Somber en donker

12-01-2015 21:34 26 berichten
Heb het bericht weer verwijderd.

Thanx vr alle reacties!

Time voor de volgende stap en daar horen dit soort berichten op dit moment niet bij ;)
Alle reacties Link kopieren
Dan is het heel verstandig dat je morgen naar de huisarts gaat. Bij sommige dingen heb je nu eenmaal hulp nodig, niks mis mee.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Heel veel succes. Super dat he hulp zoekt.

En wees vooral niet te streng voor jezelf. Want boos zijn op jezelf omdat je boos bent is een energietrekker die je momenteel niet kan gebruiken.
Goed van je dat je naar de huisarts gaat dat is de eerste stap hè? Print dit stukje anders even uit en mocht je morgen merken dat je de HA toch niet alles hebt verteld dan kan je hem/haar altijd nog dit topic geven en laten lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gelukkig is de huisarts al een deel op de hoogte door de assistente.

Ben ook blij dat ik deze stap ga zetten. Of eigenlijk al heb gezet... nu nog doorvoeren...

Goed dat je naar de huisarts gaat.
Sterkte! Niemand is het waard om een jaarlang voor uit je evenwicht te zijn. Dat is echt overdreven. Hopelijk krijg je hulp met het verwerken van de relatiebreuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Jensy schreef op 12 januari 2015 @ 21:57:

Gelukkig is de huisarts al een deel op de hoogte door de assistente.

Ben ook blij dat ik deze stap ga zetten. Of eigenlijk al heb gezet... nu nog doorvoeren...De eerste stap is al gezet... je hebt een afspraak en je hebt op papier waarom je die afspraak hebt gemaakt. Er is tijd ingeruimd en een plan gemaakt en dat is al heel wat..
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vergeet helemaal om je heel veel succes te wensen!

Succes morgen! Je kan het.
Dankjewel voor de steun ... Jammer genoeg lig ik alweer uren wakker... te piekeren, te bedenken waar het fout ging... zorgen te maken wat ik morgen moet zeggen, bang dat ik me verslaap.

Wat een hoop gedoe kan het aanrichten zeg.... blij als deze fase voorbij is..
Succes Jensy.

Waarschijnlijk zul je je al snel iets beter voelen zodra je echt met je gevoelens aan de slag gaat. Gewoon omdat je dan actief bezig bent met ze op te lossen.
Dankje, daar hoop ik echt op. Dit voelt nu zo vermoeiend...

Over een paar minuten gaat de wekker weer en breekt de dag aan dat ik weer controle neem....
quote:Jensy schreef op 13 januari 2015 @ 06:14:

Dankje, daar hoop ik echt op. Dit voelt nu zo vermoeiend...

Over een paar minuten gaat de wekker weer en breekt de dag aan dat ik weer controle neem....

Goed zo!

Het duurt misschien nog even, maar het komt vast weer goed met je.
Het komt idd goed....
Zet em op meid!
Je maakt de juiste keuze, succes Jensy!
Wat een opluchting...

Doorverwijzing naar een psycholoog gelukkig (nog) geen medicijnen vanmiddag eens ff B zeggen ;)
Nu dan ook flink genoeg zijn om die B te zeggen. Succes! Dit heb je maar vast gehad.
Over een paar minuten kan ik bellen (waar ik op zich een hekel aan heb)

Maar dat voelt wel goed. De eerste stap van toegeven en de tweede stap van naar de HA gaan was 10 x moeilijker. Nu net ook ondertussen mn baas gesproken en gelukkig zit dat ook wel goed. Ondanks dat ik weet dat werken goed afleid voel ik nu dat ik even tijd voor mezelf moet nemen.

Had ik deze stap maar wat eerder gezet ;) Maar goed hij is gezet..
En dat is op dit moment het enige dat telt. Heb je al gebeld?
Ja! Zeer aardige dame aan de lijn. Korte uitleg moeten geven over hoe en wat.

Zij hebben deze week nog een teamoverleg om te kijken wie er dan het beste op mn probleem aansluit en bellen me dan weer op.

En verrassend genoeg werd ik serieus 10 minuten later door het gratis maatschappelijk werk uit deze regio gebeld om t te bespreken. Waarvan zelfs de huisarts zei 'die hebben minimaal 3 maanden wachttijd' (week terug ingeschreven). Netjes bedankt, zijn vast mensen met een minder goede verzekering die graag dat plekje willen.
Wat fijn Jensy! Je zorgt nu goed voor jezelf.
Ja dat gevoel heb ik nu eindelijk ook weer... mede door de reacties hier en van vrienden. Deze week nog lekker rustig doen maar wel met regelmaat en hopen dat ze nog deze week bellen.

Zoals ze altijd zeggen de eerste stap is de moeilijkste...
En die heb je maar mooi gezet......

13-1-2015 is een dag met een gouden randje.
Haha! Ja idd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven