankt heeft voor je hulp?
sjonge zeg, deed je het om hem te helpen of moet je per sé die veer in je reet?
zondag 21 december 2014 om 21:03
Je stelt je aan. Hij heeft je bedankt door bij het verkrijgen van een grote geldsom, jou zo snel mogelijk te voorzien van je geld. Dat vind ik al meer dan attent genoeg. Hij had het namelijk ook aan zichzelf uit kunnen geven en de regeling met jou stipt na kunnen blijven komen. En dan was je daar vast van over de zeik geweest.
Het was een zakelijke transactie waarbij hij elke maand vanaf toen aan jou heeft gedacht / moeten denken.
Het was een zakelijke transactie waarbij hij elke maand vanaf toen aan jou heeft gedacht / moeten denken.
zondag 21 december 2014 om 21:05
zondag 21 december 2014 om 21:07
quote:sjatje schreef op 21 december 2014 @ 21:05:
Hoezo sneller dan afgeproken, het zou een half jaar duren en het heeft 2 jaar geduurd.
Het was een flinke geldsom, waardoor ik toen mijn auto stuk was geen nieuwe auto kon kopen omdat ik het maximale al geleend had voor hem. Fiets nog steeds.
Persoonlijk bedanken is toch veel netter
Uit je openingspost is niet te halen dat het in 6 mnd afbetaald moest zijn en dit niet gebeurde, er staat dat hij netjes elke maand betaalde.
Dat jij moest fietsen en je auto niet kon laten maken is niet zijn schuld, dan had je niet moeten lenen.
Ik vind het heel leuk als iemand aan mij een bloemetje laat bezorgen.
Hoezo sneller dan afgeproken, het zou een half jaar duren en het heeft 2 jaar geduurd.
Het was een flinke geldsom, waardoor ik toen mijn auto stuk was geen nieuwe auto kon kopen omdat ik het maximale al geleend had voor hem. Fiets nog steeds.
Persoonlijk bedanken is toch veel netter
Uit je openingspost is niet te halen dat het in 6 mnd afbetaald moest zijn en dit niet gebeurde, er staat dat hij netjes elke maand betaalde.
Dat jij moest fietsen en je auto niet kon laten maken is niet zijn schuld, dan had je niet moeten lenen.
Ik vind het heel leuk als iemand aan mij een bloemetje laat bezorgen.
zondag 21 december 2014 om 21:08
quote:sjatje schreef op 21 december 2014 @ 21:05:
rIn je OP zeg je dat hij altijd zijn maandelijkse afbetalingen heeft gedaan en nu met eengroter bedrag het restant ineens heeft afgelost. Dus hoezo is het dan nu dat hij er vier keer zo lang over heeft gedaan?
rIn je OP zeg je dat hij altijd zijn maandelijkse afbetalingen heeft gedaan en nu met eengroter bedrag het restant ineens heeft afgelost. Dus hoezo is het dan nu dat hij er vier keer zo lang over heeft gedaan?