Vanavond
woensdag 31 december 2014 om 18:08
Hoezo sneu?
Niet naar de winkel geweest om lekkere dingen te kopen? Boeken van de bieb, filmpje.
Ik doe al jaren O& N in mijn eentje, nu gevraagd door de buurvrouw, , hoop dat ik geen spijt krijg van geen voeten op tafel en niet ongegeneerd doorsnoepen/ drinken
Niet naar de winkel geweest om lekkere dingen te kopen? Boeken van de bieb, filmpje.
Ik doe al jaren O& N in mijn eentje, nu gevraagd door de buurvrouw, , hoop dat ik geen spijt krijg van geen voeten op tafel en niet ongegeneerd doorsnoepen/ drinken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 31 december 2014 om 18:11
woensdag 31 december 2014 om 18:18
quote:blueblue schreef op 31 december 2014 @ 18:11:
[quote]StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 18:09:
Zennnnnnnnnnn ik ga fijn mediteren. En jij?[/quote
Misschien een hele rare vraag, maar kun je dat leren mediteren, mij lukt het gewoon niet haha, en is mediteren niet het zelfde als 'staren' dat je even aan niks denkt ?!Rozijn in je hoofd. Maar dat kan Stoor beter uitleggen dan ik.
[quote]StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 18:09:
Zennnnnnnnnnn ik ga fijn mediteren. En jij?[/quote
Misschien een hele rare vraag, maar kun je dat leren mediteren, mij lukt het gewoon niet haha, en is mediteren niet het zelfde als 'staren' dat je even aan niks denkt ?!Rozijn in je hoofd. Maar dat kan Stoor beter uitleggen dan ik.
woensdag 31 december 2014 om 18:21
ik vier oud&nieuw alleen en ik voel mij niet zielig. Prachtig uitzicht vanuit de flat hier en ik mag graag zien hoe andere mensen honderden euro's de lucht in schieten.
Wat ik wel vervelend vind is dat mijn kat al een week onder mijn bed zit.
Van mij mogen zij dat vuurwerk afschaffen (is al een topic over, I know)
Wat ik wel vervelend vind is dat mijn kat al een week onder mijn bed zit.
Van mij mogen zij dat vuurwerk afschaffen (is al een topic over, I know)
woensdag 31 december 2014 om 18:27
woensdag 31 december 2014 om 18:36
Jep, ik ben ook alleen. Deels zelf voor gekozen (had wel meegekund met vriend, maar geen zin in gereis en gedoe), deels vind ik mezelf ook een beetje zielig.
Ach, ik denk maar zo, zoveel valt er nou ook weer niet te vieren. En heb een beetje genoeg van al het gezelschap na de kerstdagen. Heb lekker eten gehaald, ga Game of Thrones kijken, ik vermaak me best wel.
Ach, ik denk maar zo, zoveel valt er nou ook weer niet te vieren. En heb een beetje genoeg van al het gezelschap na de kerstdagen. Heb lekker eten gehaald, ga Game of Thrones kijken, ik vermaak me best wel.
woensdag 31 december 2014 om 18:51
Ik zou willen dat ik alleen was vanavond. Heb vandaag gewerkt, dus om 6 uur ging de wekker vanmorgen. Over iets meer als een uur staan de eersten hier op de stoep. Heb nu totaal geen puf, lig op de bank. Vriend ligt er naast te snurken en de poes ligt er ook languit tussen. Moet mij mentaal even gaan voorbereiden.
Moet nog douchen en hapjes maken maar even geen puf. Pfff
Moet nog douchen en hapjes maken maar even geen puf. Pfff
woensdag 31 december 2014 om 19:18
Alleen met hapjes en bubbels. Ik had wel op een klein feestje kunnen zijn, echter ik ga morgen naar zee voor een paar dagen en naar een spa dus ik wil thuis slapen en op tijd weg morgen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 31 december 2014 om 20:33
Samen met vriend, papa, mama en zusje op de bank. Normaliter is het wijntjes drinken en feestje in de stad, maar ben bijna 30 weken zwanger en doe het dit jaar even rustig aan.
Vrienden gaan wel allemaal de stad in, maar eigenlijk vind ik het dit jaar niet eens erg om even over te slaan;)
Iedereen alvast een gelukkig 2015!
Vrienden gaan wel allemaal de stad in, maar eigenlijk vind ik het dit jaar niet eens erg om even over te slaan;)
Iedereen alvast een gelukkig 2015!