Geld & Recht alle pijlers

IB60 formulier

31-12-2014 14:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb een vraagje.Ik heb een IB60 verklaring aangevraagd bij de belasting dienst,

nu vroeg ik me af wat staat hierop vermeld?Is dit het inkomen over 2013

Hoop dat jullie mij dit duidelijk kunnen maken.

Bedankt!
Je kunt ze nu voor 2004 t/m 2013 aanvragen. Ik denk dat je die van 2013 aangevraagd hebt als je de meest recente hebt aangevraagd.

Op de inkomensverklaring (voorheen ib60) staat je totale belastbare inkomen van het jaar dat je aangevraagd hebt.
ja, hier staan je inkomsten en afgedragen premies over 2013 op, als je deze hebt aangevraagd over 2013
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Oke meiden bedankt!

Dus een soort jaaropgaaf?
Hij is inderdaad voor 2013?
Het is bedoeld voor de woningbouw.Voor een huurwoning.
Het is een overzicht van jouw totale inkomen in een bepaald jaar. Jij bepaalt zelf als je de ib60 bij de belastingdienst aanvraagt over welk jaar dat moet zijn, dus welk jaar je hebt aangevraagd, dat zou je zelf moeten weten.....
Toen ik het opvroeg werd er mij niet gevraagd voor welk jaar ik het wilde, ik kreeg gewoon de meest recente. Dat was dus 2012 want ik vroeg het november 2013 aan.
anoniem_131211 wijzigde dit bericht op 31-12-2014 16:48
Reden: tablet voegt graag woorden en hoofdletters toe
% gewijzigd
quote:loesje2014 schreef op 31 december 2014 @ 14:32:

Het is bedoeld voor de woningbouw.Voor een huurwoning.Dan zit je helemaal goed !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven