Vanavond

31-12-2014 18:05 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vieren jullie je oud en nieuw?

Iemand net als ik ook helemaal alleen :( ! Best sneu maarja zij zo..
Je kon niet kiezen uit de 100903082 andere O&N topics en dacht "ik open er zelf maar een"?
Ik ben ook helemaal alleen. En er zijn meer mensen alleen vanavond. Check het topic: oud en nueuw alleen?
Hoezo sneu?

Niet naar de winkel geweest om lekkere dingen te kopen? Boeken van de bieb, filmpje.

Ik doe al jaren O& N in mijn eentje, nu gevraagd door de buurvrouw, , hoop dat ik geen spijt krijg van geen voeten op tafel en niet ongegeneerd doorsnoepen/ drinken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zennnnnnnnnnn ik ga fijn mediteren. En jij?
Sorry niet gezien dat er nog meer topic waren!

Nouja niet sneu, maar ergens voelt t wel een beetje eenzaam, maar stiekem ook wel lekker. En ja ik ga lekker tv kijken en lekker eten :p
[quote]StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 18:09:

Zennnnnnnnnnn ik ga fijn mediteren. En jij?[/quote

Misschien een hele rare vraag, maar kun je dat leren mediteren, mij lukt het gewoon niet haha, en is mediteren niet het zelfde als 'staren' dat je even aan niks denkt ?!
Wat is het oud en nieuw topic waar we vanavond schrijven...
quote:blueblue schreef op 31 december 2014 @ 18:11:

[quote]StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 18:09:

Zennnnnnnnnnn ik ga fijn mediteren. En jij?[/quote

Misschien een hele rare vraag, maar kun je dat leren mediteren, mij lukt het gewoon niet haha, en is mediteren niet het zelfde als 'staren' dat je even aan niks denkt ?!Rozijn in je hoofd. Maar dat kan Stoor beter uitleggen dan ik.
ik vier oud&nieuw alleen en ik voel mij niet zielig. Prachtig uitzicht vanuit de flat hier en ik mag graag zien hoe andere mensen honderden euro's de lucht in schieten.

Wat ik wel vervelend vind is dat mijn kat al een week onder mijn bed zit.

Van mij mogen zij dat vuurwerk afschaffen (is al een topic over, I know)
Ik ben ook alleen vanavond maar ik vind mezelf helemaal niet zielig. Ik vermaak me wel.

Dit is mijn 11de jaar op rij dat ik alleen woon, en daarvan ben ik één keer bij anderen geweest met oud & nieuw.

Ik vind het wel prima zo in mijn up met mijn dieren.
Jep, ik ben ook alleen. Deels zelf voor gekozen (had wel meegekund met vriend, maar geen zin in gereis en gedoe), deels vind ik mezelf ook een beetje zielig.

Ach, ik denk maar zo, zoveel valt er nou ook weer niet te vieren. En heb een beetje genoeg van al het gezelschap na de kerstdagen. Heb lekker eten gehaald, ga Game of Thrones kijken, ik vermaak me best wel.
Ik zou willen dat ik alleen was vanavond. Heb vandaag gewerkt, dus om 6 uur ging de wekker vanmorgen. Over iets meer als een uur staan de eersten hier op de stoep. Heb nu totaal geen puf, lig op de bank. Vriend ligt er naast te snurken en de poes ligt er ook languit tussen. Moet mij mentaal even gaan voorbereiden.

Moet nog douchen en hapjes maken maar even geen puf. Pfff
leuk! ik heb game of thrones nog nooit gekeken, is dat n beetje n aanrader?
Een van de beste series ooit.
Alleen met hapjes en bubbels. Ik had wel op een klein feestje kunnen zijn, echter ik ga morgen naar zee voor een paar dagen en naar een spa dus ik wil thuis slapen en op tijd weg morgen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Samen met vriend, papa, mama en zusje op de bank. Normaliter is het wijntjes drinken en feestje in de stad, maar ben bijna 30 weken zwanger en doe het dit jaar even rustig aan.

Vrienden gaan wel allemaal de stad in, maar eigenlijk vind ik het dit jaar niet eens erg om even over te slaan;)

Iedereen alvast een gelukkig 2015!
Ja hoor, hier ook helemaal alleen, maar ik vind het wel prima. Neem zo een wijntje en ga gewoon op tijd slapen. Heb al jaren niks meer met oud en nieuw.
Ook ik ben dit jaar helemaal alleen thuis maar ik vermaak mij wel
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven