Nokia Lumia 530

22-12-2014 10:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Ik neem het in overweging om de Nokia Lumia 530 aan te schaffen. Op internet is hier echter niet ontzettend veel informatie over te vinden. Nou heb ik gehoord dat deze telefoon geen play store heeft, kan ik dan wel whatsapp downloaden? Iemand ervaring met deze telefoon?
Ik heb de lumia 630, vergelijkbaar toestel. Je hebt de Windows variant van de playstore met apps. Whatsapp kan gewoon. Ik ben er tevreden mee. Het is geen toptoestel maar voor mijn gebruik prima.
Windowsphone heeft zeker wel een appstore. Het is zo dat er iets minder apps zijn dan voor de iPhone en Android, maar het belangrijkste is er gewoon hoor. Whatsapp ook. Ik ben heel tevreden met mijn 620, zou ik zeker wel een toptoestel noemen. Mijn volgende telefoon is zeker weer een Lumia. Alleen al om de gratis offline navigatie (Here Drive) en maps. Ik kijk nu naar de 735. Als je iets meer budget hebt (die kost ca 250) zou ik daarvoor gaan. Maar van de 530 zul je ook veel plezier hebben.
.
Dubbel
.
What's app kun je inderdaad gewoon downloaden.

Op mijn werk hebben ze twee soorten Nokia Lumia's en ik vind het niet echt fijne dingen. Dat kan ook komen doordat alles anders is en zit dan op mijn Samsung met Android en ik er daardoor niet zo handig mee ben.
quote:chirpy schreef op 22 december 2014 @ 11:16:

What's app kun je inderdaad gewoon downloaden.

Op mijn werk hebben ze twee soorten Nokia Lumia's en ik vind het niet echt fijne dingen. Dat kan ook komen doordat alles anders is en zit dan op mijn Samsung met Android en ik er daardoor niet zo handig mee ben.

Tsja Windows , android en apple zijn allemaal verschillend, als je het 1 gewend bent, dan is het andere lastig.

Hier in huis zijn beide, ik Android, mijn vrouw al heel lang Windows.

Ik kan met beide overweg, maar vind Windows toch wel prettiger.

Android hou ik aan omdat je daar idd meer app's voor hebt.

Wat Nokia betreft, dat waren en zijn gewoon goede toestellen, dus daar zal je weing zorgen mee hebben.

Overigens werken we hier in huis met Huawei, waarvan het android toestel eigenlijk niet bevalt, maar de windows versie wel.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Windows is veel gebruiksvriendelijker dan Android. En het is minder zwaar, waardoor het systeem veel minder belast wordt en een goedkope telefoon toch snel en vloeiend werkt.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven