Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 januari 2015 om 19:45
quote:Steinbeck2 schreef op 09 januari 2015 @ 19:38:
Suus, daar ben je!
Ik heb een vraag: waarom plakken ze tijdens een operatie de ogen van de patient dicht?
Lol!
Goede vraag!
Om 2 redenen
1. Een wakker persoon knippert met zijn ogen om de oogvloeistof over zijn ogen te verdelen, uitdrogen te voorkomen. Onder narcose kun je niet knipperen
2. Je knippert met je ogen als er iets te dichtbij je ogen komt, dat kun je niet onder narcose
Als afplakken geen optie is smeren we zalf in de ogen
Volgens mij moet je eens een dagje met mij meelopen gezien je vragen
Suus, daar ben je!
Ik heb een vraag: waarom plakken ze tijdens een operatie de ogen van de patient dicht?
Lol!
Goede vraag!
Om 2 redenen
1. Een wakker persoon knippert met zijn ogen om de oogvloeistof over zijn ogen te verdelen, uitdrogen te voorkomen. Onder narcose kun je niet knipperen
2. Je knippert met je ogen als er iets te dichtbij je ogen komt, dat kun je niet onder narcose
Je bent zelf een theepot
vrijdag 9 januari 2015 om 19:48
quote:SuzanneSuus schreef op 09 januari 2015 @ 19:45:
[...]
Lol!
Goede vraag!
Om 2 redenen
Nou, ik weet niet of ik er tegen zou kunnen hoor, om operaties te zien
Maar het is me wel eens opgevallen als ik iets medisch op tv zag en jij weet zoiets.
Dank je voor je antwoord.
[...]
Lol!
Goede vraag!
Om 2 redenen
Maar het is me wel eens opgevallen als ik iets medisch op tv zag en jij weet zoiets.
vrijdag 9 januari 2015 om 20:05
vrijdag 9 januari 2015 om 20:05
vrijdag 9 januari 2015 om 20:14
vrijdag 9 januari 2015 om 20:15
quote:Steinbeck2 schreef op 09 januari 2015 @ 19:48:
[...]
En jij denkt dat
- er overal bloed vloeit?
- ik met mij neus overal boven op sta?
Als als als ... Als je al zou willen meekijken, is dat al bjjna onmogelijk. Maar soms denk ik weleens ' kijk eens even mee'.
Ik heb
- een chirurgisch simpele operatie en anesthesiologische makkelijke patient
- een chirurgisch simpele operatie en een anesthesiologische moeilijke patient
- en dat alletwee nog omdraaien
- een chirurgisch en anesthesiologisch moeilijke patient
Soms is alles makkelijk, soms moet ik alle zeilen bijzetten om een bange patient rustig onder narcose te brengen, soms alle zeilen bij om een patient veilig de operatie te laten ondergaan.
Soms kan ik heel leuk praten met een patiënt tijdens een operatie.
Voor mij is dit mijn vak en kan met onzag kijken naar mensen die werken met psychiatrische patienten of geestelijk gehandicapten.
Deze groepen zie ik ook en wat zijn we dan,blij met de begeleiding van deze patienten.
[...]
En jij denkt dat
Als als als ... Als je al zou willen meekijken, is dat al bjjna onmogelijk. Maar soms denk ik weleens ' kijk eens even mee'.
Ik heb
Soms is alles makkelijk, soms moet ik alle zeilen bijzetten om een bange patient rustig onder narcose te brengen, soms alle zeilen bij om een patient veilig de operatie te laten ondergaan.
Voor mij is dit mijn vak en kan met onzag kijken naar mensen die werken met psychiatrische patienten of geestelijk gehandicapten.
Deze groepen zie ik ook en wat zijn we dan,blij met de begeleiding van deze patienten.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 9 januari 2015 om 20:18
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 januari 2015 @ 20:05:
Huh, er staat nergens dat het oude topic gesloten is of een linkje naar het nieuwe topic, dus ik kreeg telkens een foutmelding. Duurde dus even voordat ik doorhad dat het topic misschien gesloten was
Het topic is gesloten. Er is een nieuwe.
Bij deze
Huh, er staat nergens dat het oude topic gesloten is of een linkje naar het nieuwe topic, dus ik kreeg telkens een foutmelding. Duurde dus even voordat ik doorhad dat het topic misschien gesloten was
Het topic is gesloten. Er is een nieuwe.
Bij deze
vrijdag 9 januari 2015 om 20:25
quote:Bieb2.0 schreef op 09 januari 2015 @ 20:16:
Jammer MissI. Nouja hoef je ook niet te piekeren of je wel of niet wilt.
komt vast iets leukers en dichterbij.
Yep, it wasn't meant to be, blijkbaar.
Had 'n modje zich versproken?
Jammer MissI. Nouja hoef je ook niet te piekeren of je wel of niet wilt.
komt vast iets leukers en dichterbij.
Yep, it wasn't meant to be, blijkbaar.
Had 'n modje zich versproken?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 9 januari 2015 om 20:26
quote:SuzanneSuus schreef op 09 januari 2015 @ 20:15:
[...]
En jij denkt dat
Ik heb
Deze groepen zie ik ook en wat zijn we dan,blij met de begeleiding van deze patienten.Ik schijn tijdens een operatie aan de anesthesioloog gevraagd te hebben of ze niet gelijk mijn tetten ook konden vergroten. Dat kwam ie me met een grote grijns aan me vertellen in de verkoeverkamer, toen ik net wakker was.
[...]
En jij denkt dat
Ik heb
Deze groepen zie ik ook en wat zijn we dan,blij met de begeleiding van deze patienten.Ik schijn tijdens een operatie aan de anesthesioloog gevraagd te hebben of ze niet gelijk mijn tetten ook konden vergroten. Dat kwam ie me met een grote grijns aan me vertellen in de verkoeverkamer, toen ik net wakker was.
vrijdag 9 januari 2015 om 20:30
quote:misspoez schreef op 09 januari 2015 @ 20:26:
[...]
Ik schijn tijdens een operatie aan de anesthesioloog gevraagd te hebben of ze niet gelijk mijn tetten ook konden vergroten. Dat kwam ie me met een grote grijns aan me vertellen in de verkoeverkamer, toen ik net wakker was.
Nah
Niet tijdens, onmogelijk, maar waarschijnlijk bij het in slaap vallen.
Overigens hele foute actie van die arts, echt fout.
[...]
Ik schijn tijdens een operatie aan de anesthesioloog gevraagd te hebben of ze niet gelijk mijn tetten ook konden vergroten. Dat kwam ie me met een grote grijns aan me vertellen in de verkoeverkamer, toen ik net wakker was.
Nah
Niet tijdens, onmogelijk, maar waarschijnlijk bij het in slaap vallen.
Overigens hele foute actie van die arts, echt fout.
Je bent zelf een theepot
vrijdag 9 januari 2015 om 20:46
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 januari 2015 @ 20:05:
Huh, er staat nergens dat het oude topic gesloten is of een linkje naar het nieuwe topic, dus ik kreeg telkens een foutmelding. Duurde dus even voordat ik doorhad dat het topic misschien gesloten was Dit is al de 2e keer dat er geen berichtje staat als het topic gesloten is. Ik denk dat ik maar eens ga klagen.
Huh, er staat nergens dat het oude topic gesloten is of een linkje naar het nieuwe topic, dus ik kreeg telkens een foutmelding. Duurde dus even voordat ik doorhad dat het topic misschien gesloten was Dit is al de 2e keer dat er geen berichtje staat als het topic gesloten is. Ik denk dat ik maar eens ga klagen.