Draadloze Wifi/Bluetooth Printer/Scanner!

24-12-2014 14:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje aan jullie ervaringsdeskundigen.

Ik ben voor mijn moeder op zoek naar een niet al te grote draadloze printer (printen vanaf tablet) waar ze dus ook kopietjes mee kan maken! Ik kom op zich wel leuke dingen tegen online maar als ik dan lees wat je aan cartridges betaald...niet normaal meer, vaak nog meer dan aan de printer zelf.

Hebben jullie misschien wat voorbeelden/ideeën van printers/scanners die hier aan voldoen?

En wellicht ervaringen over het inktverbruik? Tips om die kosten laag te houden etc.??

Nogmaals ik heb wel gekeken maar zie door de bomen het bos niet meer dus vandaar dat ik vraag naar ervaringen hier!
(Bluetooth en wifi is toch altijd draadloos?)

Als ze niet heel veel print maken de kosten van een cartridge niet zoveel uit. Wat wil ze uitprinten dan?

Ik heb geen printer thuis meer, niet nodig.

Maw: waar wil ze een printer voor hebben?
Je bent zelf een theepot
Ik, en mijn ouders ook trouwens, heb een HP, altijd gekloot met de verbinding. Ouders ook.
En cartridges zijn gewoon echt duur. Als je dat er niet voor over hebt zul je het anders op moeten lossen
Het gaat om geschreven tekst of foto's om uit te printen..

Nee je hebt gelijk dan zou het niet uit moeten maken...Ik denk namelijk dat ze de printer zo weinig gebruikt dat de inkt eerder verstaft, kan dat??
verstaft?

Grote kans dat het verdroogd. Maar als je zo weinig print, dan kun je net zo goed even naar de copyshop. Lijkt me dan veel goedkoper dan zelf iets aanschaffen.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 24 december 2014 @ 15:25:

verstaft?

Grote kans dat het verdroogd. Maar als je zo weinig print, dan kun je net zo goed even naar de copyshop. Lijkt me dan veel goedkoper dan zelf iets aanschaffen.

Precies en voor een paar cent foto's laten afdrukken

Is dan ook van betere kwaliteit.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven