Spel: waarom...
zondag 4 januari 2015 om 17:17
zondag 4 januari 2015 om 17:34
Waarom ik op het forum terecht kwam: Omdat ik vroeger op het ellegirl forum zat en dat leuk vond en ik me verveelde.
Edit: Verkeerde vraag beantwoord.
Ik heb geen kinderen omdat ik nu niet in een stabiele situatie zit qua werk en hiervoor had ik er nog geen behoefte aan (ben 25).
Waarom zijn de huren in Amsterdam zo belachelijk hoog?
Edit: Verkeerde vraag beantwoord.
Ik heb geen kinderen omdat ik nu niet in een stabiele situatie zit qua werk en hiervoor had ik er nog geen behoefte aan (ben 25).
Waarom zijn de huren in Amsterdam zo belachelijk hoog?
zondag 4 januari 2015 om 17:41
Dat heeft vast te maken met hormonen die wel of niet worden vrijgemaakt. Sommige mensen zijn gevoeliger voor minder daglicht dan anderen (vitamine D?). En misschien dat sommigen echt houden van kerst en er daarom helemaal naartoe leven.
Edit: Ik ben wel gelukkig. Ik heb een inkomen, een lieve vriend, lieve familie, ben gezond, kan veelal doen wat ik wil.
Waarom heb je je haar zoals je het hebt?
Edit: Ik ben wel gelukkig. Ik heb een inkomen, een lieve vriend, lieve familie, ben gezond, kan veelal doen wat ik wil.
Waarom heb je je haar zoals je het hebt?
zondag 4 januari 2015 om 17:42
quote:lily-rose2014 schreef op 04 januari 2015 @ 17:40:
Misschien door eerdere ervaringen?
Waarom ben je wel ofniet gelukkig
Ik ben best wel gelukkig op zich, maar niet echt helemaal omdat ik in mijn dagelijks leven niet doe wat ik eigenlijk het liefst zou doen. (maar dat levert geen leefbaar inkomen op, dus....)
De vraag van Ephina nog even: waarom houden we zo van zachte dingen?
Misschien door eerdere ervaringen?
Waarom ben je wel ofniet gelukkig
Ik ben best wel gelukkig op zich, maar niet echt helemaal omdat ik in mijn dagelijks leven niet doe wat ik eigenlijk het liefst zou doen. (maar dat levert geen leefbaar inkomen op, dus....)
De vraag van Ephina nog even: waarom houden we zo van zachte dingen?