Big lips down there

06-01-2015 17:38 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ben een meisje van 18. Ik heb sinds 4 maanden een vriend, we willen allebei seks hebben, het probleem is ofcourse komt ie weer ik schaam me voor mijn schaamlippen. Een klein stukje steekt ongeveer 2 cm uit. Ik vind het lelijk en ik durf het niemand te laten zien. Ik heb hem al vertelt dat ik me schaam en dat het groot is. Hij stelde me gerust dat ik me er niet voor hoefde te schamen. Toch doe ik dat. En wil gewoon graag mn verhaal kwijt. Dankje.
Ik vond piemels ook nooit wonderschoon maar sinds ik ze uitgebreid masseer bekijk ik ook die lichaamsdelen heel anders. Ik denk dat de meesten van ons gewoon nog veel te weinig vertrouwd zijn met kutten en pikken.
Je hebt echt gelijk roos.
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 20:56:

Ik vond piemels ook nooit wonderschoon maar sinds ik ze uitgebreid masseer bekijk ik ook die lichaamsdelen heel anders. Ik denk dat de meesten van ons gewoon nog veel te weinig vertrouwd zijn met kutten en pikken.nee hoor, heb tientallen piemels door hand(mond etc) laten gaan, maar mooi vind ik ze nog steeds niet. Ook niet lelijk hoor
Denk dat je daar wel een goed punt hebt. Beide lichaamsdelen verdienen aandacht. Onbekend maakt nogsteeds onbemind denk ik.
Trahit sua quemque voluptas
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 19:44:

Nee. Ik vind persoonlijk de kutjes met hele dikke buitenste schaamlippen en onzichtbare binnenste niet mooi. En die waarbij de huid om en rond de klit op een penis lijkt vind ik ook niet mooi.

Helaas heb ik die

Hahaha, just kidding, no way dat ik me daar druk over ga maken!!

Houd van je lijf!!
quote:lilalinda schreef op 06 januari 2015 @ 21:03:

[...]

nee hoor, heb tientallen piemels door hand(mond etc) laten gaan, maar mooi vind ik ze nog steeds niet. Ook niet lelijk hoorDe hoeveelheid maakt niet zoveel uit, de behandeling die je ze gegeven hebt des te meer. Kwantiteit versus kwaliteit zeg maar.
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 21:41:

[...]

De hoeveelheid maakt niet zoveel uit, de behandeling die je ze gegeven hebt des te meer. Kwantiteit versus kwaliteit zeg maar.Want?
Ik zeg probeer het eens. Kijk eens op een 18 plus site met hamster en typ "lingam massage" in. De instructiefilmpjes zijn prima te doen, gewoon oefenen.

Dan zie je wat een enorm leuk speelgoed je eigenlijk in handen hebt en ga je ook de lay out beter waarderen.

Zoiets.
Ooh dat klinkt interessant.
Dat is het ook
Daar was ik al bang voor.
Och lieve meid, alle vrouwen hebben iets andere schaamlippen, die foto's maken dat goed duidelijk. En alles is goed, echt. Geniet van je eigen gezonde lijf, en bedenk dat je vriend van je houdt, en het vooral fijn vind als je je kunt ontspannen tijdens de sex. Als je nog een beetje onzeker bent, dan is vrijen met iets minder licht aan misschien wel fijn. Kan je een beetje aan elkaar wennen, en merken hoe hij op je reageert. Dan zul je later ook merken dat het hem echt helemaal niks uitmaakt hoe het eruit ziet. Maar vooral wat je ermee kan doen zeg maar. Hij loopt toch niet met een vergelijkingssite in zijn mobiel? Echt, laat los dat je minder okee bent..
Idd, ik moet er niet zo mee zitten. Iedereen is anders en uniek op zijn/haar eigen manier. Dankjewel ambra, en dat over het licht is een goed idee. Top!
Het is al gezegd, maar ik doen het nog een keer.... Niets is zo opwindend als vrijen met een vrouw die kan genieten van haar lijf. Echt waar.
quote:Rooss4.0 schreef op 06 januari 2015 @ 21:46:

Ik zeg probeer het eens. Kijk eens op een 18 plus site met hamster en typ "lingam massage" in. De instructiefilmpjes zijn prima te doen, gewoon oefenen.

Dan zie je wat een enorm leuk speelgoed je eigenlijk in handen hebt en ga je ook de lay out beter waarderen.

Zoiets.Je wil niet weten (of misschien juist wel), waar mijn handen, vingers, mond overal geweest zijn. Maar echt, daarom vind ik piemels nog niet hele mooi. Zoals gezegd: ook niet lelijk hoor. Maar ik hoef er geen foto van aan de muur
Esthetisch mooi vinden en waarderen is misschien niet altijd hetzelfde.
quote:vincedexa schreef op 07 januari 2015 @ 08:13:

Esthetisch mooi vinden en waarderen is misschien niet altijd hetzelfde.maar ik waardeer ze wel, kan er enorm van genieten
Gelukkig, daar zijn ze voor, onder andere
Snap je onzekere gevoel wel, ook ik heb niet de gemakkelijkste lippen ik zeg niet gemakkelijk omdat mijn binnenste lippen soms naar binnengedrukt worden tijdens sex en ja ik vond dat ooit wel eens lastig maar t went en het is mijn lijf dus ben ik er inmiddels blij mee! Mede door complimenten van huidige vriend en exvriend dat het gevoel beter was en zij mij makkelijker konden laten genieten dan bij een vagina waar alles verstopt zat . Dus probeer lekker te genieten!!
Kijken jullie dan met een spiegel naar jullie schaamlippen ofzo? Ik heb geen idee wat voor soort vagina ik heb eigenlijk. Ben daar ook totaal niet mee bezig.

Fijn dat je al wat zekerder bent TO!
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 07 januari 2015 @ 10:58:

Fijn dat je al wat zekerder bent TO!Ik moet me er niet zo druk om maken. Ik zie nu eigenlijk dat vele het ook gewoon hebben.
Anderhalf jaar geleden leerde ik mijn vriend kennen. Vorige week heb ik tegen hem gezegd dat ik het niet fijn vond als hij dat zag, omdat ik ze ook te groot vind. Hij keek me aan alsof ik gek was en zei dat het hem nooit was opgevallen....Nou waar had ik me dan zo druk over gemaakt. Maak je geen zorgen, hij zal er echt geen last van hebben en als hij dat wel heeft heeft hij pech... hij zal er toch aan moeten wennen ze zijn niet van de een op de andere dag verdwenen.

Succes en relax, Seks is leuk en hij let er echt niet op tijdens de seks als hij er maar in mag! ;)
Ik ken ook mensen waarbij hun schaamlippen niet te zien zijn en het al "groot" vinden. Hoe groot waren ze dan bij jou vergeleken met het plaatje in het begin?
quote:xoluvyaa schreef op 07 januari 2015 @ 12:49:

Ik ken ook mensen waarbij hun schaamlippen niet te zien zijn en het al "groot" vinden. Hoe groot waren ze dan bij jou vergeleken met het plaatje in het begin?Bedoel je die van mij? De allerlaatste van de onderste rij en dan nog iets boller
quote:lilalinda schreef op 07 januari 2015 @ 07:37:

Maar ik hoef er geen foto van aan de muurFoto's niet nee. Maar thuis geen piemolkapstok aan de muur hangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven