Het grote Glittertopic, de doorstart
vrijdag 21 november 2014 om 11:52
Hallo Ladies.
Ik zie net per ongeluk dat ons oude topic vol is en hoewel we hier niet meer zo fanatiek posten, zou het jammer zijn als we in de virtuele prullenbak verdwijnen, dus..
Link naar het oude toppik: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17182943
(het zou wel fijn zijn als google een keer spontaan nieuwe plaatjes tevoorschijn tovert)
Ik zie net per ongeluk dat ons oude topic vol is en hoewel we hier niet meer zo fanatiek posten, zou het jammer zijn als we in de virtuele prullenbak verdwijnen, dus..
Link naar het oude toppik: http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m17182943
(het zou wel fijn zijn als google een keer spontaan nieuwe plaatjes tevoorschijn tovert)
Later is nu
zondag 4 januari 2015 om 11:10
Doen we het zo.. hoewel ik inderdaad nog wel meer leuke plaatjes zag.
Ik zit vanmiddag in elk geval eerst bij de huisartsenpost en mogelijk daarna bij de eerste hulp. Man heeft gisteren bij de sauna z'n teen gestoten en die is dik en blauw Ik ben er ook nog gevallen, trouwens, maar verder was het heeeeeerlijk! Ben jij wel eens in Wildervank geweest, Snoes? Ik voelde me zelfs jong, de eerste uren. Pas na een tijdje kwamen er mensen binnen, die duidelijk jonger waren dan wij En verder allemaal mensen die elkaar kenden, doordat ze elkaar daar vaker zien. Geinig.
Later is nu
zondag 4 januari 2015 om 11:23
Nou, ja.. in één sauna was een kleine verhoging, net naast de kachel. Daar struikelde ik dus over en toen lag ik met m'n bil tégen de kachel. Gelukkig niet heel erg heet, maar toch..
Man stootte zijn teen tegen een 'kattenrug' buiten op de parkeerplaats. Die had ik nou eens wél gezien, meestal ben ik degene die over dat soort obstakels valt
Ik zie je plaatje niet EV na even link knippen en plakken in nieuw tabblad zie ik je plaatje wel. Mooi!
Man stootte zijn teen tegen een 'kattenrug' buiten op de parkeerplaats. Die had ik nou eens wél gezien, meestal ben ik degene die over dat soort obstakels valt
Ik zie je plaatje niet EV na even link knippen en plakken in nieuw tabblad zie ik je plaatje wel. Mooi!
Later is nu
zondag 4 januari 2015 om 14:20
Beterschap !!
Wij waren vrijdag in Wildervanksterdallen.
Dalhuus is echt onze favoriete sauna.
Relaxt, rustig, prettige sfeer, lekker en betaalbaar eten, fijne sapjes, yoggies en karnemelk.
Ik ga altijd voor de varkenshaassaté speciaal. Lekker met een waldkorn stokbroodje, kruidenboter, vers fruit (voor het eerst kaki gegeten, heerlijk), stoofpeertjes, gemengde salade én een bolletje rundvleessalade. En dat voor ¤13,50.
Pieter kan ook lekker masseren, trouwens.
Wij waren vrijdag in Wildervanksterdallen.
Dalhuus is echt onze favoriete sauna.
Relaxt, rustig, prettige sfeer, lekker en betaalbaar eten, fijne sapjes, yoggies en karnemelk.
Ik ga altijd voor de varkenshaassaté speciaal. Lekker met een waldkorn stokbroodje, kruidenboter, vers fruit (voor het eerst kaki gegeten, heerlijk), stoofpeertjes, gemengde salade én een bolletje rundvleessalade. En dat voor ¤13,50.
Pieter kan ook lekker masseren, trouwens.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 9 januari 2015 om 21:10
zaterdag 10 januari 2015 om 17:16
Ik ben er achter dat ik een gruwelijke hekel heb aan wind. Dat ik kou niets vind, dat wist ik al, maar die wind mag ook wel weer ophouden.
Vanmorgen wel een leuke cursusmorgen gehad (cursus schrijven) maar nu koud koud koud. En de familie verwacht dat ik nu zo ongeveer de keuken instap op mijn pizza te gaan bereiden. Laat ik dat dan maar doen. Krijg ik het in elk geval warm(er) van
Later is nu